"Mama minta maaf pada adha pada abang...Pada papa..."
"kau jangan menagih simpati kat sini boleh tk."
"Adha..Mama minta maaf...Mama tahu mama salah..Mama tinggalkan anak anak mama....Mama tinggalkan papa....Mama dah insaf sayang"
"Kau tak layak untuk menjadi ibu aku...Kau keluar dari sini"
"Adha mama minta maaf...Anak mama"
" Apa?anak?...Bukan ke kau kata aku ni anak haram?bukan ke kau kata aku ni bukan anak kau?anak?"
"mama sedar mama salaH...Mama minta maaf adha..."
"Kau tak layak panggil nama aku..."
"Mama nak jumpa papa...Papa mana sayang?"
"papa?...Maksud kau tan sri syed azman?"
"ya adha ....Mana papa?mana abang?"
"papa aku dah meninggal.."
"Ya allah...Adha bergurau kan...Papa hidup lgi kan.."
"Buat apa aku nak bergurau...Huh..Papa aku meninggal pun kau taktahu...entah entah aisy meninggal pun kau taktahu"
"Aisy pun dah......."
"Ya ..Kau dah jelas kn...Sekarang aku nak kau keluar dari rumah ni"
"Adha..Maaf la mak jah menyampuk...Pn.Azrina ni mama adha...Tak baik buat macam tu pada mama.."
"Apa?mama?..Mak jah...Mama saya dah mati sejak papa saya mati.....Dia bukan mama saya...Dia buang saya papa dan abg macam sampah....Dia tak pernah susukan saya.....Dia buang saya macam tu je...Di hospital dia kata saya ni anak haram...Saya bukan anak dia...Sampai papa saya kena tanggung malu..ITu yang Makjah panggil mama?"
"ya allah adha...Jangan la ungkit nak....Mama akan keluar dari sini...Sebelum tu mama nak pergi pusara papa dan abg sayaNg..Tunjukkan pada mama"
"Nak buat apa?kau nak caci mereka lagi?"
"tak adha...Mama nak minta maaf..Tolong adha"
"Kau tunggu sini kejap..."
"Mama tunggu dikereta ya."
"Suka hati kau la."
"Sofea...Awak cemburu ya saya tolong nanie tadi?"
"HAha...jealous?nonsense..."
"Habis?kenapa nak balik dengan haslin.....Kenapa tk tunggu saya"
"malas nak tunggu awak"
"Awk ni jelez tu cakap aje la... "
"Daripada saya jelez kat awk...Baik saya tido....Dahlah saya nak lelap jap"
Sofea mengalihkan posisi badannya menghadap tingkap dan membatukan diri.Mengelak daripada brcakap dengan farhan.
YOU ARE READING
[C]OMG!!MY SENIOR MY HUSBAND
Teen FictionOM!!!MY SENIOR MY HUSBAND Start writting at 20 may 2016- 22 november 2016 Tak mudah untuk aku jatuh cinta Tapi bila aku dah jatuh cinta Tak mudah untuk aku lepasKAn Tapi bila aku dah lepaskaN Tak mungkin aku terima kau kembali Highrank : #78 on teen...