Cina (partea 1)

6 0 0
                                    

Lunii, o noua zi de scoală , sambata a trecut repede la fel si duminică, ieri am fost la cinema la film cu prietena mea Beea  si Liam.  Dupa gilm am venit acasa si am adormit dupa un dus lung si fierbinte.
Ma hotărăsc ca într-un final sa ma ridic din pat si sa merg in baie. Mi.am facut rutina zilnica si am aplicat pentru fata un fond de ten , rimel , un contur negru si un ruj matt pentru buzele mele moi.
  Stau intre haine si nu stiu in ce sa ma imbrac. Pana la urma m.am hotărât, chiar daca afara e cald prefer sa ma imbrac vu ceva lung si suptire pentru vremea de afară( haine-poza jputin mai injos) Mi.am luat ochelarii pe ochi si am mers in bucatarie pentru a lua micul dejun.

Dupa ce am terminat de mancat am pupat-o pe Maria si am pornit la scoala pe BICILETA:) Ajuns la scoala bineinteles alaturi de Liam mi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce am terminat de mancat am pupat-o pe Maria si am pornit la scoala pe BICILETA:)
Ajuns la scoala bineinteles alaturi de Liam mi.am luat ramas bun de la el si am plecat in școală..
Merg la dulap imi iau chimia si am pornit la ora. Ajuns in clasa meeg langa Beea si incepem sa ,,bărfim,, . In clasa intra nimeni alti decat grupa SOC  a scolii. Toni in fata si restul in spatele lui intra pe usa clasei. Baiatul brunet cu ochi minunati se uita la mine si zambeste eu imi intorc repede capul spre Beea. Nu vreau sa par slaba desi asa sunt in fata lui, nu vreau sa creda ca sunt ca celelalte si sa isi bata joc. Stiu si eu ca restu cred acelasi lucru dar serios acum cine nu ar gandi asta cand vede un baiat asa frumosssssss cu mii de fete la picioare. Acum serios!
Sunt intrerupta din gandurile mele de intrarea profesorului in clasa. Orele au trecut destul de repede ai multumesc lui Dumnezeu nu am avut jici un incident cu trupa de baieti ai  scolii.
Mare mi.e gura doamne.. mergand spre bicicleta Liam mi.a trimis un sms ca vine inaintea mea dar a întârziat..asa ca ne vom intalni pe drum. Asa revenind..mergand spre bicileta o voce cunoscuta de baiat mi se aude din spate...
???: Tocilaro, daca nu ai bani de taxi sau autobuz te pot duce eu cu mașina sa nu mergi cu bicileta, spune razand batjocoritor alaturi de alti baieti printre care si Toni dar el nu rade..ceea ce ma bucura
Eu: Nu-ti fa grij Adam am bani, vrei sa iti inprumut? Spun ru deja enervatata de geaturile aceatora. De cand am venit in scoala asta el e tauru tot tinpu se leaga de mine el si trupa lui de prosti. Deja m am saturat.
Adam: Ai tupei fetito? Spune el putin nervos.
Eu: Mai lasa.ma, spun eu dand sa plec dar o mana ma prinde de brat si ma trage inapoi.
Adam: Cere.ti scuze, acum! Spune nervos.
Eu: Ai gresit fata, baietas ..hai pa...cand dau sa plec dibou imi trage geanta si imi arunca dinou totul pe jos..tac si inghit dar este ultima oara m.am saturat. De langa tampitul de Adam aud o voce cunoscuta si atat de frumoasa .
Toni: Frate inceteaza, il trage acesta de umar ..
Adam: Mai lasa.ma ce ti s.au aprins calcaiele de blonda ?.
Sta si se uita la mine dupa care se apleca langa mine dand sa ma ajute dar ii fac semn din cap ca nu am nevoie si ii zambesc semn de,, multumesc,,. Acesta se da in spate arătându-mi si el minunatul zambet.
Dau sa imi radic cartile dar un picior imi calca ultimul caiet ramas pe jos. Deja ma enervasem gata ce sunt eu sa iti bata joc de mine.Imi ridic capul spre Adam si ii observ un zambet de glorie pe față.
Ma ridic si ii zic ...
,,Sti ceva deja m.am saturat de toate fitele tale de doi bani, ia.ti dracu picioru de pe caietu meu si dispari. Scuip vorbele din gura deja nervoasa de aceasta situatie.El da sa ma loveasca dar eu( fiind foarte buna la lupte , box si multe altele nu ca ma laud..:)) ). Cand da sa imi atinga fata ii prind cu toata puterea mana..dumnezeule cata putere am nici eu nu stiam...si io intorc la spate...ii dau un pumn destul de tare in burta acesta cazand pe jos. Dupa bineinteles ca nu m.am oprit i.am mai fat o palma de data asta peste fata si i.am pus piciorul la gat .
Adam:Gata fat.oooo, glumeam.
Eu: Sa nu se mai repede, nici cu mine si nici cu altcineva ne.am inteles ..nimeni nu -i carpa ta dobitocule.! Spun eu urcand pe bicicleta si pornind spre casa.
PER.TONI
Observ ca Adam vrea sa o liveasca dar luandu.ne pe toti prin surprindere micuta fata  ii prinde mana si ii da bine de tot o bucata de bataie boului de Adam. El e surprins de foarta fetei , desi vrea  sa o livrasca ea nu se lasa si il tranteste de jos lobindu.l in continuare. Dupa vorbele Miei se urca pe bicicleta si pleacă.  Adam se ridica de jos cu sange pe fata si destul de speriat.
Nick: Frate ti.ai luato rau! Spune acesta catre Adam.
Adam: Bai da destul de bine pentru o fată, zice el aparandu.se.
Jack: Taci mai ca ti.a fost frica băi te.a batut rau. Zice acesta.
Adam enervat de situatie intra in masina lui A6 si pleaca fulger.
Pornesc si eu in minunata mea masina . Merg spre casa Anillei sa vad cu se simte dupa cele intamplate. Merg si o observ cu bicicleta alaturi de un baiat tot pe bicicleta dar nu se opreste la casa ei ci porneste mai in jos pana ajunge la firma ,,Pitt,, o alta firma faimoasa pe langa cea a tatalui meu. Nu i.am vazut niciodata si nici nu ma intereseaza sincer. Dar ce cauta ea cu unu ca ala???? O urmaresc si observ cum intra in firma. Astept astept...si observ ca nu mai iasa ...
- Stau de 2 ore aici si fata asta nu mai iasa de acol ce naiba????? Poate lucra sau si.o trage cu ala dracu! Spun eu nervos lovind volanu si hotarasc sa plec spre casa.
***
E 3 noaptea si eu tot nu dorm ..gandul meu e tot la micuta mea...doamne ce imi face ea mie atatea nebunii, atatea speranta, atata liniste atatea emotii ,atat de mult sentimente..doamne fata asta ma inebuneste!...Mai stau cat stau si dupa somnul ma cuprinde...
****
PER.ANYLLA
Merg la scoala astazi ma duce Liam cu masina finda afara ploua, e foarte cald dar ploua marunt.
Ajunsa la scoala Liam parchiaza langa usa intrarii pentru a nu ma uda pana la intrare. Cand sa ies inainte sa il pup pe Liam vad doi ochi atintiti spre mine , acei ochi albastii ca marea si stralucitori ca diamantul ma  privesc dar sunt intrerupta din privirea marii de Liam.
Liam: Ai grija de tine frumoas.o. spune acesta si ma intorc catre el.
Eu: Si tu de tine, te sun cand ies . Si il pup pe obraz si ies repede din masina intrand in scoala. Ma uit in stanga in dreapta dar nu.l mai vad pe frumosul brunet. Merg la dulap luandu.mi matematica , cand inchid dulapul dau sa ma ibtorc iar in fata mea era nimebi altul decat Toni.  Era cu o mana deasupra capului meu si aproape de mine.
Toni: Cine e baiatu, un iubitu tau?spune el ironic
Eu: Ce te interesează pe tine , spun eu inpingandu.l si pornind spre clasa dar nu fac nici 2 pasi ca sunt trasa de mână si intoarsa la 180° .
Toni: Te-am intrebat ceva, te.ai culcat cu el?
Eu: Vezi cum vorbesti idiotule , spun eu enervata si in acelasi timp suparata de virbele lui.
Toni: Am venit ieri sa vad cum te simti, dar te.am vazut cu ăla pe bicicleta intrand in firma aia..lucrezi acolo? Intreaba acesta curioa..nuuu ma vazut cat de proasta sunt ..bine ca era si Liam asa nu stie ce caut acolo..nu vreau sa stie nimic
Eu: Ce te intereseaza pe tine daca lucrez sau nu, asa ca hai pa..zic eu pornind spre clasa dar sunt dinou trasa .
Eu: Ce mai vrei??? Zic eu fara nici un chief..
Toni: LucreI ca secretara sau ca partenera de birou? Zice el cu un zambet pervers..Gata pana aici ce crede el..Ce naiba e cu toți. In acel moment mana mea a facut contact cu fata lui.  Ma uit la el cu lacrimi in ochi si ii zic.
Eu: Te credeam altfel, dar esti la fel ca toti...un NIMIC! spun si plec spre clasa cu lacrimi in ochi.
Orele au trecut si astazi repede  e vineri deja si sunt fericita..nu voi mai da ochii cu el...
Liam m.a asteptat in fata scolii impreuna cu Beea. Ajuns acasa  am mers sa fac un dus si sa imi fac temele sa nu fiu incarcata in weekend.
Ma uit la ceas  care arata ora 20.00 , aud doua lovituri in usa dupa care steig eu,,INTRA,,.
pe usa isi face loc Mama.
Mama: Buna iubita mea ce faci, spune ea sarutandu.mi fruntea si curprinzandu.ma in bratele ei calduroase.
Eu: Bine mama, ce mi.am terminat temele tu?
Mama: Si eu sunt bine, cu lectiile, invatatu totul bine? Ma intrebaa mama.
Eu: Da foarte bine, spun eu incet..ce trebuia sa zis ..tot ce am facut? Daca ii ziceam Toni cu prietenii lui erau deja mori..FATA LU' TATA...si sunt fericita ca am un tata care ma iubeste atat de mult..si mama ma iubeste dar tata e preferatul meu.🤗😍❤
Mama: Haide sa luam cina iubita mea, spune mama cu zambetul pe buzel..Mama , mama e o femeie nemaipomenita , este o prietena si o sora pentru mine si in acelasi timp o mamă, sunt foarte fericita ca Dumnezeu mi.a dat o asa familie cu atata iubire.
Cum am intrat in salon l.am vazut pe tata stand pe canapea...Tata el e la fel ca mama un barbat nemaipomenit, un model pentru viitorul meu soț,vreau sa am si eu pe cineva ca tata pentru mine si copii mei. E un om deosebit si minunat .
Cand ma vede intrand in salon se ridica in picioare si un zambet frumos ii apare pe fata lui minunata. Sar la el in brate si il strang tare la fel facand si el. Ma pupa pe crestet parinteste ai imi zice:
-Iubita mea prințesă, te iubesc, epune tata zâmbindu-mi. Chiar daca stam in aceasi casa si stiu ca in fiecare seara vin amandoi si ma pupa cand ajung acasa de la lucru ..nu i.am mai vazut fiind ocupati si imi era dor de ei.Ne.am asezat la masa .
Maria: Pofta bună domnilor, spune ea...
Mama: Maria, ia loc te rog la masa .
Maria: Nu vreau sa deranjez doamna , multumesc.
Tata: Dar Maria, nu deranjezi esti din familie asa ca..te rog ..si ii face semn la locul de langa mine...Am inceput toti 4 sa mancam..dupa ce am terminat Maria a adunat masa alaturi de mine si mama. Dupa ne.am asezat dinou la masa dar fara Maria deoarece a plecat in camera sa..era obosita.
Tata: Draga mea, maine seara avem o cina cu  prietenii nostri care sunt si parteneri de afaceri,spune tata uitandu.se la mine sa.mi vada reactia.
Eu: Bine tata, dar cat tine aceasta cina, la cat ajungeti? Intreb eu curioasa..
Mama: Nu draga mea, tatal tau a vreu sa spuna ca  suntem ...toti 3 mergem la cină ...
Eu: Aaaaaa, dar e musai..sti ca nu imi place..si unde e cina asta?
Tata: Aici, la noi acasa..data trecuta am fost noi la ei asa ca i.am invitat si noi, asa e frumos, nu? Spune el..eu dand din cap afirmativ.
Eu: Mama trebuie sa mergem la cumparaturi maine.
Mama: Mergem draga mea, de simineata.
Eu: Bine mama , ma trezesti.., noapte bună va iubesc si ii sarut pe amandoi pe obraz.
   ****
Mama: Draga mea haide trezestete...
Eu: Dar mama..cat e ceasul...intreb eu somnoroasa...
Mama: 10 draga mea..as aca grabeste-te..
Dupa ce iasă mama din camera merg repede la baie spalandu-mi fata somnoroasa si dintii . Ma imbrac lejer in pantaloni de trening negri si un tricou iar in picioare adidasii mri vișini.
***
Mama: Esti superba draga mea..spune mama uitandu.se la mine...ee a 10 rochie cred..era o rochita draguta pentru o cina de afaceri...in picioare mi.am luat o pereche de stiletto din piele negri si un plic la fel negru. Mama si.a cumparat si ea o rochie minunata neagra fara bretele, minunată!
Dupa cateva ore bune am ajuns in sfarsit acasa...merg in camera mea oentru a face un dus la fel cum a facut si mama...
  Dupa ce am terminat dusul m.am asezat in fata oglinzii pentru a ma machia. M-am dat cu font de ten , pudra, rimel,contur negru incat sa îmi iese ochii in evidenta si un ruj mat nude. Parul blond imi este asezat pe spate in niste bucle lejere. Dupa ce m.am imbracat in minunata rochita si pantofi (poza jos) am hotarat saa strang putin prin camera si dupa aceea iesind.

Ceasul mare din salon indica ora 20:00 asa ca nu mai era mult pana in asteptarea invitaților

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ceasul mare din salon indica ora 20:00 asa ca nu mai era mult pana in asteptarea invitaților.
Maria a pregatit totul foarte frumos cu lumanari si flori pe masa ,era totul foarte frumos.
Mama si tatal meu erau minunati mama si.a asortat si o pereche de cercei verzi iar tata  un papion negru..minunati
PER.TONI
Tata: Gata fiule, subtem in intarziere..spune tata repede .
Eu: Daca ma grabiti atat de mult puteti sa mergeti si fara mine, oricum nu imi place.
Mama: Fiul meu frumos, spune mama dupa ce iese din cameră.
Eu: Mama esti superbă, spun eu catre minunata mea mama. Avea o rochie neagra si un plic tot negru.  E minunata.
Tata: Gata haide.ti sa mergem..si ne deschide usa.
Dupa un drum nu prea lung am ajuns in fata unei firme..
Tata: Toni ..respectos.
Eu: Bine tată....
Iesim din masina si urcam in lift....am sunat la usa si ne deschide o doamna imbracata tot intr.o rochie neagra ..seamăna pe cineva dar cine....
Tata: Bună Angelina, spune tata pupandu.i mana si obrajii la fel facand si mama dar nu mana :)). I la fel facand si eu ...
Angelina: Poftiti va rog ..si ne face semn sa intram..
Era destul de frumosa incaperea...in fata noastra era un barbat si inca o femeie dar cu spatele   la noi aranjand ceva la masa ..barbatul era destul de chipes la fel ca tata ..am dat mana si dupa barbatul a strigat.o si pe tanara domnisoara dar eu m.am retrad fiind deja plictisit...
Pitt: Draga mea , ei sunt domnul si doamna  Mahfud , spune barbatul..Iar cand tata ma prezinta..imi intorc capul ..nu se poate..!!!!!
PER.ANILLEI
Tata: Draga mea, ei sunt domnul si doamna Mahfud..spune tata iar eu ii pup pe acesti doi domni...
??: Spunemi Katerina, draga mea .spune femeia si ma strange in brate pupandu.mi obrajii.
??: Iar eu Ian, spune acesta sarutandu.mi mana.
In spatele lor se mai afla cineva dar era intors...Domnul Ian s.a dat la oparte si a zis.
Ian: Iar acesta.....cand am vazut..nu pot sa cred!

Buna seara dragilor...sper sa va placa..astept pareri si scuzați greselile..Mai injos aveti poze cu parintii lui Toni si Alyllei. Va pup .Noapte buna😘😘🤗❤!

Domnul Brad si  doamna Angelina Pitt

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Domnul Brad si  doamna Angelina Pitt.😍Parintii Anyllei.

Domnul Ian si doamna Katerina  Mahfud ❤Parintii lui Toni

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Domnul Ian si doamna Katerina  Mahfud ❤Parintii lui Toni.

Dragoste imposibilă♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum