Искам само да ви споделя, че днес четох много "интересна" история в wattpad.
Не знам как да го обясня, но ще опитам.
Историята :Някво момиче, с някакво странно име, нещо като Елек беше, си говори с майка й и закусва пица. След малко отива на училище и разказва, как сега е в ново училище, защото се е преместила след като техните са били убити.
Е, тва ся в кухнята дух ли беше? Дъ Фък. Аджеба.И така после се среща с Хари Стайлс.
Мале, само това не очаквах. Хари Стайлс в история в wattpad. Няма как.
Хари е много, ама много забавен. На върховно ниво. Описва го като много забавен и винаги разамивал всички. Той казва нещо от сорта "ей мац много си сладка днес да не си звезда😎😂".
Хахаахахахахабабайабабаабахахахаахахахахахахаахахахахаах. Боже, Хари, как ти идват тези идеи на ум. Боже сълзи ми потекоха. Не мога. Мац пис пис. Много добър лаф. Хахаха.
Момичето забременява и отива да каже на баща си, но него са го уволнили от работа и е много тъжен.
Уоу уоу, ама нали беше мъртъв дух мааа. И от там на татака историята съвсем ми се обърка.
Елек или там като се казваше момичето е изнасилено от Джейкъб.
Не се чудете и аз не знам от къде по дяволите се появи Дбейкъб. Не беше представен до сега, но няма проблем. Нека продължим спокойно.
Елек се жени за някой си Том. После забременя от Аш. Накрая историята приключи как тя седи на плажа и си спомня за мъртвия й брат.
Не знам, кой е Том, нито Аш. Не ме питайте, къде отиде Хари или Джейкъб. Ами бебето от Хари? Ами другото бебе? Абе, мисля, че и тя не знае, какво стана. А, въобще да не говорим за мъртвия и брат, ясно ли е? Не знаех, че въобще има, но не се учудвам щом майка й и баща й са, ту живи, ту мъртви. То така трябва.Това беше уникалната история. Плаках, смях се, почудих се, какво стана.
Ще се опитам да намеря, кой беше писал този бисер и ще ви кажа как се казва чудото му изкуство.
ESTÁS LEYENDO
Размисли и здрасти
HumorТук ще качвам почти всяка тъпа, глупава, забавна или най-често безсмислена мисъл, която ми идва на ум. ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ (НЕРЕАЛНО НИВО НА ОлИгОфРЕнИЯ ) Само казвам