Het begin.

41 6 5
                                    

Het is zaterdagochtend. Ik lag nog in bed, toen ik wakker werd gemaakt door een haan in de boerderij vlakbij. Ik wreef in mijn ogen. Ik pakte mijn telefoon en keek op twitter, het eerst wat ik zag was:'MyrthezMind OH MY GOD! ER KOMT EEN NIEUWE SCHOOL UIT! ' die tweet had 20 retweets, en 15 likes. Ik dacht dat het gewoon een school was voor pubers enzo. Ik greep alle moed bij elkaar en stapte uit mijn bed. Net toen ik opstond werd ik geroepen dat ik post had. 

''Beste Meneer,

Hierbij nodig ik uw uit voor onze school.                                                                                                   Zweinstein hogeschool voor hekserij en hokus pokus.                                                                                         

Wat heb je allemaal nodig?                                                                                                                                             1 toverstok                                                                                                                                                             

toverketel                                                                                                                                                                             

al je schoolboeken                                                                                                                                                            

1 huisdier

Met vriendelijke groet                                                                                                                                           Minerva Anderling.                                                                                                                                             Zweinstein.''

Ik dacht dat dit niet waar was, en ik legde de brief weg. Toen liep ik weer naar boven, en ging met Steven weer Rocket League spelen. Even later werd ik weer naar beneden geroepen. Dus ik liep naar beneden. En pakte de 5 brieven die toen gestuurd waren. Alle 5 brieven waren hetzelfde.  Ik ging naar boven met de brieven in mijn handen, ik zeg tegen Steven dat ik even op onderzoek uitging. Ik zocht op google:''Zweinstein hogeschool voor hekserij en hokus pokus.'' En ik kwam al snel op wikipedia dat het een Toverschool was. Ik was heel erg enthousiast dat ik uitgenodigd was voor zo een school.  

Het was maandagmiddag, ik liep met opluchting uit school. Ik liep naar mijn fiets en dacht aan Zweinstein. Ik reed naar het station, en ik zag hele rare dingen: mensen liepen door een muur heen. Dus ik dacht van, ja dit kan niet. Dus ik ging met mijn voorwiel tegen die muur aan. Langzamerhand verdween mijn fiets in die muur. Ik kwam aan bij een hele rare winkelstraat, ik legde mijn fiets vermoeiend op de grond. Ik liep een winkel binnen genaamd; Ollivanders binnen, waar ik door een man begroet werd. Ik kreeg een doos in mijn handen gedrukt, en ik maakte hem open en er zat een raar stokje in. Ik vroeg aan die meneer:''Wat is dit meneer?'' Waarop die meneer rustig antwoorde:''Dit is een toverstok, pak hem op.'' Ik pakte hem, en er kwam gelijk een lichtgloed op mij af, wat betekende dat het een goede toverstok voor mij was.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 18, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De macht van de duistere krachten.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu