By: Eagle_of_Peace
Viršelis: Man jis kažkaip nelabai patinka. Ir tas šriftas atrodo "suspaustas", ir pavaizduoti personažai (spėju, ten Vytautas ir jo tėvas), manau, netinka istorijai. Galbūt reikėjo uždėti Danielės paveikslėlį, arba jos ir Vytauto kartu.
Dar nelabai įskaitomas tas tekstas apačioje, spėju, parašyta "Paslaptingas mėnulis"? Bet nelabai suprantu, kaip tai susiję su istorija...
Aprašymas: Pakankamai įdomus ir tinka tavo istorijai. Tik nesupratau citatos aprašymo apačioje:
"Atleisti sunku, bet keršyti beprasmiška."-Danielė.
Juk kaip tik paskutinėje dalyje Vytautas ir Danielė įkūrė organizaciją "Ramybės šeimininkai", kad atkeršytų ONTT. Beje, rašoma ne "Guardians of Piece" (liet. k .Gabalėlio šeimininkai), o "Guardians of Peace".
Istorija: Man patiko tavo originali mintis apie robotą žirgą, net nupiešei jo planą paskutinėje dalyje. Ir tikrai įdomu, kad Danielė ir Vytautas įsivelia į taip vadinamą lietuvišką mafiją. Aišku, nelabai įmanoma, kad mokyklinio amžiaus merginą ten priimtų, ar kad jai ten taip gerai sektųsi. Bet istorijos juk ir tam skirtos, kad mūsų vaizduotė pasireikštų.
Dar galiu pagirti ir už tai, kad istorijoje naudojai lietuviškus vardus. Man tikrai nepatinka skaityti istorijų, kur visur tik parašyta "Niall, Joe, Caspar" ir t.t.. Įdomu, kad veiksmas vyksta ir Lietuvoj, o herojė Danielė lanko Rasos gimnaziją, nuo kurios netoli gyvenu. :D
Tiesa, turiu ir šiek tiek pastabų. Man nepatiko pati pirmoji tavo istorijos dalis, kuri, kaip pastebėjau, atbaidė net pusę skaitytojų. Jau anksčiau tai esu sakiusi kitai rašytojai, bet pakartosiu ir vėl: pirmoji istorijos dalis turi suintriguoti skaitytoją, kad jis norėtų skaityti toliau.
Tavo atveju, įžanga buvo vieni samprotavimai, kurie ne itin buvo susiję, mano manymu, su istorija (juo labiau, kad net paskutinėje istorijos pastraipoje Danielė kalbėjo apie tai, kaip nori atkeršyti ONTT, o ne atleisti, kaip rašei savo samprotavime).
Gerai, pripažinsiu, gal ir būtų visai įdomu, jeigu skaityčiau kokią psichologinę ar budistinės išminties knygą, bet šiuo atveju ten buvo tikrai ne vieta. Dar po samprotavimo įžangoje įkėlei lygiai tą patį tekstą, kuri panaudojai aprašyme. Manau, kad tau reikėtų pakoreguoti šią dalį, nes būtent dėl jos tau taip trūksta skaitytojų.
Rašei labai ilgas dalis. Taip, jos buvo išsamios, gana įdomios... Prisimenu (aš skaitau per kompiuterį), kad ekranėlio viršuje skaitant vieną dalį buvo parašyta, kad skaityti reikės net dvidešimt minučių! Čia turbūt kokie keturi su puse tūkstančio žodžių!
Žinau, kad daugybę skaitytojų atbaido tokio ilgio dalys. Nors pati mėgstu rašydama išsiplėsti, bet jaučiu saiką, tad jeigu skyrius tampa labai ilgas - pavyzdžiui, 3,5 tūkstančių žodžių (nors pas tave dar ilgesnės dalys), aš paprasčiausiai skyrių padalinu į porą dalių. Kita vertus, jeigu skaitant tavo istoriją kartais nepasidarytų nuobodu, tada neatkreipčiau į tai dėmesio, bet deja, taip nebuvo.
Net skaičiau kitą apžvalgų knygą, kurios rašytoja parašė tau labai kritišką apžvalgą, kuri buvo tikrai pernelyg žiauri. Juo labiau, kad ji net neperskaitė visos istorijos! Pati visada, kai tik rašau apžvalgą istorijai, perskaitau ją iki galo, nesvarbu, kokio ji ilgio, nes noriu vertinti sąžiningai.
Nėra pas tave taip jau blogai, kaip ji rašė. Visumoje man tavo istorija tikrai patiko, nors "neužkabino" ir nepaliko tokio didelio įspūdžio, kaip norėtųsi.
Klaidos: Palyginus su žodžių kiekiu, jų nebuvo daug. Užmačiau keletą ir rašybos, ir skyrybos klaidų, bet labiausiai tau koją pakišo elementarūs netikslumai.
Pirmiausiai, negalima padėti taško dialoge, jeigu dar po to dėsi brūkšnį ir rašysi dar ką nors. Vienas iš pavyzdžių:
"-Taip.-ištariau atsisukusi į jį."
Jeigu nebūtų to "ištariau atsisukusi į jį", tada viskas būtų gerai. Bet kadangi dar dedi brūkšnį, turi įsidėmėti, kad būtina prieš jį dėti kablelį, o ne tašką.
Tai ne vienintelė tavo daroma klaida. Elementariausiai tau nesiseka su dialogų skyryba. :D Kita tavo klaida - pamiršti daug kur padėti tarpą. Vien mano duotame pavyzdyje iš tavo istorijos yra dar trys klaidelės.
Po brūkšnio reikia padėti tarpą prieš rašant, ką sako veikėjas. O įprastą brūkšnį (ne tik dialoguose), tarpais išskiriame iš abiejų pusių. Turėjo jus šito mokinti vėliausiai šeštoje informacinių technologijų klasėje.
Bendras įvertinimas: Tavo istorijai skiriu 8/10. Jau pasakiau, kas patiko ir nepatiko, bet noriu pridurti, kad man visai paliko neblogą įspūdį tavo istorija, linkiu toliau tobulėti ir kurti, o kitas Wattpad vartotojas kviečiu paskaityti tavo istoriją. :)
Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai sukursiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)
ESTÁS LEYENDO
Vertinu jūsų istorijas
De TodoTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...