POHĽAD JUSTINA
sedím v bare a popíjam whisky. Dnes ma Miley nenechá zaspať. Kopol som do seba pohárik a zavolala Ariana. ,,čo je čubka?" zhukol som do mobilu. ,,Dobrý deň môj pane, ak sa smiem spýtať zajtra ste ešte v Berlíne?" opýtala sa tým nevinným a jemným hláskom. ,,Príde ti pol noc ako deň? Hmm?!Aký dobrý deň?" povedal som. ,,Prepáčte môj pane" ospravedlnila sa. ,,Si hlupučká, za toto máš o 5 rán naviac." ,,ďakujem môj pane," odovedala pokorne. Asi sa už zmierila s osudom. ,,áno som v Berline zajra ani o sekundu neskôr!" po tejto vete som si grgol jak najväčšie prasa. ,,A nezabudni čo sme si povedali ,Bez pána niesom spokojná" povedala so mnou. ,,ano môj pane ďakujem za rozhovor, dovidenia môj pane." ,,Ahoj tak zajtra" položil som.
Kopol som do seba ešte pohárik whisky.
POHĽAD MILEY
Teším sa na Jussa. Som zvedavá kedy príde domov. Bolo by dobre keby prišiel trošku nahajpovaný. Chcem si to s ním užiť. Milujem ho aj noci s ním.
1:23
Práve prišiel Justin. Bolo z neho cítiť alkohol. Dala som mu dole bundu a vošli sme do obývačky. Lahol si a začal. ,,Miley ty cica pooď seem!" povedal a otovril náruč. Pozrela som na neho poladom aka ,pojeb sa. Sadol si a ja som si mu sadla na kolená. Pozeralli sme jeden druhému do očí. Cítila som na krku jeho mentolový dych. Spojila som naše pery. Nedokázala som sa nacítit tej jemnosti jeho pier, však kto áno. Začal mi zvliekať košelu. Letelo dole aj jeho tričko. Pomali vstal a odniesol ma do izby. Lahol si nado mňa a začal mi robiť vlhké cestičky až k môjmu rozkroku. Samozrejme sa to neobišlo bez vzdychov. Dal si dole nohavice a vyzliekol mi nohavičky. Pritiahla som si ho za bradu a znovu spojila naše pery. Nohami som mu zvliekla boxerky. Po tom som zobrala dom ruky Jerryho a začala robiť svoju robotu. Milovala som pohľad na spokojného Justina. Po tomto prišiel na rad Justinov jazyk. Milovala som to. Potomto JUstin do mňa vnikol. Zastonala som a prehla som sa v chrbe. ,,Ale ale cica pšt" povedal Justin a prilložil si prst na ústa. Bolo to krásne. Kričala som jeho meno a vzdychala. Bolo to nádherné. Lahli sme si vedla seba. Justin si ma prtiahol a ja som zaspala.
POHĽAD JUSTINA
Miley zaspala.Moje myšlienky patrili Ariane. Myslel som na jej dokonalé telo na jej jemné vzdychy. Bola krásna. Nie že by som Miley nemal rád ale to čo robím s Arianou tým by ona opovrhla. Zaspal som..
5:30 ráno
Vstal som dal si sprchu dal si oblek a bielu košeľu. Mala prísť Ariana. Miley za chvílku odchádza.
Odišla. Ostal som tu sám. Netrpezlivo som chodil hore dole po dome a čakal na Arianu. Dobre že Miley neviem že sem Ariana chodí. Zabila by ma.
Konečne. CRRRN! Aspoň prišla na čas. ,,Dobrýdeň môj pane" uklonila sa a vošla do vnútra. Zavrel som za ňou dvere. Orel som ju o stenu a prilepil som sa na jej pery. ,,Nemohol som sa dočkať" povedal som medzi bozkami. ,,To ma teší" odpovedala a vydala vzdych. Prešiel som bozkami na jej krk. Bola taká nízka a zlatá. Zaviazal som jej oči čiernou šatkou. Vyzliekol som ju a naskytol sa mi pohľad na jej dokonalé telo. Zakusol som si do pery a nohavice začínali byť tesnejšie a tesnejšie. Tešil som sa na dnešok. Zaviezol som ju do skladu. Vytiahol som yo skrine bičík.
POHĽAD ARIANY
Zdvíhal sa mi tep. Posadila som sa na stôl. Počula som vŕzgať dvere. A hneď na to prask bičíkom. Nemohla som sa dočkať. Cítila som Justinove jemné ruky ako sa dotýkajú môjho tela. Cítila som lano ktoré sa šúchalo kolo môjho tela. Musela som vzdychnúť. ,,Cicaa tíško" šepol mi JUstin do ucha a mna to vzrušilo. Priložil mi prst na ústa. Upevnil lano na mojom tele. Našťastie ma ešte neťahalo. Podotýkam ešte. ,,ďakujem môj pane" pošepkala som. Za všetko som musela Ďakovať. Otočil ma čiže moje prsia dostali obrovskú záťaž. Priletela prvá rana bičíkom. ,,Aa" zakričala som a až nezdravo som sa prehla v chrbte. ,,Noo my sme zabudli na rubík všák?" opýtal sa a zase otovril skriňu. Uviazal mi rubík okolo hlavy a nebo v pekle sa začalo...
YOU ARE READING
Dark side of BIEBER
Teen FictionMyslíte si že dobre poznáte Justina Biebera, Miley Cyrus či Arianu Grande? Ste na omyle...