Poderwał się ze swojego miejsca i zaczął iść w stronę mojego taty.
-O mój Boże! -krzyknęłam. Nie mogłam uwierzyć w to, co właśnie się działo. Lukas był coraz bliżej mojego taty. Czas jakby zwolnił. Zaczęłam szybko robić screen shot'y. W końcu nadszedł ten moment. Chłopak znalazł się tuż przy telefonie.
- Cześć Wiki. Kocham Cię! Nie mogę się doczekać, aż Cię poznam! Widzimy się w Hamburgu skarbie! - darł się próbując przekrzyczeć tłum rozwrzeszczanych fanek.
- Ja też Cię kocham -wypowiedziałam te 4 krótkie słowa.
- Lukas musimy iść - powiedział Marian, zauważając, że cała sytuacja wymyka się spod kontroli. Lukas spojrzał tylko na swojego menagera.
- Przepraszam, przepraszam - powiedział ze smutkiem chłopak, machając do mnie na koniec, oddalił się pod eskortą ochroniarzy.
Płakałam jak bóbr. To wszystko co właśnie się wydarzyło było dla mnie nie do pojęcia! Przed chwilą rozmawiałam z moim idolem przez telefon! PRZEZ TELEFON!Po całej tej sytuacji rozmawiałam jeszcze chwilę z tatą. Później się rozłączył i pojechał do domu.
Myślałam, że moja przygoda z Lukasem już się skończyła jednak był to dopiero początek.
Zadzwoniłam szybko do mojej przyjaciółki.
- Boże Oliwia nigdy w życiu nie uwierzysz co właśnie się stało! KURWA ROZMAWIAŁAM Z LUKASEM PRZEZ TELEFON! - płakałam do słuchawki.
- Hahahaha trzymaj mnie bo Ci uwierzę. Nie rób sobie takich żartów! - nie wierzyła dziewczyna.
- Skoro nie chcesz mi uwierzyć zaraz wyślę Ci screen'y! - nie dawałam za wygraną. Przesłałam jej kilka zrzutów ekranu.
- AAAAAAAAAAAAAAAAAA! O MÓJ BOŻE! - piszczała dziewczyna - ale jak, co gdzie i kiedy?! - teraz ona zaczęła ryczeć. Zaczęłam opowiadać jej całą historię.
- Niesamowite - Powiedziała Oliwka. - napisze do niego i zapytam czy Cię pamięta! - powiedziała.
Po kilku minutach otrzymała odpowiedz.
- O mój Boże! Mówi, że Cię pamięta! Pyta o Twojego instagrama! AAAAAA - zaczęłyśmy obie krzyczeć ze szczęścia.
Chwile pózniej zobaczyłam, że mam jedną nieprzeczytaną wiadomość na instagramie! Weszłam na direct i zobaczyłam wiadomość od LUKASA RIEGERA!
- Cześć skarbie! Co słychać? - przeczytałam wiadomość.
- Nie No ja przecież zaraz zemdleje - mówiłam nadal niedowierzając - on do mnie napisał! - krzyczałam do słuchawki.
- O mój Boże Wika to nie koniec! Wrzucili filmik z Hamburga! JESTEŚ KURWA U LUKASA NA YOUTUBIE NA FILMIKU! - darła się.
- Chyba sobie żartujesz?!
- Mowię całkiem serio! Wejdź na ten filmik! 1:30! Widać telefon i Twojego tatę jak go trzyma, a w telefonie jesteś Ty! - opowiadała z przejęciem. Szybko się rozłączyłam i weszłam w filmik. Oglądałam go i oglądałam chyba z 1000 razy. Nadal nie wierzyłam w to co właśnie się wydarzyło. Napisałam do Lukasa
- Cześć, u mnie wszystko w porządku! Jejku jestem na Twoim filmiku hahah. Dziękuje bardzo, a co u Ciebie? - wystukałam po chwili namysłu. Nie musiałam długo czekać na otrzymanie odpowiedzi. Pisaliśmy tak jeszcze z 3 godz.*LUKAS*
Kiedy Marian podszedł do mnie i zaczął opowiadać mi tą całą historie, że tata mojej fanki mieszkającej w Polsce przyjechał na podpisywanie mojej płyty tylko po to, aby jego córka mogła oglądać to wszystko, strasznie się ucieszyłem. Musiałem tam podejść. Przez cały czas podpisywania tych autografów, myślałem tylko o tym, aby podejść tam i porozmawiać z nią, chociaż te kulka sekund. Myślałem, że nie będę miał z nią kontaktu aż do koncertu! Jak to dobrze, że jej przyjaciółka napisała do mnie. Teraz mam przynajmniej jej instagrama.Już nie mogę się doczekać kiedy ją zobaczę i przytulę.
- Ciekawe czy jest taka ładna jak w telefonie- powiedziałem do Mariana.
- Pokaż ją. - odpowiedział zaciekawiony.
Zaczęliśmy przeglądać profil Wiktorii.
- No niczego sobie Ci powiem hahah - zaśmiał się - ładna byłaby z Was para, ale nie sadze, że zakocha się w takim bezmózgim dzieciaku jak Ty - śmiał się dalej.
- Hahaha bardzo śmieszne. Już się pośmialiśmy, a teraz tak serio. Ciekawe czy...Ciąg dalszy w kolejnej części 😂 przepraszam Was strasznie, że tak długo nie dodawałam kolejnej części 😂 Boże juz jutro koncert 😭 nie mogę się doczekać 😭💖 idziecie na jakiś koncert? Dajcie znać w kom 😂💕
Miłego dnia misie 💕
Buzi 💋
*zduu autorstwa mojego taty*