Párty

124 1 2
                                    

*Pohled Beccy*
9:00
Je ráno.Dnes jdu nakupovat šaty na luxusní party mého zazobanýho kamaráda Camerona.vezmu si macbook a projíždim sociální sítě a volám si s nejlepší kamarádkou Katlynn

12:13
"JÍDLO" řve na všechny služka
Všichni schází schody (můj mladší bratr Jacob a starší sestra Lucy).Já jako vždycky jdu pozdě. Sedám si ke stolu a beru příbor .Začnu jíst .Ostatní si výpraví vtipy a všichni se smějí . Nádobí odnáší služka.Jdu do svého pokoje.Ulehám do postele a usínam.

13:46
Koukam na hodiny. Za chvíli jdu nakupovat. Vstavam oblíkam se ,maluju , obouvám boty a čekám na odvoz.
*v obchoďáku
"Kam půjdu nejdřív"řeknu si v duchu
Všimnu si jednoho obchod .Jdu dovnitř a vybíram šaty. Najdu krátký třpitivý šaty s vystrihem na zadech .Beru je do kabinky a zkoušim si je."padnou mi" řeknu si. Jdu ke kase. "Bude to 2000kč" povídá prodavačka. Podám ji peníze.Zabalí mi šaty do tašky a podá mi ji. Vezmu tašku a poděkuju.Vycházím z obchodu a čekám si odvoz.

20:56
Připravuju se na party. Oblíkam šaty

Vezmu si ještě kabát a jdu ke dveřím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vezmu si ještě kabát a jdu ke dveřím. Čekám na odvoz .Cam pro mě poslal limuzínu. nastoupím do limuzíny a sedám si.Když dorazím na místo vystupuju z limuzíny .Uvidím velkou vilu s bazénem . Jdu dovnitř.Je tam hodně lidí .Sundavam kabát a odkladám ho na věšak. Vsichni tancují, pijí alkohol a líbají se. Prostě normální párty. Procházím davem lidi. Uvidí mě Cameron a dívá se na mě. Přichází ke mě.stoupá si ke mě a zašeptá mi "jsi sexy kočko"."ty taky nejsi k zahození koucourku"oplatim mu lichotku. Jdeme k baru. Cam obědná něco k pití. Barman nám donese pití.Začneme si povídat o všem možným ."Kde máš přítele"zeptá se Cam. "Rozešli jsme se před 3 měsíci" odpovim a sklonim pohled. "Ale no tak kočko nebuď smutná" řekne Cam dětským hlasem .Zasměju se ."Takhle ti to sluší víc "řekne Cam a bere mě za ruku.Jdeme tancovat.

01:31
Party už skončila.Cam mi nabídnul že u něj mužů přespat .Souhlasila jsem . Jelikož jsem neměla pyžamo musel mi půjčit svoje triko. Šla sem se osprchovat a vzala si Camovo triko. Vyšla sem z koupelny a šla si sednout do Camovi postele. Byla sem na mobilu a projížděla sociální sítě .Když Cam vyšel z koupelny neměl tričko. Má tak dokonalý tělo."sakra o čem to přemýšlím ke Camovi už davno nic necítim" řekla sem si v duchu . Cam zhasnul světlo a šel do postele. Otočila sem se na bok. Najednou sem ucítila něčí ruku na mim břichu .Pousmala jsem se a usnula.

My Boyfriend Cameron Dallas? /CzKde žijí příběhy. Začni objevovat