Gözlerimi açtığım anda kendimi hastanede buldum herkes etrafıma bakınırken doktor elindeki dosyaya bir şeyler karalamaya devam etti hiçbir şey hatırlamıyordum neler olduğunu nereye gittiğimi her hangi bir şeyi hatırlamıyordum.
"İsmini hatırlıyor musun?."
Doktorun söylediği şeye karşılık başımı iki yana sallarken anlamışçasına başını salladı.
"1-2 saate kendine gelirsin Sandra."Başımı sallarken bir kadın içeriye girdi ağlayarak bana bakarken ona anlamamışçasına baktım.
"Sakin olun bayan,Sandra iyi sadece acıdan dolayı bilincini kaybetmiş birkaç saate kendisine gelir."dediğinde kadın bana acıyormuş gibi baktı kaşlarımı kaldırdım.
"Siz kimsiniz?."diye sormamla kadının gözleri dolmuştu."B-ben."
Kadın cevap veremeden doktor konuştu;
"O iyi olcak merak etmeyin sadece biraz dinlenmesi gerek."
Doktorla kadın odadan çıkarken gözlerimi kapattım o sırada kapının açılma sesini duydum yavaşça gözlerimi aralarken kumral yakışıklı bir adam içeriye girdi tanıdık geliyordu.
"Sen iyi misin Sandy?."diye sordu sırıtırken ona anlam verememişçesine baktım yavaş adımlarla yanıma gelirken yatağa oturdu ve bi anda soğuk elini alnıma bastırdı aklıma anılarım dolarken gözlerimi sımsıkı kapattım."Aferin Sandra işte böyle uslu duracaksın."diye mırıldandı ve elini geri çekti ona anlam verememişçesine bakarken onu hatırladım korkuyla geri çekilmeye çalışırken beni tuttu.
"Kıpırdama Sandra."
Sert sesini duymamla başımı iki yana salladım ve debelenmeye başladım tam çığlık atıcakken elini ağzıma bastırdı sesim kesilirken diğer elinide omzuma bastırdı ve tüm hareketlerimi kısıtladı."Sandra beni sinirlendiriyorsun."diye mırıldandığında aklıma dün gece çektiğim acı geldi ve korkuyla titremeye başladım.
"Sakinleş Sandra."Elini ısırmamla kahkaha atmaya başladı ve elini ağzıma dahada bastırdı.
"Senden benim için bir şey yapmanı istiyorum."dediğinde anlamamışçasına ona baktım yavaşça elini ağzımdan çekerek yüzüme doğru eğildi ve bi anda alt dudağımı emmeye başladı sertçe beni öperken bedenimin doğrulmasını sağladı ve öpüşmemiz dahada hızlandı.Elleri belimi kavrarken onun kucağına yerleşmiştim.
Dudaklarımızı ayırdı.
"Benim için birini öldürmeni istiyorum."diye mırıldandı ve saçlarımı düzeltti."Herhangi birini."diye tekrardan mırıldandı saçlarımla oynamaya başlarken gözlerimin içine baktı.
"Eğer bunu yaparsan zevk almanı sağlarım hemde çok."Ve bi anda yokoldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selfish (Void Stiles)
RomanceDudaklarını saçlarıma bastırırken titremem artmıştı sertçe bedenini bana bastırırken soğuk vücudu titrememe neden olmuştu. "Saf değilsin değil mi?."diye mırıldandığında başımı iki yana salladım saçlarıma minik öpücükler konduruyordu ben ise ne yapac...