-ÜK8-

282 7 0
                                    

İyi Okumlar!😍😜😂😝

Damla'dan
Aria'nın armasından sonra takisiye atlayıp eve döndüm. Evin önüne geldinde teyzem ağlayarak ve eniştem telaşla arbaya giderken gördümde "teyze" diyebildim evet korkuyordum aria'ya bir şey olmasından cenke korkuyordum o his o kötü duygu hep benimle gelmişti ama şimdi daha yoğundu. Eniştem el işarteyle gel yaptı gidip yanına "geç yolda anlatırım" dedi kafamı salayıp jeepe bindim arbayı çalıştıp yola çıktı "noluyo" teyzem aglaması geçmişti "atkan hastanedeymiş" dedi duydum şeyi idrak adip vicudumda o titreme "n-ne olmuş iy-iyimiiymiş" dedim teyzem "bilmiyoruz cenk ve aria haber verdiler" dedi. Uzun bir sesizlikten sonra hastaneye geldik arbadan inip hastaneye hızla girdim teyzemleri beklemeden. Açile girip hemen danışmaya gidip "atakan atakan akay" dedim ve devam etim "nerde yeni gelmiş" dedim hemişire tam diyceken arianın sesi "kardeşim" dedi biraz durgun bir sesle arkamı döndüm gidip ona sarıldı "sen iyimisin" dedim sarılmadı tepki vermedi "iyiyim ama ata-" dedinde lafını bölüp "ona noldu iyimi lütfen iyi de" dedim "bilinmiyo ameliyata çok fazla dövmüşler ve iç organları kötü durumdaydı" dedi. Merdivenleri ikişer ikişer çıkarken bir taraftan ağlamamak için kendimi zor tutyordum belki çoğu kişiye göre güçlüydüm ama bazen olamıyordu çünkü insanız biz kolidora geldimde atalay yerde başını duvara yaslamış duşunurken, bir hemşire mira ile ilğileniyordu, gidip atalayın yanına çömeldi "iyimisin' dedim hızla bana sarılıp ağlamaya başladı "çok kötüyüm Allah kahretsin kötüyüm onu kaybedemem olamaz" dedi mira abisini böyle gördünde koşarak yanımıza gelip abisine sarılıp "abi noydu damla abla sana kötü biy şey mi yaptı kızıyımı ona" dedi atalay beni bırakıp kardeşine sarıldı "iyiyim ben mira hadi sen o hemşire ablanın yanına git" dedi mira kafasını salayıp koşarak hemşirenin elini tutu "oda kötü oluyo yapma böyle bak kötü bir şey oldu için geri döndüm gitmemiştim ama işte gidebilirdim" dedim söyledikten sonra hala yere bakarak "o senin için bu durmuda ama sakın böyle düşünme senin bir suçun yok" dedi dedini anlamadım için mal mal bakarken "o senden hoşlanıyor atkan benim abim senden hoşlanıyor ve sende ondan hoşlanıyorsun salonda koşturken ikinizinde açıları varken beraber güldünüz belki bir birinizi kandıra bilirsiniz ama dışarıdan bir birinizi sevdiniz çok beli oluyor küçük şey hata büçür" dedi şokla ona bakarken hiç bir şey demedim yanına oturdum beklemeye başladım doğru söylüyordu. Okadar acım garken salonda koştururken hiç acının 'a' sını bile fark etmedim belki ona aşkla bakmasamada hoşlana bilirim ama ben Damla Taş  aşık olamam bir daha acı çekerken hala başka erkekle nasıl mutlu olurdum ki nasıl unuturdum nasıl severdim deli gibi sevsemde nasıl bir daha güvenirdim nasıl, nasıl korkuyorum belki, belki bazılarına göre salaklık bazılarına göre doğru ama ben yapmam be...

Hala hastanede ameliyatan çıkmasını beklerken kormalardan biri "murat bey dışarıda gazetiçiler bekliyormuş" dedi eniştem daha sinirlenip "tamam" dedi. Ameliyatan doktorlar çıkarken atalay doktorların yakasına yapışıp "noluyo lan söylesenize" dedim cenk onu tutup uzaklaştırken eniştem doktora yürüyüp "ogluma ne oldu. söyliçekmisiniz" dedi "oğlunuz atakan akalay baya darbe almış ve galiba sarhoşmuşta cenk beyle beraber geldinde bayğındı ve bazı konturol yapıldı murat bey iç organları kanamaya başladı için kuçuk bir operosyon yapıldı korkulaçak bir şey yok" dedi doktor bende yanlarına gitim için net bir şekilde duy bilmiştim.

Normal odaya alındı için biz aria cenk ve ben beraber girçeken atalay kolumdan tutup atkanın odasına soktu ve keni çıkıp giti arkamı dönüp atlaya bakçakken yüzüme kapıyı kapatıp giti atakan güldünü hisetmiştim arkamı dönüp onun yanına ilerledim "şey geçmiş olsun" dedim " sağol sen gitmemişmiydin ya" dedi gülüp "aria aramıştı senin için degil yani" dedim tekrar gülüp "ee otursana" dedi geçip gösterdi bu igrenç hastane odasındaki iki kişilkik koltuğa oturdum. Herkez odada sohmet ederken kapıl sesi geldi kapda yaşlı bir tontiş babane korkuyala atakana bakarken yanına giderken teyzem oldu için elindeki bastınu kaldırıp teyzemin eline vurup "çekil yani gelun" dedi teyzem bozulup kenara çekildi gidip atkanın başına saçlarını düzeltip yanaklarını vurup " uyy benim kuzuma ne oluş iyimsin kuzum" dedi herkez güldü bende kıkrdadım "ya babane ben çoçukmuyum git mirayı sev" dedi atlay "ahh ahh aslanıma nolmuş da bu halere gelmiş atalay bir kız için içtini söyledi ve sonrada dövdüklerini söyledi kim bu kız"dedi beynimde bir anda fişekler çarptı kesin kim bu yok başkası değildir ama olmaz benim oldumu söylemez demi "ulan atalay öldürcem seni yok babaneçim öyle bir şey" dedi atakan bana bakıp tekrar babanesine baktı babanesi arkanın baktı yere bakınça bakışlarını takip etmeye başladım içimden ilk aria baktı sonra bana baktı "ayyy bunlar vitaminsiz hangisi şu uyun boylu olan daha iyi o demi"dedi aria ile gölzerimiz boyoz gibi olurken içimde ateş sacarken bana vitaminsiz dedi herkez kıkırdadı içeriye yaşlı ma dinç bir dede girdi atalayla beraber girdi anasını satayım böyle işin ben ya.

Her kez çıkarken en son biz kaldına aria çıktı tam çıkçaken atlay "birbirinizden hoşlanıyorsunuz ve bunu babanem'de bende anladım" içimdeki damla "arkana bakma" diye bas bas bağırırken aria beni kolmudan tutup çekti dışar çıktımızda oh çektim "noluyo" dedi " sençe ne oluyo" dedim "bencede bir birinizide seviyorsunuz" dedi "bilimyorum" dedim..

Kısa bir bölüm oldu maleseff affedin iyi okumlar;😍😊👏😘😍😍😍

Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin