Dupa cateva zile mi-am revenit doar cu ajutorul sau.Chiar..imi pare rau ca a avut grija de mine.. Oricum..mi-a placut..
-Mai vii?
-Da..asteapta-ma sa ma aranjez.Jungkook intra in baie deja pregatit de plecare punandusi mana in jurul gatului meu.
-Ce e asta?il intreb confuza glumind.
-Mi-a fost dor de tine..
-Ce e asta?Prea multa dulcegarie.
-Asta?Atunci lasa-ma sa iti arat..Jungkook imi lua piaptanul din mana si a inceput sa imi perie parul.Dupa ma luat pe sus pana pe hol unde mi-a legat sireturile la tenisi iar apoi am plecat.
-De ce esti asa?
-Cum sunt?Nu iti place sa fiu mai dulce?Huh?
-Nu e asta..
-Atunci?
-Mi-e rusine..
-...*ras*..Rusine?Serios?
-Nu e dea ras..
-Ok..Jungkook ma saruta scurt iar apoi ma i-a din nou pe sus facand ca toata lumea sa ne priveasca..
Asa s-a dus si ziua asta. Am recuperat timpul pe care l-am pierdut in acele zile.
Eram in drum spre casa de mana cu Jungkook iar un numar necunoscut ma apeleaza.
-Alo?
-Buna,Ioana!Sunt verisoara ta,Anna.
-Aa..buna Anna.De ce m-ai sunat asa brusc?Sper ca nu e nimic rau.
-Nu..doar voiam sa iti cer o favoare.
-Aha..bine spune.
-Ei bine,am cunoscut un tip si sa zicem ca suntem apropiati si ma gandeam ca ai putea sa vi cu mine.. Aa da..sunt si eu in America,ca tine.
-Serios?Atunci pot sa te ajut..cand?
-Maine..toata ziua.
-Ok,te superi daca vine si prietenul meu? Nu ma lasa singura..
-Perfect..atunci ne vedem maine.
-Noapte buna!-In ce mai bagat?intreba Jungkook.
-Vi cu mine maine la o intalnire in 4?
-In 4?
-Da verisoara mea impreuna cu prietenul ei si...noi.
-Logic ca vin.
-Bine asa ramane.Il imbratisez iar apoi ne continuam drumul spre casa lui.
Ajunsi acolo am gatit ceva rapid am mancat amandoi si ne-am dus la culcare fiind tarziu.-Noapte buna..pisi..
-Noapte buna,perfectule..M-a sarutat si am adormit ca niste copii mici care nu stiu ce aia dragoste..
CITEȘTI
Perfect
FanfictionToate fetele il credeau perfect..doar mie nu..Era doar un simplu baiat coreean pentru mine..nimic mai mult.Pacat..el era indragostit de mine pentru ca nu ii cadeam la picioare si pentru talentul meu in a dansa..Intr-o zi am simtit ceva ce nu am simt...