Festen pt. 1

96 5 1
                                    

Nogle måneder senere

Anthons synsvinkel

Idag skal jeg købe D/N's 1 års gave for vi har 1 års dag på mandag. Men det er også hendes fødselsdag på mandag så jeg ha fundet en ekstra gave.

Jeg er nu færdig med at køber gaver og er på vej hjem. Jeg skal til fest idag sammen med D/N. Så jeg gøre mig klar til at gå og jeg går over til D/N's hus.
Jeg banker på og en af de smukkeste pige på planeten står i døren og er klar til at gå.
Vi går over tidl er sted hvor festen afholdes. Vi går op og banker på døren og så er der en der åbner døren. Det er nok ham der holder festen der åbner. Han kigger lige lovligt meget på D/N. Det kan jeg ikke li så jeg tager D/N i hånden og kysser hende på hendes kind. Vi går indenfor og begynder at feste. Vi har aftalt at vi ikke vil drikke så meget at vikke ved hvad vi laver og kysser med andre.
"Jeg går lige udenfor" råber jeg for at overdøve musikken. "Okay" råber hun tilbage. "Jeg sider i sofaen. Hvis du skulle være i tvivl hvor jeg var nå du kommer ind igen" råber hun og jeg nikker bar dog går udenfor.

D/N's synsvinkel

Jeg sætter mig i sofaen og der sætter sig en dreng ved siden af mig. Han har hue og solbriller på. Jeg tænker WTF vi er indenfor man.
"Hva så smukke" siger han. Jeg ignorer ham. "Jeg sagde hva så smukke" siger han igen.
"Lad være at kalde mig smukke" "Uhhhhh kostbar" siger han så. Jeg ruller bar øjne af ham og kigger den anden vej. Jeg tænker bare hvornår kommer Anthon.
Han bliver ved. Omg tænker jeg. "Jeg tænkte på om du kender ham" han viser mig et billede af en. August. "Ja hvorfor det" spørger jeg med en nervøs stemme. "Ik for noget" siger han og vinker en hen. Det ignorere jeg og tænker stadig på hvor fuck bliver Anthon af han har nok været udenfor i 20 minutter. Jeg spørger ham der, der sider ved siden af mig om han har set Anthon. Jeg vender mig om og spørger. "Har du set...." Mere noget jeg ikke at sige før der var en der tog mig om munden så jeg ikke ku sige noget.
Den der person træk mig med udenfor og hen til et sted som jeg ikke kendte.
Vi kom ind i en stor sal og de satte mig ned på en skol og bandt mine hænder sammen og bandt mine føder/ben fast til stolen. Og puttede gaffatape på min mund.

Hånd I Hånd - Anthon EdwardsWhere stories live. Discover now