BÖLÜM 13

153 118 0
                                    

Tam böyle konuşurken Yekta içeri girdi. Burçe'nin yanına oturarak televizyon izlemeye başladı. Burçe daha fazla sabredemedi ve “ sen balkonda kiminle konuşuyordun bakim? ” diye patladı. Yekta da “ hiç aşkım ya önemli bir şey değil ” deyip kapatmaya çalıştı konuyu. Burçe de kızgın bir şekilde “ peki madem öyle olsun ” diyerek mutfağa gitti. Kendi kendine konuşmaya başladı. “ Demek şimdi de yalan çıktı aramız da, neden kim olduğunu söylemedi ki? ” diyerek yanlarına tekrar gitti. Hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam etmeye başladı. Ne kadar bir şey yokmuş gibi davransa da aklında soru işaretleri kalmıştı. Ara ara başını çevirip Yekta'ya üzgün bir şekilde baktı ve neden böyle oldu ki aramızda bir yalan varken bu ilişki sürer mi sanıyorsun başlamadan biter ancak, diye aklından geçirdi. Yekta bakınca başını hiç bakmıyormuş gibi çevirdi hemen. Yekta'nın yanağından öpmek için yaklaştığını Burçe anladı ve hemen kalkıp gitti. Yekta buna anlam veremedi ama yine de üstünde pek fazla durmadı. Televizyon izlemeye devam etti. Burçe mutfak kapısından başını çıkarıp içeri doğru baktı. Kendi kendine sessiz bir şekilde konuşmaya başladı. Üzgünüm ama bunu yapmak zorundayım. Ve tekrar mutfağa girip tepsiye atıştırmalık bir şeyler koyarak yanlarına gitti. Hiçbir şey yokmuş gibi davranmaya devam etti..

–“ Boş boş oturup izlemek sıkıcı geldi bende bir şeyler hazırlayım dedim ”
–“ İyi düşünmüşsün aşkım benim ”
–“ Sağ olasın kuzi çok makbule geçti acıkmıştım biraz ”
–“ Ne demek hadi ne duruyorsunuz yemeye başlasanıza ”

Hep birlikte yemeye başladılar. Yekta bir fırsatını bulup Burçe'yi öpmeye çalışsa da başarılı olamadı. Bu sefer de elini tutmaya çalıştı ama Burçe buna da izin vermedi. Yekta buna bir anlam veremedi ne olduğu konusunda hiçbir fikri yoktu ve sabrı da kalmamıştı. Burçe'ye yaklaşarak sessizce fısıldadı kulağına..

–“ Ne oluyor şimdi neden benden kaçıyorsun? ”
–“ Nerden çıkardın bir şey olduğu yok ”
–“ Bir şey yoksa neden bana uzaksın o zaman ”
–“ Uzak falan değilim ”
–“ Peki neden öperken benden kaçtın ”
–“ Hayır kaçmadım sen yanlış anlamışsın sana öyle gelmiş ”
–“ Hım onu yanlış anladımsa elini tutmaya çalışırken çekmeni de mi yanlış anladım? ”
–“ Of gerçekten saçmaladın sen artık ”

Diyerek kalkıp odasına gitti ve kapıyı arkasından sertçe kapattı. Yekta da koltuğa dayanarak kendi kendine söylenmeye başladı. Eren her şeyden habersiz olduğundan anlam veremedi. Burçe'nin arkasından baktıktan sonra Yekta'ya baktı. Boş boş baktı onlara.

–“ Ne oluyor abi size böyle ya neden Burçe içeri gitti ”
–“ Bana bir şey sorma kardeşim bende anlamadım onu git kuzenine sor o anlatsın ne olduğunu çünkü ben çok sıkıldım artık! ”
–“ Abi sende biraz sakin ol ona da gidip soracağım zaten ”
–“ Anlamıyorum ya ne yaptım ki ben ona sadece elini tutup öpmek istedim buna hakkım yok mu benim sen söyle? ”
–“ Yani var elbette ama başka bir sebebi olmalı sonuçta buna kızmamıştır ”
–“ Valla kardeşim 2 saniye önce bir şey yoktu iyi idi ne oldu da bu duruma geldik ”

Hızlıca kalkarak ceketini alıp kapıyı çarparak gitti. Eren arkasından seslendi fakat duymadı. Arkasından gidip bakınca merdivenlerde kimse yoktu çoktan gitmişti bile. Burçe odasında yatağına oturmuş düşünmekteydi. Kapı yavaşça açılarak Eren geldi içeri ve sessizce yanına geçip oturmuştu. Biraz bekledi ama Burçe'nin konuşacağı yoktu.

–“ Ne oldu da şimdi ben anlamıyorum ve senden bir açıklama bekliyorum ”
–“ Hangi konuda ne oldu? ”
–“ Hangi konu da olacak sen ve Yekta tabi ki kızım ”
–“ He ne olmuş bize? ”
–“ Çocuk ne yapacağını şaşırdı be daha ne olsun alıp başını gitti her ne oldu ise aranızda orasını sen söyleyeceksin ”
–“ Bu konuda konuşmak istemiyorum ”
–“ Nasıl ya hemen bir açıklama yapmanı bekliyorum yok öyle susup kaçmak ”
–“ Sanane ya seni ilgilendirmez ”
–“ Burçe doğru konuş ne oldu kızım sana böyle çocuk seni deliler gibi seviyor yaptıklarını bilmiyor musun ne çabuk da unuttun ”
–“ Unutmadım ama artık sevdiğinden emin değilim ben onun ”
–“ O nasıl şey öyle tabi ki seviyor seni ”
–“ Seviyorsa ne bu bi kaç gündür gizli telefon konuşmaları falan sevmek bu mu? Sevdiğinden birşey saklar mı insan? ”
–“ Orası öyle ama bir açıklaması vardır elbet ”
–“ Evet bana bir açıklama yapmak zorunda ”
–“ Sende ara şimdi gelsin konuşun düzeltin aranızı yakışmıyor size böyle ama he ”
–“ Tamam arıyorum şimdi.. ”

Telefonunu eline alarak Yekta'yı aradı. Telefon birkaç kere çaldı ama açan yoktu. Birkaç kez kapatmayıp çaldırdı telefon çalıyordu fakat açan olmuyordu. Burçe korkmaya başlamıştı ve kendisine bir şey yapmasından korktu. Tekrar tekrar denedi ama sonuç yine aynıydı. Kendisine kızmaya başladı.

–“ Ne oldu açmıyor mu telefonu? ”
–“ Hayır ya of hep benim yüzümden ya kendine bir şey yaparsa o zaman kendimi hiç affetmem ”
–“ Yok ya sakin ol duymuyordur neden kendine birşey yapsın ki ”
–“ Keşke bu kadar fazla uzatmasaydım ”
–“ Tamam kendine kızmayı bırak otur şöyle birazdan gelir ”
–“ Ya gelmezse ”

Böyle derken zilin sesi duyulmuştu Burçe koşarak kapıya bakmaya gitti. Bir hızla kapının kolunu tutup açtı. Karşısında..

ARA BENİ ✔️ [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin