Cina (partea 2)

6 0 0
                                    

Ian: Iar acesta..,,dandu.se in dreapta sa lasand in privirea mea un corp musculos acoperit de costumul fin negru...imi duc privirea mai in sus observand buzele carnoase iar mai in sus niste ochii minunati albastri ca...Toniiiii...el e..ce cauta el aici..dumnezeule chiar el el...sunt intrerupta din gandurile mele de domnul Ian care isi continua propozitia....Toni,baiatul nostru.
Toni: Imi pare bine..spune sarutandu.mi mana si privindu.ma in ochii..simt caldura..multa caldura asupra mea..cred ca era rosie ca un rac in obraji...
Eu: Anylla , imi pare bine.
PER.TONI
Nu pot sa cred de cand mi.am ridicat capul si am privit in marea din fata mea, eram fericit dar si curios..ce cauta ea aici..ea e fata prietenolor mei, dar cum??? E atat de frumoasa, dar sunt intrerupt din gandurile mele cu frumoasa printesa de ..tata.
Tata: (...) Toni,baiatul nostru, spune tata mandru.
Eu: Toni,imi pare bine, spun eu sarutandu.i mana...observ cum s.a emotionat si e atat de frumoasa cand roșește.  E superba!.
Pitt: Poftiti la masa va rog. Si ne face semn sa ne asezam la masa.
Mama si tata s.au asezat in partea dreapta a mesei, doamna si domnul Pitt fata in fata iar eu bineinteles cu micuta mea unul langa altul in partea stanga a mesei.

Dupa ce o doamna care ,cred ca e servitoarea lor a  adunat masa..parintii nostri au tot discutat dupa care doamna Angelina isi fata auzit glasul putin mai tare.
Angelina: Draga mea,.....
PER.Anyllei
Mama: Draga mea, daca vreti puteti merge in camera ta pentru a viziona un film sau ceva ..daca nu doriti sa stati langa noi...spune mama zambindu.ne dupa care isi intoarce ai ceilalti privirile spre noi zambindu.ne.
Eu:Nu , eu nu ma plictosesc, spun eu repede..dar o voce groasa se face auzita.
Toni: Pe mine nu mar deranja.
Tata: Pai atunci, Any aratai camera ta.
Eu: Pe aici...spun bosumflata ridicandu.ma de la masa...,,Ma scutati..spun eu si ii fac semn lui Toni sa ma urmeze...Dupa iesirea din living imediat usa alba isi face aparitia in fata mea..deschid usa si ii fac semn sa intre.
Toni: Frumoasa camera, blondo..spune el pasind in camera.
Eu:Multumesc..apun eu asezandu.ma pe pat. Dupa care adaug..Nu atinge nimic!.
Toni se apropie de mine incat ii simt respiratia mentolata pe fata mea spunand...,,Esti dura blondo?
Eu: Dor te.am avertizat!
Toni: De ce nu mi.ai spus cine ești?
Eu: Dar tu?
Toni: Nu m.ai intrebat, dar eu te.am dus acasa.
Eu: Asa si, care-i faza..nu am vrut sa sti..nici tu nici altcineva.
Toni: Dar de ce? Spune el insistand sa afle.
Eu: Penteu ca nu vreau sa se conporte cineva frumos cu mine doar ca sunt bogata..scuip eu vorbele repede incat nu cred ca a inteles ceva..
Toni: Imi place de tine, esti o femeie hotarata si in acelasi timp nehotarata..esti copilaroasa si in acelasi timp matura..esti..perfecta..spune el apropiindu-se de mine dand sa ma sarute dar il împing.
Eu: Ce faci?
Toni: ScuE, m.a luat valu.
Eu: Pai altadata inoata panaa la mall nu te scufunda.. ii raspund eu ironic.
O liniste apasatoare de lasa intre noi ceea ce nu imi prea place..vreau sa ma cert cu el sa il enervez. De aceea merg si imi iau o carte sa citesc si ochelarii . Ma pun pe pat si cotesc linistita.
Toni: Serios, eu vin la tine si tu citesti...serios Any? Spune el cu o voce serioasa  ...,, dar esti sexy blondo cu ochelarii sa ști,, continua el cu un zambet pervers pe față. 
Fantastic in loc sa il enervez eu ma enerveaza el pe mine..asa ceva!
Eu: Si ce vrei mai exact sa facem domnule Mahfud? Intreb eu ironic.
El: Zimi despre tine...spune uitandu.se in ochii mei.
Eu: Sti tot ce altceva vrei sa sti? Il intrb eu.
El: Pai, ai prieten?
Eu: Serios...asta ma intrebui..nu ,nu e treaba ta si altceva ..nu despre băieți.
El: Pai, cum de locuiesti aici?
Eu: Mama, tata..afaceri..Dar tu?
El : De mic...spune zâmbindu-mi.
Eu: Si..altceva zimi tu..spun eu curioasa.
El: Pai sti cum ma chiama, am 20 de ani ,nu, nu am ramas repetent dar am fost dat mai devreme la scoala, nu am frati, ..(dar e intrerupt de mine)
Eu: Nu esti un baiat rau, doar vrei sa pari..de ce?
El: Sunt rau, dar cu cine trebuie blondo , vrei sa.ti arat spune uitanduse in ochii mei. Acei ochi minunati..si buzele lui carnoase vreau sa i le simt , il vreau! Spun eu dar simt ceva rece pe buzele mele..ma saruta..ooooo ce buze dulci si gustul mentolat , e atat de frumos..imi linge buza vrand sa intre in gura mea, dar nu ii raspund , nu vreau sa fiu una din c*** lui . Il imping si merg spre pat.
El: Imi pare rau Any, dar te plac si vreau sa fi a mea. Spune el apropiinduse de mine.
Eu: Mie nu.mi place de tine Toni, tu ai alta viata la fel si eu, nu...spun privindu.i ochii triști.
El: Dar mie imi place de tine esti minunată mai fascinat din prima zi in care te.am vazut, esti minunata si mai ales cand l.ai batut pe Adam si esti matura si vopilaroasa..sti sa pari cine vrei tu nu esti influientata de nimeni.. si nu vreau sa pierd o asemenea fata.
Eu: Multumesc dar..tu te auzi nu iti place de mine ci de ceea ce par eu sau fac..nu esti indragostit Toni...spun eu trista dar si fericita de vorbele lui .
El: O sa iti arat blondo! Spune pupandu.ma pe obraz si iese afara.
Eu am mers dupa el. Am observat cum isi iau la revedere fam. Mahfud  si merg si eu sa.i salut.
Katrina: Mi.a parut bine draga mea sa te cunosc, esti minunata..spune ea curprinzandu.ma intr.o îmbrățișare călduroasă.  Iar eu raspunzandu.i.
Eu: Si mie mi.a parut bine sunteti niste oameni minunati ..si tu spun uitandu.ma la Toni, esti de treaba ..si mama lui incepe sa radă.
Ian: E un baiat bun, ai sa vezi. Spune tatal lui catre mine.
Acestea fiind spuse Toni ma saruta pe obraz langa buzele mele si mi.a soptit un,, Noapte buna blondo,, si au placat.
*****
E duminică, razele soarelui imi pateund pielea catifelata. Ma hotarasc sa merg in baie pentru a face un dus. Mi.am dat jos pijamalele  si am lasat apa calda si gelul de vanilie atingandu.mi pielea si relaxandu.ma.
Dupa ce am terminat ma imbrac intr.o pereche te pantaloni negri  scurti si o bluza neagră  pentru a merge sa alerg si sa ma plimb. Am mancat micul dejun facut de Maria. Am iesit si l.am vazut pe Liam .
El: Buna frumoasa mea unde mergem..si ma saruta pe obraz.
Eu: Azi esti liber dute la Beea, eu merg sa alerg pana acol..spun in spatele meu arătat spre un loc minunat la înălțime , care nu e foarte departe de mine.
El: De ce vrei sa mergi singura? Ma intreaba el repede.
Eu: Vreau sa ma relaxez..ceauu spun eu papandul pe obraz si pornind la alergat.
Dupa 20 de minute de alrgat am ajuns..era un loc minunat puteai sa vezi tot N.Y ..e o priveliste minunata.

Vrand sa vad mai mult urc tot mai in sus 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vrand sa vad mai mult urc tot mai in sus  . Observ un corp imbracat tot in negru care priveste si el privelistea minunata. Nu vreau sa ma apropii si ma aplec pentru a ma aseza si alunc si cad.
Eu: Auuuuu..tip eu de durerea provocată de la căzătură.
Vreau sa me ridic dar nu pot de la durerea piciorului dar simt doua maini ajutandu.ma sa ma ridic.
Ma intorc cu fata la el si ii spun.
Eu: Multumesc...dar cand vad am ramas himnotizata de acei ochi albastri.
Eu/el: Any/Toni?
El: nu ai pentru ce dar sa fi mai atenta spune luandu.ma in brate si ducandu.ma la o inaltime mai inalta..unde statea el. Ce brate tari si pieptul musculos..e atat de...
El: Aici vezi totul mai frumos..spune punandu.ma jos.
Eu: Multumesc .
El: Ce daci aici singura
Eu: Dar tu ?
El: Am venit sa ma relaxez...spune privind in față.
Eu: La fel si eu...privind spre el..atunci isi intoarce si el capul spre mine si imi zambeste.
El: Esti foarte frumoasa Any..spune el uitandu.se la mine ceea ce  ma face sa rosesc.....continua, esti atat de dulce cand roșești,,
Ma priveste in ochi la fel si eu..se apropie de mine si ma saruta..imi saruta buza de jos dupa care o musca usor vrand sa intre in gura mea, spre aurprinderea mea il las..limbile noastre  dansand un vals lent si minunat .  Ma prinde de tata si ma trege mai aproape de el...eu ii bag amna in par si ii sarut dulce dar  salbatic. Ne.am desprins din sarut din cauza lipsei de aer.
El: Saruti atat de bine..din multe fete..dar nimeni nu saruta atat de bine si in acelasi timp: dulce,minunat,salbatic..cum spuneam esti minunată..spune el uitandu.se in ochii mei.
Eu: Si tu esti minunat Toni..dupa care ma mai saruta o data cast pe buze.
Eu: E doar un sarut Toni..bine..nu vreau nimic cu tine..nu vreau sa sufar.
El: Nu te voi face niciodata sa suferi iubita mea..la apelativul,,iubita mea,, am inrosit constant.
El: Esti atat de dulce cand roseati spune sarutandu.mi fruntea.
Am privit amandoi privelistea si am dtat îmbrățișați mult timp.
El: Te mai doare piciorul.spune masandu-l.
Eu: Nu....spun repede .
El: Atunci te invit la o cafea...accepti?
Eu nu raspund dupa care continua...te rog vreau sa iti arat  ca te merit. ...
Eu: Bine dar nu imi place  cafeaua , o ciocolata calda , accept. Si ii apare imediat un zambet de învingător pe fata.
Mergem in jur de 25 de minute amandoi ținându-ne de mana . 
Am ajuns in fata unei cafenele si am intrat urmandu.l . Mergem pana in dreptul unei mese de doi iar Toni imi trage scaunul facandu mi semn sa ma asez...ce dulce eee...
***
Dupa ce am baut ceocolata si el cafeaua , am discutat am ras..am hotarat sa plecam acasa...a vrut sa ma conducă.
Am ajuns in dreptul liftului si in fata mea era tata ...
Tata: Buna dragi mei ce faceti?
Eu: am fost sa alerg si m.am intalnit cu Toni si ma condus pana acasa. Spun eu repede
Tata: Haide sus Toni, te invit la cina..spune tata cu un zambet pe buze..da era ore 20.00 seara ..am stat toata ziua cu Toni si era minunat.
Toni: Multumesc domnule dar nu vreau sa deranjez.
Tata: Brad  , spune.mi Brad tinere si nu e jici un deranj haide..facandu.ne semn sa intram in lift
****
Dupa cina luata l.am condus pe Toni pana jos .
El: Multumesc Any ca ma lasi sa iti arat ce fel de baiat sunt. Si ma saruta pe frunte.
Eu: Sa nu ma faci sa sufar atat Toni.
El: Niciodata blondo.
Si ma saruta dulce si lent , lumbile noastre dansant un vals de nedescris...dupa lipsa de aer ne.am indepartat buzele.
Eu: Noapte buna Toni.
El : Noapte buna iubito. Spune el sarutandu.ma pe frunte si a placat...
L.am privit cum se indeparteaza..e atat de minunat si dulce...sper doar sa nu regret ca i.am acordat o șansă. 

Dragoste imposibilă♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum