Apa de orez

10 0 0
                                    

Apa de orez - cel mai bine păstrat secret de frumusețe al Indiei .
Ce este apa de orez si cum se prepara ?
Apa de orez este apa in care se înmoaie orezul . Un alt mare avantaj al apei de orez este ușurintă cu care poate fi făcut acasă : ai nevoie de orez si de apa purificată / distilată .
Pur si simplu , adăugați o ceșcuța de orez intr-un bol , in care ați pus in prealabil o cana de apa rece . Amestecați , si lăsați 10-15 minute , amestecând din când , apoi strecurați apa si puneți-o intr-un recipient curat .
Se poate păstra la frigider maxim 2 zile .
Ten impecabil
In ceea ce privește îngrijirea tenului , apa poate fi folosită ca tonic , având un efect ușor astringent . Spălați-va pe fata si apoi folosiți un disc demachiant înmuiat in apa de orez , care va calma pielea si va oferi un aspect neted . Încetinește procesul de îmbătrânire si îmbunătățeste circulația sângelui -ceea ce favorizează reducerea porilor dilatați si confera luminozitate .
Mai mult , apa de orez are proprietăți de hidratare a pielii , este bogata in antioxidanți . Este de ajutor in tratarea si vindecarea acneei . Vei vedea ca efectul de roșeața se va diminua treptat .
Par strălucitor
Poti folosi apa de orez si pentru a înlocui șamponul obișnuit . Clătirea capului cu apa de orez ii conferă strălucire . Datorită Conținutului de inositol ( are un rol important in creșterea parului ) , apa de orez are capacitatea de a îmbunătăți elasticitatea parului .
Proteinele , vitaminele si mineralele care se găsesc in aceasta , întăresc parul si ii dau un aspect mătăsos !
Calmarea pielii
Proprietățile calmante ale apei de orez o fac un remediu eficient împotriva iritațiile sau a altor afecțiuni ale pielii . In urma unui studiu realizat la Universitatea din Bruxelles , la pacienții cu dermatita atopică , s-a observat o îmbunătățire cu pana la 20% a condiției lor , după ce au efectuat bai cu orez de 2 ori pe zi .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Secretele frumuseții indiencelorWhere stories live. Discover now