Part 26

79 5 3
                                    

Sudah 2 hari Reena tidak menyedarkan diri . Sepanjang dia berada di hospital , Rayyan yang menemaninya . Doktor berkata Reena akan koma sebentar kerana hentakan yang sedikit kuat di kepalanya . Mungkin koma dalam masa 2 hari . Hari ini genap 2 hari dia berada di hospital .

Sedang Rayyan menunggu di luar , seorang jururawat masuk untuk memberi ubat . Namun , doktor kata jururawat sudah memberi ubat kepada pesakit 10 minit yang lalu .

Tanpa berfikir panjang , Rayyan masuk ke dalam wad dan menahan jururawat tersebut . Rayyan membuka mask yang dipakai oleh jururawat itu dan mendapati itu adalah jururawat palsu kerana perempuan itu adalah bekas teman wanita Rayyan iaitu Mia .

Mia mengaku bahawa dia yang memukul kepala Reena sewaktu di parking kereta . Rayyan terus menghubungi polis untuk menangkap Mia .

Setelah beberapa jam berlalu , Reena sedar daripada koma . Dia bersyukur kerana masih diberikan nyawa untuk hidup . Kedaannya beransur pulih dan boleh discharge daripada hospital .

" Rindunya kat rumah ni ! "

" Aik , baru 5 hari duk hospital dah rindu rumah ? Tanya mamaku "

" Of corse la ma , hospital bau ubat lah busuk . Makanan pulak tak sesedap masakan mama . Memang lah rindu . "

" Ada jee anak mama sorang ni . Harini mama masak makanan favourite Reena ok . Jangan tak makan pulak . "

" Mama masak untuk anak je ke papa tak ke ? Tak ingat papa sampai hati mama "

" Ehh abang ni , selama ni saya masak untuk awak laa dahtu untuk siapa lagi cik abang oi "

" Haa yelahh makcik tua hehehehhe "

" Ehh dia pon tua sedar sikit yee "

" Ishh mama papa ni . Dah macam budak budak lawak lah "

[C] Playboy Sado 💪Where stories live. Discover now