Bir Belieber'ın Hikayesi...

981 18 4
                                    

Hayal edip peşinden koşmak mı ? , yoksa Hayalin gerçekleşmeyeceğine inanıp unutmak mı ? Bunlar cevapları olmayan sorular.

Bir Belieber için "NEVER SAY NEVER"dır cevap.Her kötü günün de Never Say Never der.Çünkü, hayatının erkeği , yaşama sebebi ona öyle şöylemiştir.Belieber ' ı farklı kılan şey , yaşadığı her olaya karşı , uğradığı her hakarete karşı ayakta durmaksıdır."Merhaba günlük bugün yine Justin'in gülerken resmini gördüm Allah'ım çok güzel gülüyor"Justin'in gülmesi, bakışları, sesi bir Belieberın ölüm sebebi.Peki ya FAN'lar.Onlara ne demeli. Justin 'in baklavaları ve kasları onların ölüm sebebi.Onlar "KIDRAUHL" ile dalga geçenlerdi , ondan nefret edenlerdi.Ben her gün "Belieber'ım"diye aşağılandığımı hatırlıyorum. Her gece ama her gece ağlıyordum. Kardeşlerimde ağlıyor biliyorum.Ve bu çok koyuyor . İnsanların müzik zevkine göre yargılanmasından bıktım.Okulumda benim dışımda 1 tane daha Belieber var. Dışlanıyoruz. Ama umurumuzda değil. Bi grup dengesizden uzak kalmış oluyoruz. Herkeste şu düşünce "Sanki Justin sizinle evlenicek"Gelsin bizle evlensin demiyoruz ki. Bunu nerden çıkartıyorsunuz. 4 senedir Belieber'ım.Justin'i her zaman sevdim , onu hep destekledim , ona hep inandım. Kardeşlerimin hepsinin öyle yaptığına eminim. Onu ilk dinlediğim de beğenmedim . Ama sonra ... Sonrası malum :)
2 Mayıs hayalimdi benim. EN BÜYÜK HAYALİM . Ama gidemedim :( OLLG den nefret ediyorum. Alara Tahincioğlu saçlarıyla oynamayı geçtim umurunda değildi. Ben bayılırdım sahnede :D

Birazda KIDRAUHL dan bahsetmek istiyorum. Justinin kalbinin köşesinse yatan ama bizim kalbimizde hala hayatta olan KIDRAUHL. Kasları yoktu.Gülüşü , gülüşü beni öldürüyordu. Halada öyle ama bilmiyorum KIDRAUHL ' ı özledim. KIDRAUHL 'ı SEVİYORUM . Justin 'in kalbinde uyuyan KIDRAUHL' ı SEVİYORUM , ÖZLÜYORUM.

Peki ya Justin ' in ilişkileri ?
Onları destekliyor muyum ?
Sadece Jaitlin ' i destekliyorum. JELIEBERS ayrı tabi :))) Jelenayı asla desteklemedim. Bunu okuyanlarda Selenator varsa kusura bakmasın benim görüşüm :) Sevgilisi olucak mı ? Tabi ki olucak. Evlenicek mi tabi ki evlenicek. Onun her kararının arkasındayım , arkasındayız .

Ahh ne saçmalıyorum Justin'in zaten bir eşi var. AVALANNA. Ondan bahsediyorken gözlerim doluyor . Onu öylesine seviyorum ki. O sadece uyuyor. Yorulmuştur tabi Justin le ülke ülke gezdi , dinlenmeye ihtiyacı var uyuyor. Melekler ölmez , ölemez. Bazen onu o kadar özlüyorum ki ...

O uykuya dalınca kendi kendime

"Sanırım ölene kadar ağlıycağım , onun yanına gitmek istiyorum . Beni de götür" dedim. Kalbimden bir parçak koptu . Şuan üzülüyorsun demi. Neyse bence kapatıyım konuyu daha fazla üzülmeni istemiyorum :)

Bazılarına göre "Justin ' in herhangi bir eşyasına sahipsen Beliebers'sın " Çok saçma. Benim sadece bi tane T-hsirt'üm ve 3 tane posterim var . Belieber değilmiyim. YANLIŞ ! Justin ' i tüm kalbinle destekliyorsan , ona güveniyorsan , ONU SEVİYORSAN , ONA AŞIKSAN . İŞTE SEN BELİEBERSIN. Okulumda bir kız Belieber ben onun Belieber olduğunu Bilişim dersinde internette Justin ' in resimlerine bakarken "Oha Justin mi o ? " demesiyle tanıdım. Sonra "Tamam uzatmayın artık" dedi. Allah'ım Belieber olduğu için gurur duyması gerekirken utanıyor. Dalga geçiyorlarmış. Bırak geçsinler Alışırsın. O kızdan nefret ediyorum. Görünce dövesim geliyor. Custin Biber ' e ben de anti olurdum yani . Eğer öyle biri OLSAYDI.

Bir Belieber'ın Hikayesi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin