Erick:
S-a facut ghem la pieptul meu si a adormit imediat. O priveam cat de frumoasa era. Ador sa o privesc. O pot privii ore, zile, luni, ani, stiu ca tot nu ma voi plictisi.
Simt cum langa ea toate prind culoare. Stiu ca sunt rece, dar cand sunt cu ea, parca sufletul meu emana o caldura de nedescris. Ea este cea care ma incalzeste, cea care imi aduce mereu zambetul pe buze. Cea care m-a facut sa simt ca traiesc. Tot ce simt, simt pentru prima data. Nu am iubit pe nimeni pana acum. Toti erau niste tradatori, mincinosi, niste suflete reci si crude care vroiau sa le fie bine doar lor si faceau tot posibilul ca cei din jurul lor sa nu traiasca clipe tocmai frumoase.
Ea e diferita. E speciala. Ea vrea binele tuturor. Imi vrea binele. Parca ea este toata viata din mine, toata bucuria.
Are un zambet care topeste multe suflete. Un zambet larg pana la urechi si oricat de greu i-ar fi ea tot zambeste. Stie ca pana la urma totul v-a fi bine si tot ce e rau v-a trece si v-a ramane doar ce e frumos.
Acum problema este alta. Ea nu ma cunoaste exact asa cum sunt. Imi cunoaste partea buna. Ea a scos la iveala doar partea buna din mine.
Nu as ranio niciodata, dar stiu ca doar faptul de a stii cine sunt si cum sunt o v-a ranii. Nu stiu daca ma v-a ierta vreodata pentru ce ii ascund. Nu ii pot spune pur si simplu.
Ce sa fac? Este prima persoana pe care o iubesc. Prima mea bucurie de cand m-am nascut. Am trait intr-o lume cruda, dar acum ea este lumea mea buna. Ea imi face zilele mai bune.
Nu ii pot spune dar nici nu ma pot indeparta de ea. Ce as putea face? Daca as pleca poate nu ar fii atat de trista, ranita. Pot pleca de langa ea? Nu cred...
Toate aceste ganduri imi invadau mintea. Parca se inghesuiau, iar eu eram complet tulburat, derutat.
Nici nu mi-am dat seama cat de repede a trecut timpul. O priveam si asteptam sa se trezeasca. Dupa 10 minute a deschis ochii si m-a privit intr-un fel atat de dulce!
-Buna dimineata,ranjito! Ii spun eu zambind
- Heyy, nu-mi mai spune asa! Imi spune aruncandu-mi o mutrisoara de suparacioasa
-Suparacila?
-Nu sunt suparata!
-Moaca ta asta indica. Spun eu razand
-Vei vedea tu ce indica moaca mea!
Ia o perna si incepe sa ma loveasca. Am luat si eu o perna si am pornit un intreg razboi cu perne!
[ Multumesc mult ca cititi! Sper sa va placa. Astept pareri, comentarii! Va puup! ]