Joost en Link kwamen na 20 minuten terug met het eten. Ik lachte naar ze, zodat ze zagen dat ik het lief vond dat ze ook voor mij eten hebben gehaald. Pascall, Jer en Harm kwamen er ook aan dus werd het nog gezelliger dan dat het al was. Het is alleen een beetje naar dat ik het enige meisje op deze vakantie ben. Maar omdat ik met iedereen goed kan opschieten valt het heel erg mee. Vooral met Jer of Link. Dat zijn van mijn vier beste vrienden degene die mijn het beste kennen. Dus ook gelijk de allerbeste.
We begonnen alvast aan het eten, anders werd het eten koud. Dat is heel zonde. Ik pakte mijn telefoon en opende snapchat. Ik maakte een foto van het eten en zette er een tekst onder. Zijn we in Ibiza, gaan we alsnog naar de Mac.😂😂 Met die tekst stuurde ik de foto naar Caitlin en Jet. Link keek me vragend aan. 'Wat doe je?' Ik sluit mijn mobiel af en kijk op. 'Snapchat naar Jet en Caitlin.' Joost en Link knikte en aten verder. Na een tijdje kwamen er meisjes grinnikend langs ons. Ik keek naar Link en Joost die nog aan het eten waren.
'Kent een van jullie een van hun?' Ze schudde allebei met hun hoofd. Van mijn nieuwsgierigheid moest ik weten waarom die meiden grinnikte. Pascall hielp me uit mijn gedachte door tegen me aan te gaan landen. Een soort van vallend zitten. Jer ging aan de andere kant van mij zitten. Harm ging tussen Link en Joost zitten. 'Dus wat heb je allemaal gekocht?' Ik keek naar de tas. 'Vooral nieuwe kleding. Ook nog creepers.' Pascall rolde met zijn ogen. 'Oh ja. Ook nog dit.' Ik pakte er een bril uit met ronde glazen.
Die zagen er precies zo uit als de andere die hij al had. Alleen deze had een andere kleur. Pascall keek al veel blijer op. 'Wow. Dankjewel.' Pascall gaf me een kus op mijn voorhoofd. Voordat ik het kon stoppen filmde Joost het heel snel. 'Het is maar voor een vlog.' Met zo'n alle begonnen we lachen. We aten snel alles op, zodat we met zo'n alle, dit keer, nog erop uit konden. Het is altijd wel gezellig. We liepen met zo'n alle de Mac uit. Ondertussen werd ik kapot geappt door Jet en Caitlin.
Groepsapp BF;
Jet🙈; Ben je echt serieus bij de mac? 😨
Caitlin🍩; IK BEN ZO JALOERS!
Me; Ja. Was heel gezellig dagje shoppen met Link en Joost.
Jet🙈; Gaat voor de rest alles daar goed?
Caitlin🍩; Nog iets gehoord van Bradd?
Jet🙈; Ik hoop het niet voor je
Jet🙈; Dat zal heel je vakantie namelijk verpesten.
Me; Ik had wel een bericht van hem... Alleen Jer weet ervan
Caitlin🍩; oooeeeewww 😏😏
Me; Doe normaal Caitlin! 😡
Jet🙈; Peline zou nooit iemands vriendje afpakken dus ik vertrouw haar. 😇
Me; Het enige is dat we op een kamer slapen 😕
Jet🙈; Heb maar gewoon plezier daar. Wij zorgen heel goed voor Kappa 🐹
Me; Dus hier roddelen jullie over jongens! 😂😏
Caitlin🍩; OMFP! Heeft een van de jongens weer je mobiel?
Me; Ja sorry dat was Link 🐱
Jet🙈; Geeft niks 😂😂
Me; Ik ga weer. Ben namelijk op stap met the boys 😏😂
Caitlin🍩; Veel plezier! En niet dronken worden hè
Jet🙈; Veel plezier! Word maar een keer dronken.
Lachend sloot ik mijn mobiel af. Wat zijn het toch ook lieve meiden. Soms een beetje raar maar dat hoort er nou eenmaal bij. 'En wat zeiden ze over ons?' Ik rolde met mijn ogen. Die rotkat pakt altijd mijn telefoon af. 'Niks. Ze vroegen hoe het met me ging. En ze waren verbaasd dat we naar de mac geweest waren.' Iedereen behalve ik moest lachen. Bradd zijn appje zat alleen nog maar in mijn hoofd. Wat nou als hij weet waar ik ben? Of waar Jet en Caitlin zijn? Met die gedachte liep ik mee met de jongens.
Opeens haalde Harm me uit mijn gedachte. 'Hè, gaat het wel?' Ik knikte langzaam. De jongens mogen echt niet weten van het appje van Bradd. Dan zal alles verpest zijn. 'Het gaat niet. Je moet me alles vertellen.' Ik keek naar beneden naar de grond. Het viel me nu pas op dat het nog een best wel mooie grond was. 'Dan gaan we met ons tweeën naar het hotel. Daar vertel je alles.' Ik knikte met tegenzin. Harm liep naar de andere jongens toe. Jer keek me bezorgd aan. Nog snel voordat iemand anders keek veegde ik een traan weg.
Harm kwam weer terug en gaf me een jasje. 'Ik heb het niet koud.' Harm keek me verbaasd aan. Daardoor moest ik lachen. Harm pakte alle tassen van mij over zodat ik niks hoefde te tillen. Het was opzich wel chill maar toch ook raar. Nu leek ik een bitch die haar vrienden alles laat dragen. Zo ben ik helemaal niet. Ik pakte snel een tas terug van Harm die hij vast had. Harm glimlachte naar mij en ik glimlachte natuurlijk terug. Totdat we in mijn kamer waren zeiden we niks. Pas in mijn kamer begon de hell. Harm zette al mijn tassen neer bij de kledingkast.
Hij ging op het bed zitten en gebaarde dat ik ook moest komen zitten. Met heel veel tegenzin ging ik op het bed zitten. Nu moest het toch maar. Ik zuchtte een paar keer in en uit. 'Bradd had me een appje gestuurd gister.' Harm keek bezorgd op. 'Wat stond erin?' Ik pakte mijn mobiel erbij zodat ik het niet verkeerd kon zeggen. 'Je kunt je wel verstoppen maar ik vind je heus wel.' Harm pakte mijn mobiel. Ik staarde alleen bang voor me uit terwijl Harm flink aan het typen was. Nadat hij eindelijk klaar was met typen gaf hij mijn mobiel weer aan mij.
Luister eens goed "Bradd". Peline is een lief meisje die je nu bang maakt voor geen reden. Ik snap nu heel goed dat het uit is tussen jullie twee. Zij is lief, jij bent een mietje. Ja... Ik heb gehoord dat je samen met twee andere vrienden haar en haar broer in elkaar had geslagen. Dat noem ik nou mietjesgedrag. Laat Peline nou met rust. Xxx Broekie
YOU ARE READING
My Brother Is A FREAKING Streamer
Hayran KurguHaar broer (Pascall) is altijd veel te luid in zijn streams. Dit stoort Peline wanneer ze slaapt of met haar huiswerk bezig is. Gelukkig kan ze dan altijd Link bellen of appen die haar iets blijer maakt. Ook spreekt ze vaak met Jeremy af om samen e...