13 Yaşında hayelleri büyük kendisi küçük olan çocuk ... Daha 3 yaşında babasını 5 yaşında annesini kaybetmiştir ama yinede mutludur. 6 yaşında, çoçuk esirgeme kurumuna gider hiçbir akrabası onu kendi yanına almaz. Çoçuk esirgeme kurumunun adı ise "HAYAT"tır. Çok güzel arkadaşlar edinir tabikide bide, kız arkadaş edinmiştir. 7 yaşına geldiğinde arkadaşlarıyla (mehmet, kerem,emre) kaçmaya plan edinmişlerdir.Arka kapıdan kaçacaklardır ama ordaki güvenliği hiç görmedikleri için orda kimsenin olmadaığını düşünmektedirler . Bütün planı yaparlar tam arka kapıyı açtıklarında güvenlik onları görür ve işkence odasına götürür. İşkence odasının başkanı "İskender" adı verilen kötü kalpli bir insandır. İlk önce mehmeti döver, emreyide döver ama ,keremi dövemez çünkü keremin bacağı sakattır ne kadar kötü olsada ona kıyamaz ve sıra Halile gelir halilide döver ve hepsini ayrı odalara koyarlar. Yemek vermezler , üstündeki kıyafetleride soyarlar, 2 gün sonra keremin kapısını açtığında keremi ölü bulurlar. Halil bunu bilmesede kerem , halilin öz kardeşidir. Halil haberi aldığında dünya onun için kararmış ve bitmiştir. Emre, Mehmet ve Halili yine aynı odaya koymuşlar ve tekrardan buluşmuşlar. Esirgeme Kurumunun başkanından birşey isticeklerdi ve izin verilir ,başkanın yanına giderler derin bir nefes çekerek kapıyı açarlar keremin öldüğünü onun canazesine gitmek istediğini söylerler cebindeki paraları çıkartıp bizi cenazeye götürürmüsün derler. Müdür parayı gördüğü an kararı değişir ve parayı alır siz gidin ben sizi alacağım der. 1 gün geçer 2 ,3 müdür gelmez . Müdür parayı cebe atmıştır ve onları götirmiceklerdir onlarda bişey yapamazlar.
Gelelim Halilin'in kız arkadaşına kız arkadaşının adı "Hilal" dir. 8 yaşına geldiğinde Hilale onu sevdiğini söyleyecektir. Dolabından en güzel kıyafetlerini çkartır giyer ve nasıl söyleyeceğine prova yapar. Yemekhanede Hilali görür yanına gider ve Halil konulmaya başlar "Seni Seviyorumm Hilal sen her geçen gün kalbimde büyüyen bir yara gibisin demedikçe de büyüyor şimdi sana söyledim ve çok rahatladım."Hilal ise ona cevap verir "Hane arkadaştık arkadaşlığımız kalsın hem bu yaşta ne sevgisi... " Söz tekrardan Halile gelir "Tm sen bilirsin." der. Hayat İkinci kez ona oyun oynıyordu ilk kez keremin cenazesine gitmek için verilen para şimdide yanlış kişiye verilen değer...