- Добре, кой влиза първи?
- Аз ще вляза.Сещате се защо.
- Амм аз не се сещам.
- Както винаги,Джаксън.Ще ме помислят за Гери-Никол и ще ги разсея докато ти и Сана се промъквате и снимате доказателства.Сега разбрахте ли? – Даде ми камерата.На Джаксън даде мобилния си LOL.
- От къде я имаш? – Подсмихнах се и го погледнах.
- Ами когато дойдох тук очаквах приключение и много снимки.
- Горкия. – Засмях се и взех камерата.
ДжинЙонг рискува и влезе.Всички погледи бяха върху него.
- О боже...Гери-Никол????
- Ъъъ да.
- ААААА ГЕРИ-НИКОЛ! – Всички започнаха да викат и се наредиха около „нея".
- Назад ,отрепки! Искам да се срещна с господарката,покажете ми къде е тя!
- Тъй вярно! – И тръгнаха като армия по коридорите,а той ги последва.Отдъхна си ,че не са го хванали."Как може да са толкова шибано прости,сякаш са промили мозъците им...Или са ги лишили от такива." Помисли си.
След като се уверихме ,че ги няма първа влязох аз.След мен влезе и Джаксън.Погледнахме се.
- Ти отиваш в тази посока,а аз в другата.Който намери ДжиХьо съобщава на другия и отиваме да събираме доказателства.После знаеш плана,нали? – Кимнах.-Точно така.Айде. – И всеки тръгна по своя път.Опитвах се да бъда тиха,но от платформите не се получаваше.Ох,бяха толкова неудобни.Защо въобще се съгласих да ги нося?
Усещах,че някой ме беше надушил,но силно се надявах да е просто чувство.
- Търсех около 10 минути и надниквах в доста стаи.За щастие или нямаше никой или не ме забелязваха.Нищо интересно и нужно не видях.Пред една от стаите имаше шкаф,пълен с документи.Понечих да го отворя,но се чу шум от стаята.Чух гласа на ДжинЙонг,явно бях стигнала до стаята на „господарката" Галена. Дано успее да ги разсее докато събера нужното от този шкаф. Отворих го и видях документи.В тях открих доста кофти неща,които обаче бяха полезни и именно с тях щях да саботирам и отнема кариерите на тези злодеи.
''Текстове за чалга.С тези текстове ще промием мозъците на всички тийнейджъри ,малки и големи,възрастни и стари в България.Ще станем известни в цял свят''
'' Цел 1: „ Започнах да чета.Значи все пак са излъгали собствения им бог за да могат да станат чалга певци и да завладеят света чрез музиката си.Какво по дяволите,тези българи са откачени.- Какво си мислиш,че правиш с документите на господарката?! – Чух глас зад мен.Обърнах се плахо и погледнах човека,който ме беше хванал.Беше Емилия.Жената,пратила Джордан.- Ти не си от нас нали?Ти си онази Сана!
- Напротив,не знам за какво говориш. – Изобщо не ме биваше да лъжа..
- Лъжкиня! – Хвана ме за перуката и я махна от мен. – Като ще слагаш перука я слагай като хората!
- ....Изложих се.
- Точно така! – И тъкмо щеше да извика останалите,но аз запуших устата й и я блъснах в срещуположната стена.Като цяло пуснах документите на земята и настъпи женски бой.Дърпане на коса,удряне на шамари,ритници в корема и всякакви подобни глупости.Никога не се бях била и за това лесно успя да ме пребие.Заболя ме.
- Мамка му.
- Ще видиш ти.. – Изсмя се и тръгна да ме изправя,за да отида в стаята,където бяха останалите,с нея.По едно време падна на земята.Някой я удари с нещо по главата.
- Дали удар с бухалка убива човек..? – Гласа ми се стори познат.Събрах сили и погледнах нагоре за да видя кой е моя спасител.Пред мен стоеше не кой да е,ами Момо!
- Момо..Сънувам ли?? Какво правиш тук??
- Дойдох защото Джаксън ми се обади.Каза,че ДжиХьо е изчезнала.Случайно се оказахме в България,за това го питах къде сте.И щом ми каза тръгнахме назад.Таа ето ме тук.При теб..- Помогна ми да се изправя и ме прегърна. Аз не сдържах сълзите си и се разплаках.- Толкова се притесних за теб.Радвам се,че дойдох в точния момент.
- Благодаря ти.. Ти си най-добрата приятелка,която може да има човек.Наистина ти благодаря,Хирай! – И след като се успокоих се отдръпнахме една от друга.
- Успя ли да намериш нещо полезно?
- Да.Виж. – Показах й документите.Чудно ми е как се справяше ДжинЙонг.
-----------------
- Oh shit. – Успяха да го спипат.
- Ти не си Гери Никол!! – Започнаха да се приближават към него.Галена се развика.
- Свали си перуката и кажи кой си!!
- Емм....- Иска,не иска ,така или иначе го бяха хванали горкия.Свали перуката и изтри грима си с ръка.Когато Галена видя кой е ,а именно любимия й,ДжинЙонг.
- О боже,ДжинЙонг!! – Започна да пищи и избута всички за да може да го прегърне.Той се отдръпна далеч към нея и стигна до вратата,готов да излезе.
- Не бягай от мен,ти си моя ултимейт! – Галена е кей-поп фен????
- Няма да бягам от теб ако ми кажеш плановете ти.И защо се опита да ни отвлечеш.
- Исках да науча тайната ви формула за успех и 50+ милиона гледания в ютуб! И тази Сана щеше да се пречупи лесно!Сигурно е тук! Но не ми пука,ако се присъединиш към нас никога няма да съжаляваш..
- Съжалявам,но не.- Излезе и ни видя.Усмихна се подмолно,когато видя,че Момо също е дошла с бухалката да ни подкрепи.Аз току що бях прибрала документите в раницата на гърба й.Останалите чалга певци излязоха също.
- САНА???
- Охо,Галине.
- Таа...имаш 5 минути да си смениш мнението,ДжинЙонг.Бъди мой и ще ги пуснем без проблем.. – Приготвиха се за бой.При нас се появиха Джаксън ,Тен и ДжиХьо.6ма срещу цяла армия...Дали ще се справим?Погледнах останалите и се уверих,че трябва да опитаме.Дадох знак на ДжинЙонг да говори.
- ........ Не.Никога няма да бъда на ваша страна.Брейййй! Още чаптър до края и следва епилог. Кога толкова бързо го завърших? Ооо да,завърших го още преди месец в word! :D :D А защо не качвам веднага ? Може би ,защото чакам вотовете и мненията. Малко ми е тъпо,защото макар и 1000+ гледания ,аз за разлика от другите нямам някой,който да коментира и да дава мнение на историята ми. ;_; Рева.
Благодаря за подкрепата на повечето,обичам ви! <3
ESTÁS LEYENDO
На лов за баница в България (Bulgarian KPOP fanfiction)
AcciónКорица: sadreamer_01 12.10.2016 - 5# in action 15.10.2016 - 2# in action 09.11.2016 - 1# in action Младата красавица Сана бива поканена да участва в едно от най-известните шоута за корейски идоли "We got married" . Задължена е да търпи врага...