1.BÖLÜM

68 6 5
                                    

Annem ve babam bir kaç sene önce ayrılmışlardı küçük yaşta olduğum için bundan hiç bir şey anlamamıştım. Ya da anlamak istemiyordum. Artık babam yoktu zaten yüzünü de hatırlamıyordum. Annemde kalıyorum artık.

Annem bana hiç babamın eksikliğini hissettirmiyordu fakat yaşım büdükçe bunun eksikliğini çekmeye başlıyordum. Onu hatirlamasam da özlüyordum. Arkadaşlarıma imreniyordum. Rüyamda onu görmek istiyordum.

İki gün sonra yaz tatili bitecek ve ben okula başlayacaktım. 12. Sınıf hakkında hiç bir fikrim yoktu. Okulum da değişmişti zaten Nisanur ve Esma dan uzak kalmıştım.

Bu iki gün yaptığım tek şey oturmaktı. Hep oturdum sonra yine oturdum sonra yine ...

Okulun ilk günüydü ve ben hiç mutlu değildim . Bu gün sanki farklı bir şey olacaktı değişikti.

Okulun ilk günü herkes başka bir şeyle uğraştı bir kaç kişi ile konuştum ve bu kadar bu da nesiydi sadece oturmuştum.Ben bunu evde de yapabilirdim.

Okul çıkışı annem beni aldı ve dünyanın en klişe sorusunu sordu "Günün nasıl geçti" o an uzaylı boku gibi geçti diyesim geldi ama dememeliydim yoksa harika bir cimcik yiyecektim . Harika mütüşmel bir cimcik. Ben bunları düşünürken olaydan tamamen kopmuştum. O anda nedense yola doğru koştum nedenini bende bilmiyordum annem de arkamdan atilinca bommm. Araba çarpmıştı ona ve ve ben sadece öyle bakıyordum o artık yoktu deli gibi sevdiğim annem yoktu gitmişti hemde benim yüzümden olmamalıydı hemde asla. Sonra bi kadın elimden tutup beni karakola götürdü ve işte babamı görmüştüm tam karşımdaydı ona sarılmak istedim ama o soguktu hemde Buz gibi . Annemin neden bu gereksiz insandan ayrıldığını hemen anladım zaten çokta yakışıklı deildi klasik göbek li Türk erkegi de değildi ama işte öyleydi. Ben bunun yanında mı kalacaktim atin beni denizlere diye bagirasim geldi ama o adam atardı yani hiç umutsamazdı. O sadece yaşamaal ihtiyaçlarını gideren bir kütüktü hatta baya ağaçtı en büyüğünden hemde kocaman bir hödük.

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin