5.bölüm-Buda neydi şimdi?

319 17 6
                                    

(multimedyadaki nathan)

Ne sanıyordu kendini?Tüm kızların istediği anda onun olmasını mı?İlk öpücüğümü çalmıştı ve onu hiç affetmeyecektim.İlk öpücüğümü hep sevdiğim çocukla romantik bir anda hayal etmiştim.Ama sonuç hüsrandı...Bir kantin köşesinde tüm okul bizi izlerken üstüne üstelik zorla......

Attığım tokatın etkisinde kalmışken oraya terk ettim.Dudaklarım.....Ellerimi dudaklarıma götüremiyordum.Ateş almış gibiydi resmen yanıyordu.Bunun nedeni neydi?Herkesin yemekhanede bizi o halde gördüğünü bilmek bile beni bayıltmaya yeter de artardı.Bu onun için pek sorun olmayabilirdi ama ben yeni kızdım ve daha okulun ilk haftasında adım" kantin köşelerinde erkeklerle öpüşen sürtük" e çıkmıtı.Yani en son isteyeceğim şey gerçekleşmişti.

Koşar adımlarla yemekhaneden çıktım.Nereye gittiğimi ben bile tam olarak bilmiyordum.Geçen tenefüs geldiğim yere gitmeye karar verdim.O yöne doğru koşarken birine çarptığımı sonradan farkettim.Yemyeşil gözlü,uzun sayılabilecek saçları ve bebeksi bir yüze sahip birine çarpmıştım.Gülünce tatlı olan yüzüne birde gamzeleri ekleniyordu.Gerçekten çok tatlıydı.

"Hey sen yeni kız olmalısın" dedi yüzü gibi tatlı olan sesi ile.

"Evet,ben o yeni kızım ve artık sürtük oldum" diye cevap verdim.

"Hey sakin ol ve bana olanları anlat,yeni olduğun sürtük olduğun anlamına gelmez" sesi birden ciddileşmişti.Oturmaya planladığım banka oturduk ve shaun ile gerçekleşen o aptal sahneyi ona anlattım.

Düşünüyordu.Ne yani bunda düşünecek ne vardı?

"Bir,sürtük falan değilsin yani endişelenmene gerek yok,İki bu gerçekten çok garip çünkü shaun kızlarla pek ilgilenmez yatak muhabbetleri dışında,Üç adım nathan" dedi hem gülerek hemde düşünceli tavrına devam ederek.

"Tanıştığımıza memnun oldum bende deniz" uzatan elini sıktım.Bu çocuğa gerçekten ısınmıştım tatlıydı,komikti ve beni anlayabiliyordu.Tam da aradığım erkek kanka karşıma çıkmıştı.

Yaklaşık 45 dakika olanöğle arası bitmek üzereydi ve ben kalan son iki derse girmek istemesemde sınıfın yolunu tuttum.Nathan ile sadece fransızca derslerini beraber alıyomuşusuz.Bunuda o söylemişti.Sınıfın yolunu tutarken beni gören herkes kendi aralarında fısıldaşmaya başlamışlardı bile.Onları takmıyordum bile kimin umrunda değil mi ama?

Yine gidip en arka sıraya oturdum.Sınıfa gelen herkes önce teker teker yüzüme bakıyor ardından sıralarına oturup hakkımda fısıldaşmalara başlıyorlardı.Dersin ortasına doğru hocadan izin alıp lavaboya gittim.Klozetin üstünde oturmuş günümü düşünürken iki çift ses duydum.

"Şansa bakar mısın?bizim kimse ile ilgilenmeyen shaun kızı öpüverdi"

"Ben hala inanamıyorum.Shaun'u ilk defa böyle görüyorum.İlk defa ondan sonra bu kadar gözlerinin içinin güldüğünü,bu kadar rahat olduğunu ve deniz'i öperken onu gerçekten isteyerek öptüğünü ilk defa görüyorum" dedi ikinci ses gerçekten şaşkındılar.

O kimdi? Acaba onu terk etmiş eski sevgilisi mi?(onu terk edebilecek kızdaki zekayı düşünemiyordum)İçimde aniden  shaun'u daha yakından tanıma isteği doldu.Neden bilmiyorum ama onu tanımak istiyordum.Kızların çıktığından emin olduktan sonra lavabodan çıkıp sınıfa gittim.

Son dersten sonra direk olarak okulun öğrencilerin park yerlerine nerdeyse koşarak gittim.Arabama atlayıp bugünü bitirmek istiyordum.Tam çantamdan anahtarımı çıkarmış arabama binerken tüm okulun sağ tarafıma baktığını farkettim.

Tanrı aşkına yine ne oluyordu? Yine ne yapıyordum ne yaptığımı bilmeyerek?

Sağ tarafıma döndüm ve siyah montoruna binmek üzere olan shaun'u gördüm oda bana bakıyordu."Ne bakıyorsun gerizekalı?" diye bağırmak için kendimi zor tutsamda elimdeki anahtarımla siyah BMW'me atladım.Kafamı ondan taraf çevirmemeye çalışarak gaza bastım ve

BaşıboşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin