-ăăăm,vrei să petrecem Crăciunul şi Revelionului împreună?
-da, dar nu o pot lăsa pe Elena singură...
-păi..... Poate veni şi ea.... Dacă vrea.
-ok! Unde ne întâlnim? Că nu ştiu unde locuieşti..... =]
-pai, şti unde este bulevardul Carol?
-nu, dar pot veni cu taxiul....
-ok! Ne vom întâlni toţi acolo mâine la ora 13, ok?
-da! Aşa rămâne, deci! Pa! Noapte bună!
-noapte bună!
Eu închid telefonul.
-hei, Elena, mâine nu mai mergem la şcoală, pentru că.... De ce?? Este Crăciunul frate..... Ne distrăm, nu învăţăm......
-bine, dar ce ai vorbit cu David?
-ăăm....vrei să petrecem Revelionul şi Crăciunul împreună, toţi trei??
-da, aş vrea, dar am pregătit atât casa şi acu' nu mai stăm în ea de sărbători??
-eh... Lasă, mai bine ne distrăm decât să stăm singure într-o casă decorată... Zi şi tu că nu am dreptate.... =))))
-ba da, ai....
-ok! Mâine la ora 13 ne întâlnim cu el la bulevardul Carol. Cu tot cu bagaje. Adicăăăă... Ce ne trebuie...
Elena dă afirmativ din cap şi se intră sub plapumă şi se pune să doarmă.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Era 00:21, Elena dormea, eu nu aveam somn. Stăteam pe telefon să văd ce îi pot lua Elenei și lui David ,cadou de Crăciun .La 01:43 eu am adormit cu telefonul in mână.
Mai târziu, pe la 5:08 m-am trezit. Bateria telefonului era 5% ,pentru că Wi-fi-ul a fost pornit tot timpul nopţii.
Ies din pat, îmi iau papuceii de casă cu iepuraş ,mă duc în bucătărie şi îmi pun la încărcat telefonul.
Merg spre baie, să fac un duş şi să mă spăl pe dinţi. Când trec pe lângă brad, văd un morman de cadouri!
Eu încep să cotrobăi prin pungi.
Am văzut : placă de păr, trusă de machiaj, două laptop-uri, dulciuri, două telefoane samsung galaxy S7 edge, aurii. Dintr-o cutie se auzea un respirat.
Cutia avea găuri. Pe ea scria numele meu.În ea era......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Un căţeluş mic !!!
Vaaaaaaaiiiiii!!! Ce cadou supeeeeeerb!!!!!!! ★●☆ ♡●♥
♚♔♚♔♚♔♚♔♛♕♛♕♛♕Ce fericita eram în momentul acela!!!!!!!! ★•★
⇨★★☆☆♥♥♡♡
Îmi doream mult aşa ceva!!!În punga de lângă cutie, era o haină super drăguţă, cu gloss-uri multe,truse multe de machiaj ,ojă de toate felurile posibile şi cărţi de aventură şi detoate!
M-am gândit că..... Îi dau cadoul Elenei.... Cel cu machiaj, ojă, gloss ,haina şi cărţile cu haz şi una de aventură, iar lui David îi dau cărţile rămase cu aventură ,cartile de groază şi cărţile despre vârcolaci.
SUPER!!!
L-am lăsat pe cuţu în bucătărie şi eu m-am dus la baie.
După ce am ieşit, Elena se trezeşte şi vine la mine.
-neaţa! Cât e ora?
-neaţa! 10:30. Şiii..... Asta-i pentru tine!
Zic eu în timp ce scot punga de cadou de sub masă.-woow!! Mersiiii!! Ce drăguţă eşti!! Şi eu am ceva pentru tine!!
CITEȘTI
Totul e doar razboi !
AventuraHei, eu sunt Kim! Sunt o fata scunda, blonda , cu ochii albastrii , inaltine de 1,39. Eu vin din Canada, dar m-am mutat acum 4 ani intr-un sat din Romania numit Evalmor! Pe mama o cheama Kirra,iar pe tata Adrian. Ne-am mutat in Romania deoarece...