24. Hotul din casa.

33 2 0
                                    

Povestit de Baek Hyun

De la parter se auzeau sunete asa ca am iesit din camera impreuna cu Chan Yeol si cu Xiao Lu. Pe hol au iesit si ceilalti. Am mers in liniste pe hol pana ce ne-am intalit in acelasi loc.
Jong Dae. Au intrat hoti in casa.
Jun Myeon. Nu faceti galagie.
Am coborat scarile si ne-am ascuns dupa peretele din camera de zi unde se auzeau sunete. In camera de zi era un barbat mascat care cauta ceva anume dar nu gasea. I-am facut semn lui Xiao Lu sa mearga sus pe scari. Am intrat in liniste impreuna cu Jun Myeon Jong Dae Min Seok Kyung Soo si Chan Yeol in camera de zi. Yi Xing a mers sus pe scari la Xiao Lu pentru a sta cu ea iar Se Hun Jong In Lu Han Yi Fan si Zi Tao au ramas la intrarea in camera de zi. Kyung Soo si Jun Myeon l-au prins de picioare pe barbat trantindu-l la pamant iar eu Jon Dae Min Seok si Chan Yeol am sarit peste el. Barbatul a vrut sa scape dar i-am dat un pumn in capul pieptului. Lumina s-a aprins in camera de zi intrand si ceilalti. I-am dat masca la o parte si am vazut cine era. Era unul dintre barbatii platiti de Go Ara pentru a o omora pe Xiao Lu. Yi Fan si Zi Tao l-au asezat pe un scaun iar Yi Xing si Jong In l-au legat de scaun.
Jun Myeon. O sa sun la politie.
Baek Hyun. L-am prins la timp.
Xiao Lu a intrat in camera de zi si cand l-a vazut pe barbat a intrat in stare de soc. Am mers la ea dar m-a impins. Yi Xing mi-a facut semn sa stau in locul meu si a mers in spatele ei. A luat-o in brate si m-a spus sa il sun pe Min Hyuk sa vina la noi. A intors-ocu fata la el si a prins-o de maini. L-am sunat pe Min Hyuk.
Yi Xing. Xiao Lu calmeaza-te odata!
Xiao Lu. El a provocat accidentul de masina! Din cauza lui am pierdut tot!
Yi Xing. Nu iti va mai face rau.
Se Hun. A inceput sa se miste.
Baek Hyun. Lasa-ma pe mine.
M-am dus la acel barbat si i-am dat un pumn in fata linistindu-l imediat.
Kyung Soo. Si politia de ce nu mai vine? Cat le ia sa ajunga aici?
Jun Myeon. Au spus ca vin in zece minute. Trebuie sa asteptam.
L-am cautat prin buzunare si am gasit o poza a lui Xiao Lu dar si telefonul. Am luat telefonul si am cautat in agenda lui numarul de telefon al lui Go Ara.I-am cerut telefonul lui Yi Xing si am aflat numarul lui Go Ara. Numele de telefon erau identice. Din nou a fost Go Ara.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum