7/C sınıfı öğrencisi okula yeni gelmisti sinifini arar ve sinifini 2.kata' dir sınıfına giren Nazlı . Sınıfa girince herkes ona bakmislaradir ve sınıftaki tüm erkeklerin bir huyu vardir . Yeni gelen kizlara hep çikma teklifi ederler ama erkekler nedense "Hayır" diyen kizlari ciddiye almazlar bep "evet" olarak görürler bu durum nazliyi cok rahatsiz etmistir ama nazli müdür'ün yanina gidemez çünkü nazliyi tehtit etmistir. Sinifta bazi kelimeler nazlinin bilmedigi kelimelerdi nazli eve gidince annesine bu kelimeleri sormustur :
-Nazli: Anne sana soru sorabilirmiyim.
-Annem:Tabikide sorabilirsin.
-Nazlı: Anne
1- bizim siniftaki oglanlar neden yavsak diyor anlamadim.
2-birde neyse ...
Anne anlamalrini biliyomusun.
-Anne:Biliyorum ama sana söyleyemem ayip bir kelime .
Tabi nazli cok merakli oldugu icin bilgisayardan arastidi annesi geldi ve dedi ki.
Annem : Ne yapiyosun sen dedi .
Nazlı: Anne meraktan atastirdim o kelimeleri Özür dilerim.
Annem:Kizim fazla merak iyi degil .
Nazli: hahahaha (nazliyi gulme krizi tutar annedinin kelimesine ) .
Annem: Gulme bana nazli . ( anne icinden konusur -terbiyesiz yarin okulina gidiyimde ne yapiyo ne haltlar karistiriyo- ).
Nazlı okuldan alperen diye bir cocuga aşık olduğunu anlar ama annesine demek ister ama diyemez .
Nazlı cok mutsuzdur annesi noldu der nazli hic birsey yok der .
Ama annesi onun icin endiselenir nazlu annesi artik cok kotu davraniyor çünkü sınıf onu çok değişik hale getirdi sinavdan hep dusuk alir .
Annesi bu duruma gidikce cok sinirlenir ve okula gider Nazlı okuldada hep boyle davraniyormus bu durumdan öğretmenler de rahatsiz .
Nazli asik oldugu oğlanin baska sevgilisi vardir .
Nazli cok mutsuzdur .
Nazli yağmurlu havada dershaneden cikar alperen ile konuşur.
Nazli: Alo alperen .
Alperen: Efendjm Nazlı.
Nazli: Ben seni çok seviyorum ama senin sevgilin var .
Alperen: ...
Nazli: Alo alperen alo alo . Kapati iste sen neden şâk diye söyledin mal Nazlı alperen kapati iste napxa simdi aferin sana simdi bunun sevgilisu ugras bide kavgasi ile ugrasamam napcan sen döv bide bu kizi aman banane be döv iste cok iyi olur...
Akli basina gelsin çok gıcık gerçi napcam ben simdi alperende telefonu
Kapadi offf...
Ben ona cok aşığım çok seviyorum ben onu ...Alperen : Nazliya ayip oldu ariycam ben onu asil bende ona asigim ama o bilmiyo ben ona diyemiyorum ben asla bırakmayacağım onu ben berene asik deyilim .
Ben mal gibi niye kendi kendime konuşuyorum...
ALPEREN : .....
NAZLI: Alo . Alperen
Alperen : Al. Al. Alo Nazlı
Nazlı : Efendim Alperen
Alperen:Nazlu ben sana asigim ben aslinda beren benim sevgilim deyil .
Benim kardesim beren . Sana bir oyun oynadim Özür dilerim.
Nazli: .....
Alperen : Alooooooo ben anladim artik nasil iluyomus birinin yuzune kapatinca
Allah kahretsin1 hafta sonra
Hala aramadi nazli napcam ben ben arasam da cevap vermiyor okula gelmiyor gelse de konusmuyo ....
Ertesi günNazli ya çıkma teklifi eder nazli evet der nazli cok mutlu olucagini sanir ama yanilir nazli çok mutsuz olucaktir ama nazli bunu asla anlayamaz .
Nazli: askim ben bugün seninle disarida birsey yapalım mi diycektim?
Alperen : nazli bos seyle uğraşıyon.
Nazlı: alperen sen de mi yoksa sevmiyorsun
Alperen: Nnn. Nnn. Ne (endişeleniyor)
Nazli : Ayrılık saati ayrılalım artık sevmiyorsun sen beni. Pisliklerin onunde sin sen .Alperen trafik kazası gecirir bu kazada alperen cok agir yaralanir alperen nazliyi çağırır nazliyla konusur...
Nazli: efendim eski sevgili .
Alperen: boyle deme ben mallik ettim bu son vaktimi ...SON....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıftaki Sevdiğim Oğlan
Teen FictionBen bu hikayede sınıftaki ogrencileri anlaticam ... Ben bu hikayede aşık olan kişiyi anlatıyor. Bu ask onlari cok mutsuz edecektir...