3.BÖLÜM

35 6 0
                                    

Kerem'den...

İrem bu aralar çok değişik davranıyor. Nedenini bizde bilmiyoruz ama işte öyle dersin ortasında avazı çıltığı kadar bağırarak konuşuyor değişik hareketler yapıyor o çok çok değişti.

Derse odaklanamıyor bir kaç gün önce hoca şurayı oku dediğinde "Hocam harfler beni korkutuyor"dedi ve koşarak gitti. Nursimadan öğrendiğime göre hastaneye "pisikoloji" bölümüne gitmiş. Sonuçlarını onlar kadar biz de merak ediyoruz çünkü bu kadar saçmalamanın başka bir açıklaması olamaz değil mi??? Ama o şizofern olmamalı hem de hiç .

Buraya geldikten sonra içine kapandığını, ağladığını herkes biliyor fakat bu olayların sonu hiç iyi gözükmüyor. Daha şimdiden iki tane disiplin cezası aldı. Hayatında disiplinin ne olduğunu bile bilmeyen biri çok kısa sürede iki kere disipline gitmişti . Bunlar paranormaldi açıklanamazdı o çok değişmişti.

Annesini kaybetmek her insanda büyük etki yaratır ama onun etkilendiği annesinin ölümü değil babasının ruhsuzluğuydu. Babasının ruhsuzluğu onu çıldırtıyordu. Deliriyordu.

Az önce telefonun mezdeke oynamaya başladı hemen telefonuma baktım veee

Gönderen : İrem

Doktordan eve geliyorum. O gerizekalı doktor benim şizofren olduğumu söyledi . Hepsi o beyinsiz adam yüzünden o piç beni içime kapattı Aybüke ve Nursima da telefonlarımı açmıyor. Kahretsin!!!

Gönderilen: İrem

Ne yapayım ben de mi şizofren olayım?
Gönderen: İrem

Allah belanı versin sende benden korkuyorsun bu arada çok yardımcı oldun (!) sağ ol.

Ben ona nasıl yardımcı olabilirdim ki o hastaydı. Zaten onunla konuşuyordum. Bence bu yeterliydi çünkü yani bilmiyorum. Doğduğum günden beri hiç şizofren bir arkadaşım olmamıştı. Telefonum yine mezdeke oynuyor acaba neden(!)? Tabiki İrem'den mesaj gelmiş.

Gönderen : İrem

Günlüğüm yok! Onu da sen mi aldın acaba! Senden nefret ediyorum.

Gönderilen: İrem

Evet doğru tahmin bravo...
Parka gel oradan alırsın.

Gönderen : İrem
Offf! Bu da yetmiyor taa parka geliyorum! On beş yirmi dakikaya oradayım.

Gönderilen: İrem

Tamam bekliyorum.

Harika! Şimdi birde bir ton trip yiyip bir de günlük için azar işitecektim. Arkadaşı olarak her şeyi yapmıştım. Daha ne istiyordu ki benimde şizofren olmamımı çok beklersiniz hanım efendi.

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin