Část 6

406 23 0
                                    


She is a Vampire


Místnost byla klidná, tichá, nikdo si nedovolil ani promluvit a to jsme v ní byli čtyři. Tři pohledy se upíraly na mne, jeden byl soucitný, druhý v sobě skrýval slovo - promiň a třetí byl vytočený, Damon byl málem rudý vzteky, teď však své modré oči stočil na Elenu, čekala jsem, že jeho pohled trochu zjihne, ale naopak byl ještě víc odměřený.


"Po tomhle pometlu," ukázal na mne, "mi to smysl dává, ale jak jsi mohla být tak hloupá a přeměnit se, abych o tom nevěděl!" naštvaně rozhodil rukama.


"Věděla jsem tvoji reakci?" špitla skoro neslyšně, já se zavrtěla na křesle a nakonec se postavila."No, asi bude nejlepší, když půjdu, že? Ehm, Stefan chce jít taky!" vytřeštila jsem oči na bratra, který se snažil vypadat trochu nezúčastněně.


"Odejít? Jo, odejít... asi jo," přikývl.


"Nikam nepůjdeš!" sykl po mě nejstarší bratr, se svěšenou hlavou jsem si sedla zpátky na své místo.


"Damone, já... vím, že jsem to neměla dělat bez toho, abys to věděl," povzdechla jsem si, ano... s Elenou jsme se domluvily, že raději zamlčíme, kdo byl pravým dárcem krve, "ale já to slíbila, navíc, nemusel jsi mít žádné nervy, ne? Damie, nezlob se na mě," zamrkala jsem a doufala, že ho to přestane štvát.


"Já se nezlobím, jsem nasraný, Tereso!" praštil dlaní do stolu, který se trochu rozviklal.


"Hele, vím, že ti vadí, že nejsi její stvořitel, nebo co, ale ona je teď s tebou - je upírka a máš ji navždy, tak, jak jsi chtěl, tak si nestěžuj! Vezmi ji do postele a ukaž jí, co znamená být upírem!" vyprskla jsem.


"Touhle řečí to nesmažeš," ukázal na mě prstem. Zvedl se z křesla, vzal Elenu za ruku a odešel, nechci přemýšlet nad tím, co jdou dělat.


"Jsi potvora," nařkl mě Stefan, rychle jsem se na něj otočila a zasmála se.


"Tady to mě naučil on, hrát si s každým, jak chci, prostě kouzlo Salvatorů," mrkla jsem na něj.


Family Part 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat