KİMSE YOK

505 36 18
                                    

Kitabı kimse okumuyor.

Evet okuyanlar var ama yok.

Yalnızca bir önce ki bölüme bile gidip bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.

Yalnızca 3 kişi evet üç kişi yorum yapmış o yorumlara da bakarsanız zaten neden burada bunu dediğimi anlarsınız.

Beni bu kitap için yazmaya iten hiçbir şey yok.

Kitaba ilgi azaldıkça bende hevesimi yitirdim. Zaten en baştan saçmalıktı  ASİ ESEN RÜZGAR bitince her şeyi noktalandırmam gerekiyordu. Üstelik gerçekten bu kitaba dair tüm umutlarımı yitirdim.

Zaten sınava giremediğim ve bu sene tekrar çalışmam gerektiği için burayı yine bırakıyorum.

2 ya da 3 ay kesin yokum ve bu sırada kalan bir kaç okuyucunun da gideceğini hissediyorum.

Çok üzülüyorum ama yapacak hiçbir şey olmadığını da biliyorum. Yalnızca benim değil kitabı okuyanlarında inancının ve hevesinin bittiğini görüyorum.

Muhtemelen bir kaç güne kalmaz kitabı kaldırırım. Yalnızca ASİ ESEN RÜZGAR kalır. Belki geri dönünce tekrar yayınlarım ya da hiç kaldırmam.

Ne yapacağımı bile bilmiyorum ama bildiğim tek şey üzüldüğüm için derslere bile odaklanamıyor oluşum.

Oha abartma! Demişsinizdir içinizden muhtemelen ama gerçeği söylüyorum.

Sabah sabah yine acayip oldum.

Demek istediğim bunlardı.

İyi sabahlar.

Tenebrarumx

☠ASİL ESEN MELTEM☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin