A/n ; Hi guys , I'm back ') sorry for the late update. I'm under depression lately so I don't have any mood to update this story lol. I'm okay. :3
Hidangan yg telah tersedia diatas meja itu dipandang dengan senyuman puas hati.
Akhirnya buat kali pertama dalam hidup aku berjaya masak.ngehhee kena ambil gambar ni.
Setelah mengambil beberapa keping gambar spaghetti itu aku menghantar mesej kepada Yoongi.
Chaeyoung ;
Waktu lunch dah ni , balikla cepat aku dah siap masak.Chaeyoung ;
Aku tak kira kau busy atau tak just balik je kay.Yoongi ;
K , dalam 25minit aku sampai.Apa?! 25minit? Sejukla nanti heish.
Aku menuju ke ruang tamu setelah menutup hidangan tadi.
Erh bosan , bosan , bosan! Apa nak buat ni? Newsfeed insta aku scroll slow2.
Nak post ke tanak , nak post ke tak eh? Gambar spaghetti tadi aku tatap. Ah taknak lah!
Hadoi tetiba rasa terliur pula><
Aku kena tunggu Yoongi biar dia rasa dulu , baru aku boleh bangga sikit hagagalepastu upload kt ig letak caption 'amuahhskedyoongikatasedap'
...
Aku pantas menarik tangan Yoongi sebaik sahaja dia tiba ke meja makan.
"Kau tunggu jap eh , aku nak panaskan" aku tersenyum kearahnya.
Eii pe ni tho;-;
"Nah rasalah , kau orang pertama rasa masakan aku. Aku sendiri pun belum rasa lagi. Aku pergi buat air jap k"
Aku meletakkan spaghetti kedalam piggannya dan berlalu pergi ke dapur semula.
Aaaaahhhhhhhh!!!
Wut daheck?
Tak sampai seminit , aku belum siap buat air lagi. Aku dah terdengar jeritan dari Yoongi.
Kenapa ye? Sedap sangat ke sampai dia menjerit camtu? Omghee bolehla kirim kat omma sikit nanti!
Dengan tenang Aku berjalan keluar dari dapur perlahan-lahan sambil melompat keriangan.
Senyuman tak lekang sejak aku siap masak tadi heheh. Tetapi riak wajah aku terus berubah bila sampai depan dia.
Wajahnya kelihatan seperti tengah menangis matanya berair lepastu muka merah gila macam nak meletup.
"OMO!kenapa ni Yoongi?!!!" Aku pantas mendekatinya.
Yoongi bagaikan nak bercakap tapi susah sebab macam ada sesuatu kat tekak dia.Tercekik kah?
Tangannya memegang leher , nafas tersangkut pulak tu! Sah dah terc-
"A...a-ir!" Dengan sukar yoongi menyebut perkataan tersebut.
YOU ARE READING
It's you? || Myg
FanfictionStatus ; hiatus [rewritten] Dia , adalah lelaki yang aku cari selama ini. Yea it's you. The ones who I've loved since begin.