-Gerçekler

18 2 2
                                    

Herkes merak eder , bazıları gerçekleşir bazıları bir daha yüzeye çıkmamak üzere gömülür...

Bu iş ciddi bir iştir şakası olmaz olamaz birçok kişi internet üzerinden "hacker nasıl olunur?" vb

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu iş ciddi bir iştir şakası olmaz olamaz birçok kişi internet üzerinden "hacker nasıl olunur?" vb. terimleri aratırken sınırlı sayıda kişi ki bunlara sonradan değineceğim "php,c#,c++,java,java eclipse..." gibi yazılım dillerini arar...

                     Peki size soruyorum sizin eksiğiniz ne ? neden sizde bir yazılımcı,cracker,hacker olamaysınız? size söylüyorum...evet siz

                      -Kulağında kulaklık,kafasında kapşon,havalı havalı gezen kişi değildir hacker...

Hacker:

                     -Programlama bilgisi üst düzeyde olan ve bunları kullanabilen kişidir...

                    -Asosyal değildir,ancak sosyal olduğu söylenemez...

                    -Hiçbir ortamda "Ben Hackerım Düzgün Konuş vb. Laflar Etmez (bunu yapan yeni nesil kusura bakmayın ama ağır veletlerdir sözlerini ciddiye almayın...)

Asıl konumuza dönelim : 

                                                                       Ben nasıl başladım?

Aslında çok zor olmadı benim başlangıçım tamamen kendimi kanıtlamaktı amacım yani şöyle örnek bir diyalog tabi kulağa komik gelebilir ancak ben bunları söylerken 2.sınıfa gidiyordum yani gülmeniz doğal...

                        Bir hafta sonu saat 04.05 gibi bir film izlemiştim bilgisayarda...

ve etkisinde kalmıştım yaşım gereği...Hayal Kurdum Gerçek Oldu...

Kahvaltı sofrasına oturduk ve           

  Z(Ben):Baba ben mesleğimi seçtim...

B(Babam):N'oldu ne seçtin dedi?

Z:Hacker olacağım baba dedim...

B:Bende birşey söyleyeceksin sandım... 

dedi babam açıkçası ciddiye almadı beni ertesi gün babam nöbete gitti ben yine sabahın 04.00 gibi kalktım araştırdım nedir ne değildir... Java eclipse programlama dilini öğrenmeye başladım başlangıçta kolay geldi (Babam evde yok) ...

                         Benim zamanımda böyle Hacker sözcüğü çok ağızda gezmezdi kimseler bilmezdi neredeyse ,tabi bu hackerların olmadığı anlamına gelmezdi ...

şöyle bir örnek vereyim Java eclipseden oyundan tutun hesap makinesine herşeyi yapabilirsiniz ancak ben bunun bir işime yaramayacağını düşününüp orta seviyede bıraktım ve C# programlama dili öğrenmeye geçtim sonradan öğrendimki bu daha çok işime yarayacak...

                  Tabi insan havaya giriyor ben yapıyorum onlar yapamıyor vb. arkadaşlarmın hepsiyle aramı bozdum...(Bilerek) ki kimse beni dışarıya çağırmasın...(Buna pişmanım ama olsun Gülü seven dikenine katlanır...)

                          Aksiyon başlıyor ... Ben küçükken oyun indirmeye çalışmıştım bilgisayarıma RAT yedirmişim yani bir başkası benim bilgisayarımı kontrol edebilir ... Ben bunu anladığımda çok geç olmadı ve bir metin belgesi açıp ana bacı sövdüm (cidden) 3.kişi buna kızmış olacakki çok hızlı hareket edip verileri kopyalamaya başladı...

Ben o anki korkuyla babam bana ne der ifadesiyle prizi söktüm ...

                                                                                 DEVAM EDECEĞİM






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilgisayarın İç YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin