"OOM JIM IK WIL NU METEEN EEN BODYGUARD!" Schreeuwde Miranda. Op dat moment komt Patrick binnen. Oom Jim zegt "Uhh ja Patrick is je bodyguard vanaf nu. Ok?" "PATRICK!?" riepen Patrick en Miranda in koor, maar alleen Patrick zei het vol vreugde en Miranda vol afschuw. "Patrick kan mijn bodyguard niet zijn!" zei Miranda "dan kan ik geen gratis ijs meer krijgen!" onee maar hoe ga ik nu zorgen voor een bodyguard ik wil niet dat m'n nichtje word vermoord!? denkt oom Jim. "maar misschien kun je er dan wel 2 of 3 per dag krijgen!?" "Okayy dan..." zei Miranda.
"MIRANDA WE GAAN EEN RECLAME OPNEMEN!!" Roept oom Jim naar beneden "VANDAAG NOG!!" Miranda valt de trap half af terwijl ze de trap afstormt. "voor welke winkel?" vraagt ze "Een heel groot modemerk zeker zoals Chanel!?" Jim's gezicht vertrekt "Nou, eigenlijk voor de viswinkel waar ik werk..." "WHAT THE HECK!?" "Maar...Al die vissen zijn daar dood oom Jim" "wel nee joh" zegt hij maar stiekem weet hij zelf ook best dat dat zo is. "goed ik bel Patrick en dan gaan we" en hij loopt weg.
"Alles veilig mevrouw." zegt Patrick op plechtige toon. Miranda zucht "Het stinkt hier naar verrotte vis. Patrick ga buiten kijken of er geen haters zijn" Patrick loopt naar buiten en gaat daar zwaaien met z'n samoerai zwaarden. "Goed, Miranda ga maar daar daar voor de vissenkommen staan... ja daar... iets naar rechts... STOP PERFECT" zegt oom Jim. " Miranda krijgt een vis in haar handen geduwd. "OKEE ENN.... ACTIE!!" schreeuwt oom Jim door de winkel. Miranda begint met haar tekst: "OMG! kijk naar deze mooie vis en hij is maar 3 euro!" "EN CUT!!" roept oom Jim
Miranda's moeder en zus komen binnenlopen. "Wat komen jullie hier nou weer doen!?" vraagt Miranda. "nou we zagen Patrick buiten staan en hij wilde ons aanvallen, weten jullie daar misschien meer van?" vraagt Emily. Miranda kijkt haar vol afschuw aan en zegt dan "dat is mijn bodyguard, ik heb haters die me willen vermoorden." Haar moeder draait met haar ogen en Miranda ziet dat "MAM, JE BENT EEN HATER!! PATRICK EEN VAN DE HATERS IS ER BESCHERM ME NU!!" Patrick komt op haar moeder afrennen met de zwaarden. Emily bedenkt zich geen moment en schreeuwt dan "IK BEN DE HATER!!"
heyy ik hoop dat jullie dit boek leuk vinden als je nog ideeën hebt comment ze dan maar gerust, ze zijn allemaal welkom!! En sorry dat ie zo kort is maar ik had geen inspiratie meer😂💕
XxX Noa
JE LEEST
Miranda VS the haterz
Fanfiction"Hey guys! It's me Miranda" zei Miranda terwijl ze in de spiegel keek en deed wat extra lipstick op. "OOM JIM IK BEN KLAAR OM TE SHINEN!!" Riep ze naar beneden en ze ging op haar stoel zitten. Oom Jim kwam haar kamer binnen stormen met de camera. "...