~6~ Kidnappa av feil

5 1 0
                                    

Mikael POV:
Endelig var det fredag, jeg gleder meg til daten med Maiken. Hun er bare en av de søteste og hyggeligste jentene jeg har møtt, nei glem det hun ER den største bitchen jeg noen gang har møtt. Jeg har planlagt alt grundig, først skal vi på en fin restaurant inne i byen så senere kjører vi ut til en random strand og ser på solnedgangen og der gir jeg henne et smykke. For så å slå henne bevisstløs og levere henne til Kim som planlagt, jeg begynner å få nok av den bitchen Maiken som tror hun eier alle..

Maiken POV:
Dette blir helt fantastisk, jeg gleder meg såå utrolig mye. Jeg sitter og gjør meg klar når mobilen min plinger og det popper opp at jeg har blitt tagga i en ny status fra Kimberly, jeg går inn på Facebook og sjekker den. Det er et bilde av meg og Mikael der, og det står : "Denne bitchen og nerden skal på date i dag, jeg passer på at jeg ødlegger denne 'store dagen' for dere!"
Jeg kjenner at blodet mitt begynner å koke.. jeg er så sint nå! Kødd med meg og du får smake, kødd med vennene mine og du er dau. Hun våger virkelig ikke, faen jeg skal ta den jævla hora ned så jævlig hardt..
Jeg ignorer det, eller jeg retter sagt prøver å ignorere det. Jeg hadde nettopp sminket meg og gikk bort til skapet mitt og fant frem den fine hvite og fersken fargede kjolen og tok den på meg den med en olajakke utenpå (bildet). Jeg var klar.

Akkurat når klokka ble 18 ringte det på døra, jeg gikk for å åpne og der sto ikke den jeg ventet på, men av alle personer i hele verden, Kevin, Kevin, skolens helt egne badboy sto der og så på meg med de fine øynene og det eplekjekke smilet på plass. Jeg skulle til å smelle døra i ansiktet på han da jeg plutselig ble tatt tak i bakfra, så plutselig ble noe dratt over hodet mitt og noen løftet meg opp. Jeg sparket og sprelte men det hjalp ikke, han slapp ikke. Jeg merket at han bare gikk bort fra huset mitt, og jeg hørte Kevin komme etter. Jeg hørte at noen åpnet en bildør og satte meg inn for så at noen andre satte seg inn ved siden av meg, han tok av meg en potetsekk og jeg så han rett inn i øynene, Kevin, han satt her ved siden av meg i en bil jeg aldri hadde sett før. Jeg hørte bilen starte og at dørene låses. Da fikk jeg nok og bøyde meg frem og så en mann med svart dress og svarte solbriller som jeg ikke kjente igjen. Jeg dreit i det og sa til Mike som satt i passasjersetet:
"Hva salgs dum lek er dette Mike?"
"Vi redder deg fra å bli kidnappa prinsesse" svarer han enkelt.
"Hva faen? Er jo dere som kidnapper meg nå!"
"Søte, lille, uskyldige prinsesse, vi passer på at du ikke blir kidnappet av nerden og Kim!" Skyter Kevin inn.
"Hæ? Hvorfor skulle de gjort det?"
"Jo, ingen vet egentlig dette men de er 'friends with benefits' for å si det enkelt, og da gjør han alt Kimberly sier, enkelt" Sier Kevin igjen.
"Men han henger jo faen med oss da? Hva faen er det som skjer nå? Og jeg er verken liten eller prinsesse, jeg er en dronning av høy standard!"
"Ok, deres høyhet. Ja han henger med dere for å lure den lettlurte ræva di"
"Forsiktig med hva du sier nå, hun er en irriterende idiot. Men hun er fortsatt søstera mi!" Sier Mike advarende, rettet mot Kevin.
"Så du bryr deg faktisk om meg?" Spør jeg Mike forvirret.
"Ikke bli for sentimental nå da sis"
"Ok, I guess.."
"Men uansett du kan ikke stole på han Mikael fyren, han er den egentlige mannehora her!" Sier Kevin.
"Jeg skjønner ingenting men men. Hvor er det dere tar meg?" Sier jeg.
"Du ser snart, bare vent deres høyhet" sier Kevin og blunker til meg.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Badboy troubleWhere stories live. Discover now