"Ω μωρό μου,άσε το όπλο κάτω."ψιθύρισε αργά και τραγουδιστά. Το φως του φεγγαριού έκανε τα μαύρα ματιά του να γυαλιζουν.
Ίσως έφταιγε και το πολύ ποτό.
"Άσε με να σ ερωτευτω. Άσε με να σου κλέψω τα μυαλά. Να μου κλεψεις την καρδιά. Να ζωγραφισω τα συναισθήματα μου στον καμβά των ματιών σου. Χωρίς Πινελα. Χωρίς μπογιές. Μ ένα σου φιλί μόνο. Με ένα χάδι σου για πινέλο και με χρώμα τον έρωτα. Άφησε με να σου γράψω πολλά πολλά τραγούδια. Σ'όλο σου το σώμα. Με τα χείλια μου. Άφησε την φωνή σου να γίνει η μελωδία μου. Γίνε το έργο τέχνης μου. Εσύ είσαι η τέχνη,εσυ.Εμπιστευσουμε"Αναφωνησε με πάθος.Παθος για μένα; Για την τέχνη; Από τότε που τον γνώρισα το αναρωτιόμουν..
_______________
Έτρεχα με ορμη και αδρεναλίνη ν ρέει σε κάθε κύτταρο του σώματος μου. Ιδρώτας και σταγόνες βροχής κάλυπταν κάθε ίτσα του δέρματος μου.Τα κάστανα βρεγμένα μαλλιά μου κόλλαγαν στο πρόσωπο μου. Τα μάτια μου έκαιγαν από το πολύ ποτό. Όπως και οι μύες μου από το πολύ τρέξιμο. Άγχος και ενθουσιασμός ήταν τα δύο κυριαρχα συναίσθηματα.
Συνέχεια τρέχω μακρυά Από τους φόβους μου, τα συναισθήματα μου,την ζωή μου..
Αυτή την στιγμή ας πούμε τρέχω μακρυά από ένα αγόρι. Ένα άγνωστο για Μένα αγόρι.
Μαζί με τον πίνακα του, τον οποίο έκλεψα.
Κοφτες ανασες ακούγονται όλο και πιο έντονα.
Βαριά βήματα συγχρονιζονται με τα δικά μου και ο ήχος που δημιουργει αυτός ο σύνδιασμος ξεπερνάει και τον βροντο ήχο της καταιγιδας.
Τα ρούχα μου έχουν κολλήσει στο σώμα μου. Μπογια καλύπτει ένα μέρος του προσωπου μου και το δεξί χέρι μου.
Αποδεικτικα στοιχεία μπορώ να πω τα οποία με καθιστούν ενοχή. Η και όχι.
_________________
"Δεχομαι." απάντησα κοφτα.Μην παίρνει και θάρρος.
"Τι δέχεσαι;"Ρωτάει επίτηδες για να Μ εκνευρίσει.Σπαστικε!
"Να σε βοηθήσω"απανταω απλά ρίχνοντας του ένα έντονο βλέμμα.
"Σε τι να με βοηθήσεις; "Ρωτάει Μ ένα πονηρο χαμόγελο να στολίζει το πρόσωπο του. Είναι Όμορφος όταν χαμογελαει.Ή ακόμη κι όταν δεν χαμογελαει.
Είναι όμορφος.
----------
ΧΑΛΟ ΑΜΙΓΚΟΣ. Ο ΓΕΑ ΖΩΩΩ. ΤΙ ΚΆΝΕΤΕ; ΓΙΟ. Είπα ν ανεβάσω καμία βλακεια. Γιατί βγάζει Και Πολύ νόημα ενώ δ εν έχω ανανεώσει τις υπόλοιπες ιστορίες μου ν ανεβάσω μια νέα. Αλλά είπαμε Άρια και Λογική δεν πάνε μαζί. Επίσης να ξέρετε τα κομμάτια της ιστορίας που έβαλα δεν πάνε με την σειρά.-Άρια το καυτό μωρό😏
ΣΟΣ δεν βρίσκω μωρό εμοτζι😞ΑΙΣΧΟΟΣ