You are killing me,every day!

167 13 6
                                    

***
Nu pot sa cred ce imi aud urechile...chiar asa,nu ma mai iubeste deloc...nici putin...In tot acest timp eu il iubeam,ii eram alaturi,iar el...nici nu vreau sa ma gandesc.
De cateori il vedeam ca zambeste,ii vedeam zambetul ala minunat care imi facea inima sa bata ca nebuna,tanjind dupa gustul buzelor lui rozali...gust care,parca ma trimitea intr-o alta lume si ma facea sa il doresc,iar si iar....
Si acum imi rasunau cuvintele lui,parca spuse cu o oarecare retinere "intre noi nu mai merge...cel mai bine ar fi sa luam o pauza" care imi ajungeau direct la inima sfasiind-o in mi de bucatele care cad pe podeaua incinsa si se topesc,ramanand un gol care doare...doare al dracului de tare incat,iti vine sa tipi...sa tipi pana la epuizare,numai ca sa dispara,iar in locul lui sa apara dinou iubire,iubire care imi umplea inima de fericire la auzul fiecarui "Te iubesc!" rostit de el si care imi facea inima s-o i.a la galop...
Desi nu mai suntem impreuna de cateva ore,deja mi-e dor de el si il vreau alaturi de mine mereu...Sunt dependenta de el!
-Cioaca mai iesi si tu afara din camera si lasa odata telefonul ala! Mi se adreseaza Junior in incercarea de-a ma face sa parasesc camera
-De ce sa ies? Oricum nu.i pasa nimanui de mine! Ii spun pe un ton ridicat incat il lasa socat de toate cele spuse
-Mie...noua tuturor ne pasa de tine si te iubim,chiar si Cale,dar asa e el mai fraier si nu-si da seama de adevara...
Si da sa plece din camera
-Junior?
-Da?!
-Mai e valabila oferta de-a iesi impreuna la un film?
-Sigur,oricand!
-Acum s-ar putea?
-Normal! Hai, fugi si pregateste-te!
-Junior?
-Mhm?
-Multumesc pentru tot! Multumesc pentru ca-mi esti alaturi!
-As face orice pentru un prieten! Si ma saruta parinteste pe frunte si pleaca
***
-GASCA AM PLECAT S-O IAU PE ANA!
-Bineee,du.te!
***
Plec la spital pentru a-mi lua iubirile,iar dupa cum a spus doctotul maine sau cel tarziu poimaine imi voi putea tine baiatul in brate....sunt asa emotionat...o sa am primul meu copil alaturi de persoana pe care o iubesc cel mai mult le lumea asta.

***
-Buna,iubire,ce faci? Si o saruta apasat pe buze
-Bine,eu si asta micu te asteptam.
-Ma bucur atunci...
-Si tu ce mai faci,dar restul?
-Toti suntem bine, mai putin Bibi?
-Pai? Ce s-a intamplat iar?
-S-a despartit de Cale.
-Poftim?!....dar cum? Si de ce?
-Nu stim nici noi...niciunul n-au vrut sa spuna..
-Cat de rau imi pare de ei....daca ai stii cat de fericita era Bibi ieri,cand a fost la mine....mi-a spus ca ar vrea si ea un copil alaturi de Cale...
-Mda...sa speram ca o sa se impace...dar daca nu ar fi un obstacol intre ei...
-Ce obstacol?
-Ani!
-Nu inteleg ce vrei sa spui...
-Cale o place pe Ani,adica asa crede el.
-Inteleg!
-Hai gata,zambeste! Maine iti vei tine bebeu' in brateee!
-De abia astept! Te iubesc, Sorin!
-Si eu te iubesc,Anut!

***
Holla am reveniiit! Ce ziceti de acest capitol? E scris cu multa dragoste....Astept pareri de orice fel! Love u!❤💞
Ly!♥

I Love You...Today,tomorrow,alwaysUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum