Bundan sonra şizofrendim. Yani güzel bir şey bir sürü arkadaşım var ama olur olmadık yerlerde geliyor mübarekler. İnsan lavabodayken de gelir mi bu hayali arkadaşlar. Çüş artık yuh. Bunlar da yetmiyor günlüğümü Kerem'e kaptırıyorum. Dünyanın en boktan hayatına sahibim. Ama şunu biliyorum... benim için zor olan hayat daha yeni başlıyor...
Bu aralar her şey olduğundan daha farklı. İnsanlar , kediler , kuşlar , böcekler ve özellikle köpekler. Az önce pembe renkli üç kafalı bir köpek gördüğüme eminim çünkü kendi gözlerimle gördüm. Büyük ihtimal şizorenim diye böyle. Babamı çok üzüyorum neden çünkü camiası beni şizofren biliyor tabi adamın havası kırıldı yazık nolcak işte. Okula gitmeme az kaldı ve ben harikaa geç kaldım servis kaçıyor mu demeyin çünkü kaçıyor.
Okula o gereksizin arabası ile gitmek zorunda kaldım tabi ben hüsran ben üzgün arabada iyiki hareket eden koltuklar var. Onlarla el kızartmaca oynadım yool boyu.
Tabi derse geç kalınca gıcık hocamız Fatma Genç izin kağıdı almamı söyledi ben ne mi yaptım aldım çantamı indim kantine zaten ilk ders yok yazıldım bir de tarih dinleyeceğim. Iykk. Tabi bu arada şizofrenliğim durur mu ? Durmaz! Dans eden sandelye mi olur ey bilinç altım azcık sakin biliyorum ilk defa beynimin içi disko gibi ama artık hayatım böyle. Az önce çok korkup çığlık atarak kantinden kaçtım neden mi ?? 👾 bunu gördüm o bir uzaylı ve ve o iğrenç . Yani daha doğrusu korkunç. Şizofren olma fikri kulağa ilk başta güzel gelmişti ama artık korkuyordum. Çığlıkların ardı atkası kesilmiyor artık duydukalarım ve gördüklerim komik ve ya iyi değil, kokunç ve kötü beni rahatsız ediyorlar. Bundan sonra hayatım çok değişik....
Yavaş yavaş yazılar bile karışıyor ne yaptığımı bilmiyorum bazı köpekler var fosforlu renklerde bana doğru koşuyorlar az önce odama babam girmiş fakat ben bir yaratık gördüm. Sanırım bu gidişle Aybüke ve Nursimaya söyleyeceğim. Ben içime kapandıkça onlar artıyor ne oluyor bana.
Kaç haftadır okula gitmediğim için her şeyi kaçırmıştım fakat bildiğim tek şey kafamı dağıtmam gerektiği. Okula gittikten sonra Kerem Aybüke ve Nursima'yı migrosa çağırdım. Kerem kumral çok uzun olmayan ela gözlü bir çocuktu tatlı katagorisine giriyordu, Nursima ise benden biraz uzun ve yüzü sivilceli -kankam olmasına rağmen sanırım biraz hmm güzelin zıttı - , Aybüke ise benden oldukça kısa ve testere gibi yanakları olan birisi . Tabi dersler dediler İNEKLER. Ben de kollarından sürükleye sürükleye migrosa götürdüm Kerem Bey Muhammed'i de çağırdı. Biz Aybüke ile kıyafet denedik onlar yorumladı fakat yine o sıçtığım şizofrenliğim tuttu kabinde eller vardı uazaylı gibi üstüme bir şeyler tutturup dışarı fırladım soluk soluğa kalmıştım. Hepsi bana tip tip bakarken NE diye bağıramadan edemedim tabi üstüne tişort giymeden fırlarsan böyle olur hemen kabine girdim. Çığlıklar duydum bu sefer küçük bir kızım çığlıkları... Toplam üç parça aldıktan sonra H&M den çıktık Kerem ' den ŞÜKÜR sesini duymuştum. Hayır sen kim köpek SANANE benim arkadaşlarım ben kötüyken yanımda olmalı dimi. Sonra Muhammed ve Kerem Mavi'ye girdiler bizde Aybüke ile bayan bölümüne girdik a bi dakika Nursima??? Tabi benim inek arkadaşım ben kabindeyken kaçmıştı İNEK!!! Ve yine o çığlıklar bu sefer daha şiddetliydi daha kötü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren
Teen FictionNormal bir kızın hayatında nasıl değişiklikler olabilir ki? Peki ya onun hayatına sadece onun gördüğü şeyler girerse??? Ya o artık farklıysa? ??