Ráno
Bzz, bzz,bzz,bzz. OH bože pondělí. Já nechci do školy... Počkat ja do školy už nechodím... a tohle není budík ale vyzvánění. Kdo může být takový imbecil a volá mi v 6:00 hodin ráno? Kouknu se na mobil a tam neznámé číslo.,,Ano prosím?" ,, Ahoj ty jsi vadim že?" ,, Jo a ?" no,, Mám pro tebe kšeft!" ,, Cože? Jaký kšeft. Já žadný nechci, nechte mně spát" ,, Aha no... já jen že mám tvoji matku" ,, Hele Martine, já ti na to znovu neskočím" típ. No ale radši mamce zavolám, tak pro jistotu. Píp,píp,píp, ,,Ano?",, Ty imbecile kde je moje mamka?" ,, No řekněme že je u mě a mám její klíče, mobil, i peněženku takže ji nemůžeš kontaktovat. Už víš že si nedělám srandu? ,, Kde je moje matka?" ,, Dám ti jí pokud uděláš to co ti říkám!" ,, Máš den na to abys zabil martina z kanálu jmenuji se martin. Pokud ho nezabiješ zabiju já tvoji matku" típ.
Do prdele co mám teď asi dělat? S martinem jsem se neviděl od té doby co přestal s youtubem, začal být agresivní a stal se nájemným vrahem. Tak fajn zavolám mu. ,, Kdo volá?" ,, To jsem já Vadim. Za půl hodiny na hájích? Jasný?" ,, Počkat cože? Ne na to ti seru, nikam nejdu" ,,martine neser je to důležite!" ,, Ne naser si,, típ.. tak fajn zajedu rovnou k němu.
Později
Ťuk, ťuk. ,,Ano? Kdo je tam?" ,, to jsem já Martine otevři!" martin se po pár vteřinách odhodlal vstát z postele a jít mi otevřít. ,,Čus, pojď dál." ,,ok hele mněl jsi poslední dobou s někým konflikt?" ,, Hele podívej se. Jáobčas prodám špatný matroš, občas jsem u něčí smrti a občas někoho omylem zabiju. To se prostě stává. Ale v posledním týdnu zatím nic. Jasný?" Jo dík. Hele já si zavolám jo? Jasný. Píp,píp,píp ,,Ano?" ,, Hele nevím kdo jsi ale co ti Martin udělal?" ,, No řekněme že mi ukradl něco co mi nechce vrátit a na čem mi opravnu záleží" ,, Aha ale to není důvod k vraždě?" ,,Spuť bude mrtvý on nebo tvá matka tak si to objasni! Až ho zabiješ přines to v danou dobu na dané místo!!". Típ... och bože, já to fakt musím udělat. Otočil jsem se a.... ,, Co to? Martine proč na mě míříš tou pistolí?"
ČTEŠ
Vadim vs Martin
Fanfictionv tomhle příběhu se oběví neznáme číslo ktere mu zadá ukol jinak ....