ליאו לא ידע מה לעשות, הציבו לו ברירה.
לפני רגע הוא צפה באחד הריבים הגדולים ביותר שקרו במחנה יופיטר.
הוא הגיע ליום לבקר את הייזל ופוצץ את הכל.
הייזל ישבה מצד אחד של המזרקה ופרנק בשני. הם הפנו את הגב זה על זה. באחת שניהם קמו והתקדמו כל אחד לכיוון אחר, ליאו הסתכל אחרי שניהם ובסוף רץ אחרי פרנק. הוא הצטער ששאר השבעייה לא פה, פרסי ואנבת' היו בלימודים וג'ייסון ופייפר במחנה החצויים.
"על מה רבתם בכלל? " הוא פתח בחוסר בטקט הידוע שלו.
פרנק לא ענה והתקדם מהר יותר מה שגרם לליאו לרוץ.
"נו באמת בן אדם! " פרנק הגביר את המהירות עוד יותר.
ליאו הפסיק לרוץ והביט על עבר פרנק המתרחק, הוא החל לרוץ לכיוון השני.
הייזל רצתה לבכות, כל המילים שפרנק הטיח בה ומה שענתה לו. היא אפילו לא זכרה על מה רבו. הדמעות לחצו על עיניה דורשות לצאת. הראייה שלה היטשטשה, היא שמעה קול צעדים מאחוריה והחלה לרוץ. אל מחוץ למחנה יופיטר, לא במטרה להגיע למחנה החצויים רק כדי לברוח.
ליאו הסתכל על הייזל שהחלה לברוח פתאום ולא הבין מה קרה. הוא ידע שלא יוכל לתפוס אותה הוא הלך לריינה.
פרנק לא הבין מה עבר אליו. הוא לא הבין למה צרח את הדברים האלה על הייזל. הוא לא האמין שהיא ענתה לו ככה. הוא הפך לעיט וחיפש את הייזל מלמעלה. הוא היה חייב לדבר איתה.
הייזל יצאה מגבולות המחנה וקראה לאוריון בשריקה, הוא הגיע והם החלו לדהור. הם חתכו את האוויר מאחוריהם במהירות עצומה. אבל זה לא הספיק להייזל היא רצתה לברוח מהכל. ממסעות החיפושים, מהאלים הטורדניים, מהתקופה המוזרה הזו אליה נכלאה ומפרנק. בעיקר מפרנק, ואז הם פגעו במשהו והייזל נפלה מגבו של אוריון.
פרנק חתך את השמיים במשך שעות בחיפוש אחר הייזל. הוא הבין שהיא הסתלקה על גבו של אוריון אבל הייתה בו תקווה קלושה שהם לא התרחקו, לפתע הופיע מולו פרצופה הכועס של ריינה וליאו במבט של חוסר אונים מוחלט מאחוריה.
"איפה אתה ומה קרה לעזאזל?! " היא צעקה אליו. פרנק נחת על גג הבניין הקרוב והודעת האיריס נט התקרבה אליו. הוא השתנה לנער הסיני הגבוה שהוא.
"אני מחפש את הייזל. ואני טמבל זה מה שקרה" הוא העביר את היד ברסס המים עבר לצורת עיט ועף משם בנסיון למצוא את הנערה שהוא אוהב.
"אני לא מאמינה שהוא עשה את זה" ריינה התהלכה הלוך וחזור בחדר, הגלימה שלה נגררת אחריה.
"הוא ימצא אותה. אני חושב" ליאו לחש את החלק האחרון.
הייזל הרימה את מבטה, היא עמדה מול מינוטאור גדול מימדים. הוא תפס אותה והרים אותה מהקרקע, "כמה חבל. לא זה לא" לפני שהספיקה להגיב החרב חדרה לבטנה, המינוטאור הפיל אותה על הקרקע, מדממת למוות בלי יכולת תזוזה והלך. אוריון כבר ברח.
פרנק קלט תנועה בזווית העין וצלל הוא ראה משהו זהוב מתרחק בשעטה וגוף שמוט על הרצפה הוא התקרב וראה אותה, הוא נרטה אחורה והתחיל לבכות. הייזל הייתה מתה.
במחנה החצויים ניקו קפא. הוא עזר לוויל במרפאה ובלי סיבה קפא. המגש שנשא הופל על הרצפה, הוא תפס את היד של וויל במהירות ומשך אותו לצל.
פרנק ישב על יד הייזל ובהה בגופה חסר החיים. ניקו הופיע מאחוריו ושיחרר את ידו של וויל.
"מה עשית לאחותי?! " הוא צעק.טוב זה יצא מעפן. למה הרגתי את הייזל?
YOU ARE READING
one shots
Fanfictionוואן שוטים שאני כותבת וסטאף לייק דאט. קיים כזה של פרייזל שכעסו עליי בגללו ועלה וואן שוט של פרסבת'. *יוצאת מהחדר וצועקת ברקע* הינה תקציר מרוצים?