İlk Tanışma

17 3 0
                                    

Yavaş yavaş gözlerimi araladım karşımda tanımadığım ve sınırlı bir adam ve başımda bir ağrıyla kendime geldim herşey yerleştiğinde bir yerde yattığımı anladım hızla kalkmaya çalıştım ama başım döndü acı içinde inledim çıkardığım sesle adam bana döndü gözlerimi açtığımı görünce gözlerindeki öfke şiddetlendi yavaşça yerinde doğruldum ama adam bana nazaran daha hızlı bir şekilde kalktı ve bağırmaya başladı "kimsin sen! niye girdin bu odaya! amacın ne cevap ver lan bana!!! " bir anda neye uyardığımı şaşırdım kısa bir süre yüzüne baktım sonra bende onun gibi ayağa kalktım ve sakin bir şekilde en azından sakin olmaya çalışarak konuşmaya başladım "ben buraya sadece iş görüşmesi için gelmiştim ve siz ne anladınız anlamadım " adam sinirle konuşmaya devam etti " peki neden buraya giriniz şirkete özel ve gizli dosyaların olduğu odaya???" sabırla cevap verdim " patronun odasını arıyordum genelde son odaları tercih ettikleri için buraya girdim yanlış oda olduğunu anladığımda çıkmak için arkamı döndüm sonrasını hatırlamıyorum bile " o sırada etrafıma bakma gereksimi duydum ve aynı odada olduğumuzu gördüm bir anda içimde panik oluştu nefesim yavaş bir şekilde hızlanmaya başladı karşındaki adama döndüm " size iyi günler dilerim benim artık gitmem gerek " dedim aynı zamanda eşyalarımı aldım elime adam kollarını göğsünde bağlamıştı böylece ilk kez dikkatimi çeken kasları ortaya çıktı normalde sevmezdim böyle şeyleri abartı gelirdi ama şu an dikkatimi çekmişti sonra hızla kapıya gittim kapıyı açmaya çalıştım ama olmadı bir iki kere daha denedim ama yine olmadı camı bile olmayan bir odada tanımadığım bir adamla yanlız  kaldım. Nefesim biraz daha hızlandı hızla arkamı döndüm adam gıcık bir şekilde gülüyordu " neden açılmıyor ?" diye sordum " ne açılmıyor ? " diye anlaşmazlığa vurdu sinirlerim iyiden iyiye gerilmişti " ne olabilir hadi düşünelim kapı niye açılmıyor diyorum sana ..?" adam istifini bozmadan sinir eden bir sakinlikle " 8'e kadar açılmaz bekleme boşuna kapı kapanınca akşam 8'e kadar açılmaz dua et de zaman çabuk geçsin " dedi elimdeki çanta ceket ve cv yere düşerken bende duvara tutundum " bursa cam bile yok bu imkansız benim nurdan çıkmam lazım evet evet kesinlikle burdan çıkmalıyım " hızla ayağa kalktım gözlerim dolmaya başladı artık o kadar sık nefes alıyordum ki göğsüm inip kalkıyordu kapıya vurmaya başladım bir yandan da bağırıyorsun " kimse yokmu çıkarın bizi burdan lütfen kimse yokmu ?" bir anda kolumdan birisi çekti " boşuna vurma ve bağırma hem kapı hem duvarlar ses geçirmez " iyiden iyiye gerildim " te telefon birinden yardım is isteyelim burdan çıkmamız lazım " " eğer birini ararsak alarm çalışır ve kapı 12 saat otomatik kilitlenir " artık titremeye başlamıştım göğüs kafesim iyice daraldı göz yaşlarımı tutamadım adamın elinden kurtulmak için çırpınmaya başladım bir yandan da bağırıyordum " bırak beni çıkmam lazım burdan lütfen bırak " adam kollarımı  zapt edemeyeceğini anladığı zaman bir anda beni kendine çekti omuzlarımın üstünden bana sarıldı ne yapacağını bilmediğim için itmeye çalıştım ama daha çok sarılıp yumuşak ve Şevkat dolu bir sesle " tamam  sakinleş bir şey yok " gibi yarım yamalak anladığım şeyler söyledi yavaş yavaş sakinleştim ağlamam iç çekişlere döndü beni koltuğa oturttu ve yine buz kütlesi halini aldı " hastalığını neden cv' ne yazmadın ? " bir an soruyla şaşırdım " benim cv mi mi okudunuz ?" " zaten cv ni bana getirecektin sen baygınken bende cv ne baktım bunda birşey yok asıl sen soruma cevap ver " " 1. size getirecek dahi olsam cv me bakamazdınız 2. olarak hastalığımın ne sizi nede başka birini ilgilendirir  anlarsınız mı ?" adamın çenesi kasıldı ve eliyle diğer elini ovmaya başladı aklıma direk arda geldi hala ayağa kalktım " burak ben burağa ne diyeceğim beni çok merak edecek sen - elimle adamı gösterdim - emin misin dışarıyla iltibat kurulmuyor mu ..? " adam bir eliyle çenesini sıvazladı " aslında var ama bir şartla söylerim " ne bekliyordum bu adamdan dan " ne istiyorsun ? " adam - hala adını bilmiyorum - ayağa kalkıp tam önümde durdu " sen özel sekreterlik için geldin değil mi o zaman o patronun özel sekreteri olacaksın yani benim Burak SARSILMAZ' ın kabul mü ???? " işte şimdi b*ka battın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişin İzleri...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin