Další názvy: GozuŘíká se, že kdysi dávno existoval v Japonsku jeden příběh s názvem Gozu (anglicky "Cow Head"), který byl tak děsivý, krvavý a neuvěřitelný, že byl člověk schopný i zemřít na strach, který pociťoval po třeba jen zaslechnutí tohoto příběhu. Tento příběh se ale kvůli své nepředstavitelné hrůze zničil. Většina psaných záznamů o tomto příběhu byla zničena, proto je v dnešní době nemožné sehnat celý příběh v angličině nebo v podobném jazyku ... jen pár prvních odstavců se dá najít v japonštině ... a to Vám k poznání celého příběhu moc nepomůže.Každopádně existuje opravdu hodně zajímavých historek s výprávěním této legendy. Dokonce se i říká, že tento příběh je vlastně vymyšlený právě kvůli těmto historkám. Že ve skutečnosti vlastně žádný příběh s názvem Gozu, nebo Cow Head chcete-li, neexistuje. Takže to vlastně může být pouze příběh v příbězích, o kterém nikdy nikdo neslyšel. Ale i přesto hodně lidí věří, že je to příběh tak děsivý a šílený, že se ze strachu lidé neovladatelně třesou, dokud nezemřou.V mnoha zdrojích (včetně tetičky x) jsme našli spekulaci, že autorem tohoto příběhu je Sakyo Komatsu, japonský spisovatel a scénárista sci-fi, který tento příběh ani nechtěl publikovat. Pravý původ příběhu ale i přesto zůstává neodhalen a tato záhada se s největší pravděpodobností nikdy nevyřeší. V dávných dobách byl prý předáván dalším generacím v ústním podání jako příběh. Teprve až později začaly vznikat písemné záznamy ... které ale zase hezky rychle zmizely.FILM: v roce 2003 byl natočen film na toto téma s názvem V hodně případech se také říká, že nikdo není schopen tento příběh říct víckrát než jen jednou, protože ze strachu všichni zemřou potom, co tento příběh uslyší (niečo od autorky) ale kvůli tomuto si říkám, že když všichni zemřou po poslechnutí tohoto příběhu ... jak je někdo schopný tenhle příběh vyprávět?? To je taková moje otázka ... jestli někdo znáte odpověď, sem s ní x) Samozřejmě mě napadlo, že by byli třeba schopní říct tento příběh předtím než zemřou. V příběhu, který jsme napsali do obrázku se píše, že zemřeli až několik dnů po incidentu. Ale pokud byli vyděšení k smrti, tak (podle nás) je až skoro neuvěřitelné, že by o tom dokázali mluvit. Navíc si z toho celého (podle příběhu) ani nic nepamatovali. Takže pokud se něco takového děje pokaždé, jak je možné, že je někdo pořád schopný tento příběh vyprávět?? ... Toť otázka a záhada světa x)
Kraví hlava je strašidelný příběh, ze kterého můžete zemřít strachy. Jeden den během školního výletu, který zahrnoval i cestování autobusem, učitel začal vyprávět strašidelné příběhy k zabavení studentů. Když začal vyprávět příběh nazvaný Kraví hlava, všichni studenti začali křičet a prosit ho, aby přestal, ale učitel byl v nějakém druhu tranzu a nemohl přestat. Když se zotavil, řidič autobusu a studenti omdleli a pěnilo se jim z pusy. Někteří nemohli přestat se potit a třást se a zemřeli o několik dní později.
Aj mňa by to zaujímalo =3
#Ann
YOU ARE READING
Japonské Mýty a Legendy
Short StoryMnohí z nás vedia, že Japonsko je krajina úzko prepojená s duchovnom, mytológiou a vierou v nadprirodzeno. Niektorí Japonci veria, že v okolí hory Fuji sú portály do iného sveta, do dimenzie, ktorá ich privedie do nadpozemských sfér. Nebudeme sa pre...