Bestia

89 4 0
                                    

20 Noiembrie. Sărbătoarea de 3000 de ani ai orașului Mystic Town. Hope împreună cu Damon se duc la festivitatea din centrul orașului. Dany( Daenerys) cu prietena ei, Caroline, se pregătesc pentru această festivitate. Era o zi plină de activități frumoase. Dimineața era festivalul în aer liber și seara era balul ținut tot in aer liber. Hope gândea ca e șansa ei de al invita pe Kalus Salvatore la balul din seara aceasta. Hope se duce la casa familiei Salvatore. Si vorbește cu Klaus.
Hope: Hey, Klaus...vrei sa vii la bal cu mine?
Klaus: Nu, îmi cer scuze...
Hope se gândea sa-l constrângă sa afle de ce nu ieșea Klaus cu ea... s-a gândit si apoi a luat o decizie.... a decis sa-l constrângă.
Hope îndreptându-și ochii albaștri spre ochii verzi ai lui Klaus spune:
Hope: De ce nu vei sa vii la bal cu mine?
Klaus: Ce încerci sa faci?
Hope: Nimic.
Si Damon si-a încercat norocul cu Dany. Se duce la Dany si o întreabă:
Damon: Hey, Dany, vrei sa vii la bal cu mine? Si nu accept nu nu ca răspuns.
Dany: Atunci dacă nu accepți nu ca răspuns...nu-ți voi raspunde.
Seara la bal.
Hope avea o ținuta ce atrăgea toate privirile, avea o rochie crem, lungă, o pereche de pantofi de sticla si mai avea si o coronița mică pe cap. Dany avea o ținuta asemănătoare cu a lui Hope numai ca, culoarea diferă, a ei era albastra. Dany era însoțită la bal de Damon, întrucât, Damon a fost prea insistent a reușit sa o aibă ca partenera la bal. Dintr-o data se vede ceva venind din pădure. Era gălăgie, multe lumini colorate, era lume care dansa si nimeni in afara de Hope, nu auzeau bestia care se afla aproape de ei.
Bestia vine cu o viteza mare si rupe cablurile boxelor, așa ca muzica se opri. Hope, Damon si Dany încep sa se lupte cu bestia. Hope observa ceva ciudat la bestie. Bestia avea același tatuaj ca si Klaus... O coincidenta prea mare. Hope, Dany si Damon rusesc sa-l imobilizeze si sa-l țină închis intr-o camera din casa  mare a lui Hope. Seara a trecut iar dimineața in locul bestiei era ... Klaus.

Dublura vol. 1 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum