Pactul

120 7 2
                                    

Lucifer pov
Mă plimb necontenit printre muritori de rând dar o fată îmi atrage atenția. Pot simți tristețea plutind pe lângă ea.O iau cu pași mărunți spre ea,poate o fac să zâmbească.
-Hai!spun eu timid,pe fața ei se văd lacrimile uscate.
-Hei!
-Cum te cheamă?
-Amber Tu?fuck ce îi zic căs Lucifer
-Alexander! Încântat de cunoștință! Zic eu și întind mâna.
-La fel!spune ea și batem palma.
-Eu tre să plec ne mai vedem!Pa
-Pa, Lucifer!când aud asta încremenesc.Glumeam!zice ea chicotind.Asta a fost ciudat.
Amber pov
La cum a reacționat "Alexander" el e clar că-i Lucifer.Mă întreb ce caută pe pământ?
Lucifer pov
M-am speriat tare când mia zis pe nume.Știe?Nare cum.Din neatenție mă ciocnesc cu o fată.
-Scuze,scuze,scuze!zice ea aplecă duse după niște caiete.O ajut dar când ridic privirea spre ea dau de albastrul cu o tentă verzuie al ochilor,Părul său blond ca spicele de grâu era lăsat pe spate.
-Nu este nimic!zic și îi îmâmez caietele.Cum te cheamă?
-Marinette.
-Eu sunt Alexander.
-Încântată.
____________________________________
De cine amintește numele de Marinette și Amber?
____________________________________
-De asemenea!fata asta are ceva special și voi afla! Îmi spun eu.
Marinette pov
Lam mai văzut pe tipul ăsta undeva. Nu se poate ...El e criminalul care a uciso pe mama.
Lucifer pov
Îi citesc gândurile și văd cum se înfurie.Dap ma recunoscut.FUCK!!!!!!!!!
-Tu,tu...criminalule!!
-Ușor...mă car ști le cine țipi!
-Da la un criminal!
-Ba nu la Lucifer!!!A amuțit și la față sa albit.
-L-Lucifer!?
-Da?
-Nu se poate.
-Ba se poate!Hai vorbim într-un loc mai retras.Ea na zis nimic doar a dat din cap afirmativ.
Marinette pov
Nu se poate ca el să fie demon.Imposibil.Sau nu?Nici nu știu ce să zic.Da sigur mă omoară și pe mine.
Lucifer pov
De ce gândește asta?Nu mușc,prea tare.Am ajuns pe o străduță mai întunecată de printre blocuri.
-De ce ai omorât-o pe mama?!
-Nu ția zis?
-Ce să-mi zică?
-Tu când tei născut inima ta nu a rezistat.Murisei.Diavolul a venit după sufletul tău părinți tăi șiau dat sufletele lor pentru ca tu să trăiești.Dar diavolul a spus
Că tu te vei căsători cu mine când voi veni eu pe pământ că să le iau sufletele.Apropo unde tatăl tău?
-Acasă!
-Atunci hai acasă!
După zece minute de mers am ajuns.Când am intrat tatăl ei sa albit.
-Marinette urcă la tine în cameră!
Ea urcă prima treaptă.
-Stai aici Marinette!Să vezi cum se va încheia pactul!
-Hai odată!spune tatăl ei și închide ochii eu iau cuțitul și i lam înfipt în inimă.Marinette a început să plângă.O iau în brațe și deschid un portal spre Infern.
-Unde mergem?
-Acasă.
Trecem prin el și suntem împreună în fața palatului. Când am intrat servitori erau cu ochi ațintiți spre ea. Îi arăt camera și o las să se schimbe pentru balul în cinstea veniri ei.
Marinette pov
Ma lăsat să mă schimb pentru bal
Mie rău,vederea se încețoșează.
-Lucifer!șoptesc eu cu ultima suflare.
Lucifer pov
Merg la ea încremenezc când deschid ușa.Zace fără viață pe jos o urc în pat și simt că respiră cred că doar a leșinat.
-Alem!
-Da?
-Stai cu ia până se trezește!
-Da!
Alem pov
Lucifică ma pus să stau cu viitoarea lui soție.De ce o fi leșinat?Văd că mișca degetul.Se trezește.
-Hei!
-Cine ești?
-Alem.Lucifică a zis să stau cu tine până te trezești.
-Lucifică?!zice ea amuzată
-Așa-i zic eu!
-Unde-i Lucifer?
-Sa dus să se asigură că totul este pregătit pentru bal!
- A da am uitat!
-Nu-i nimic! Te las să te pregătești!
Marinette pov
Bal printre demoni. Nu se mai pomenit ca un om să se căsătorească cu un demon. Oare mama și cu tata sunt și ei aici? M-am pregătit și când să ies dau nas în nas cu Lucifică la propiu.
- Sunt gata!
-Hai să mergem!zice viitorul meu soț și mă ia de braț.

°Viață în iad°LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum