Yeni okulumda ki,ilk günüm

9 0 0
                                    

Selam ben MİRA.Yeni bir okula başlıyorum bugün...'Alexa Koleji'
Şimdi siz diceksiniz tabi "neden önceki okulundan bi okula geldin diye?" Kısaca söyliyim: iftiracı bir kız, bana aşik olan gıcık bir üst sınıf erkeği....Herneyse bu okulundan çok memnun kalacağıma eminim,yani..umuyorumda diyebiliriz.Artik benim için herşey "ders, ders, ders" olucak bundanda eminim...Okula bi baktımda...kapağı güzel ama acaba içeriği nasil ? Okula girdiğimde ders başlamıştı ve bende minik adimlarla sınıfımı bulmaya çalışıyordum. İşte orda! "11-E" Kendimden eminsizdim ve çok heyecanliydim. Bir soluk çektim ve kapıyı açtım.
Tahtaya yazı yazan bir bayan hoca karşısında onu dinleyen 15-20 öğrenci. O ne!cam kenarinda , tek oturan saçları bira gözünü kapatan kızıl saçlı uzun boylu, biraz asi suratlı siyah gözlü birisi.!bana bakiyor! İçeriye adamımı attım ve herkesin gözü bende.Sanırsın içeriye müfettiş girdi.:)Hoca bana doğru ilerliyordu.Tam adımı sorucakken zil çaldı.O sırada ben boş bir yer bulma çabasindayken o bana bakan kızıl saçlı çoçuk yanındaki boş yeri gösterdi.Ben şok!ben iptal!
Küçük adımlarla ona doğeu ilerledim.Acaba saçım bozukmuydu yoksa etegim cok mu kisaydi bir yerimde sabah yedigim çikolatalı ekmeğin bir parçası kalmis mıydı?  Derken vardım onun yanına. Bana bakıyordu.Ve elini birden kaldırıp gözüme dokundu kirpiğim düşmüş! Felaket!Yerin dibine inmiştim o an. Herkes başıma toplandı. Adimi, yasimi ,hobilerimi ,fobilerimi falan soruyolardi
Adım-Mira lim

Yaşım-17

Hobilerim-Kitap okunak ,yazmak, müzik dinlemek,chat leşmektir.

Fobilerim-Deliler,palyançolar ve koca böceklerdir:)

Derken beni sakin bir sekilde dinleyen o arkamdaki kızıl saçlıya döndüm .Adın ne ?diye sordum.Bana -"Meriç"dedi.
Ne tatliydi ama :)Sonra derse girdik ve sanki biraz sıkılıyor gibiydim....Sonra tenefüs olunca meriç sınıftan dışari çıktı. Ve bir kız yanıma yaklaştı.Adı Ela'ymış.Biraz gıybet yaptık,güldük, eğlendik.Meriç tam içeri girerken Ela bana
-Sen daha yenisin, Meriç'e karşı dikkatli ol. dedi.

Anlamamıştım? Ela ne demeye çalışıyordu??????

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umutsuz VakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin