Otočili jsme se ke dveřím. Rebekah tam stála a s rozzuřeným pohledem nás pozorovala. Rychle jsem se od něj odtáhla a přehodila přes sebe jeho košili, kterou mi nabídl.
Došla až k nám. Překvapeně se podívala na pohovku, "panebože, i na mém gauči, bylo tohle nutné?" Vyčítavě nás sledovala. Ušklíbla jsem se, "znáš to, když muž a žena někde zůstanou spolu, vznikne z toho sex a je to naprosto přirozené."
Rebekah se zamračila a červenala v obličeji. "No nic, no," ušklíbla se Elena, "myslím, že si ještě půjdu užít do baru." Naposledy se usmála a vydala se do svého pokoje.
Rebekah jí chtěla zastavit, ale Elijah ji pevně chytl za ruku. Překvapeně se na něj otočila, "co to děláš, Elijahi?"
"Nenechám tě to udělat, ne teď." Zakroutila hlavou, "u Eleny bych to ještě čekala, ona neví, co dělá, ale ty," překvapeně na něj ukazovala prstem, "ty, vždy jsi byl ten rozumnej, ty bys měl vědět, co děláš."
Rebekah si povzdechla, "Víš nejlépe, že nemá svou lidskost, manipuluje s tebou stejně, jako to dělaly i ty předchozí dvojnice!"
"Ne, drahá sestro. Jsem pouze muž. A jako muž musím chovat také nějaké city. A ta dívka mi přirostla k srdci."
Rebekah se rozesmála, "podívej se na sebe, bratře! Za celá ta století ses nepoučil a opakuješ pořád tu samou chybu stále dokola."
"Není nic špatného na tom, že mám naději. Pomůžu jí, pomůžu jí s navrácením její lidskosti.""Dělej si, co chceš, ale mě už z toho vynech!" Řekla rozhodně a vydala se ke dveřím a během chvíle odešla pryč z domu.
Elijah si povzdechl a odešel do svého pokoje, protože pořád na sobě nic neměl. Byl plně odhodlaný, možná v něčem Rebekah pravdu měla, ale rozhodně ne ve všem.
Už byl plně rozhodnutý Eleně pomoct. On může. S čistým oblekem se posadil do auta a odjel pryč.
Z pohledu Eleny
Rozhodla jsem se odstěhovat od Rebeky, a tak jsem několik dnů strávila v krásném hotelovém apartmánu. Zrovna jsem si prohlížela svůj zbrusu nový šatník, když mi zazvonil mobil. Rychle jsem se pro něj sehla na stolek. 1 nová zpráva.
Máš čas? Stavím se u tebe. Elijah
Spokojeně jsem se usmála a vyťukala odpověd. Samozřemě, čekám jenom na tebe.
Měla jsem na sobě své krásné černé sexy šatičky a netrpělivě jsem na čekala. Asi za patnáct minut se ozvalo zaklepání na dveře. Otevřela jsem. Elijah už tam stál, vypadal naprosto dokonale jako vždy.
Na můj pokyn vešel dovnitř. Rozhodla jsem se dál už nečekat a obmotala jsem mu ruce okolo krku.
"Potřebuji ti něco říct," díval se mi pevně do očí. Zakroutila jsem hlavou, "k čemu jsou slova, teď si tě chci užít bez toho otravného mluvení.
ČTEŠ
Always and Forever- Elijah a Elena FanFiction
FanficStefan odešel s Klausem. Elena ztratila během pouhé chvíle svou lásku a zůstala s jeho bratrem Damonem, se kterým se ho pokoušejí najít a získat zpět. Ale co když se najednou objevuje Klausův podvedený bratr Elijah, který znovu slibuje, že jim ho po...