Jednoho večera Lily Evansová seděla na posteli a četla knihu.
Lily je jedenáct let.
Když četla aspoň ji neotravovala Petůnie kterou neviděla celý den.
Petůnie ji neměla ráda ale Lily ji ano, Petůnie považovala Lily za zrůdu je kvůli tomu že uměla kouzlit a Petůnie ne.
Aspoň rodíče jí měly rádi.Lily zrovna četla když na okno zaťukala sova.
Lily se koukla na okno a šla otevřít okno sově, která když ji Lily otevřela vlezla dovnitř a upustila před Lily dopis. Dopis byl adresován přímo Lily. Otočila ho a spatřila Bradavickou pečeť i znak. Lily na dopis koukala s otevřenou pusou. Když se vzpamatovala tak poděkovala sově a vypustila ji zpět ven a sova vylítla.Otevřela dveře a seběhla schody po dvou. Vletěla do obýváku a rodíče ji přejely od hlavy až k patě. Lily se usmívala jak nejlíp to jen šlo. Její rodíče se zastavily u rukou kde Lily svírala dopis. Sedla si vedle a vytáhla dopis a k dopisu byl ještě jeden pergamen.
Kde byly věci ke koupení v Příčné ulici. A v dopisu bylo napsáno že je přijata do Bradavic školy čar a kouzel. Rodíče pochopily proč se usmívá jako slunce nad obzorem.Táta: Koukám, že jsi spokojená Lil.
Máma: Záříš jako slunce nad obzorem Lily.
Lily: Ano jsem a ani nevíte jak... A kde je Petty ??? Celý den jsem ji neviděla...
Máma: Odjela k tetě a strýcovy dnes v devět ráno když jsi ještě spala.
Táta: To je pravda
Lily: Tak dobře jdu k sobě do pokoje kdyby jste mě hledaly
T + M: Dobře
Lily si šla lehnout a usnula klidným spánkem.
DRUHÝ DEN
Lily se probudila okolo osmé ráno. Lily se převlékla a šla na snídani. V půlce schodů se zarazila. Když uviděla Severuse tak Lily stuhla totálně naplno.
Sev si ji všiml.Sev: Dobré ráno Lily.
Lil: Dobré i tobě Seve.
Sev: Jak si se vyspala ???
Lil: Ušlo to *Broukne*
Sev: Tak dobře. Taky máš dopis z Bradavic ??? *Je zvědavý*
Lil: Ano. Ano mám. Přišel včera večer v osm. A tobě ??
Sev: Mě včera taktéž v osm Lil.
Lil: Nepůjdem dned do Příčné nakupovat ???
Sev: Klidně můžem pokuď ti to rodíče dovolí. *Broukne*
Lil: Mami můžu se Sevem nakupovat do Příčné ???
Máma: Ale jistě že můžeš ale dávej pozor.
Lil: Dobře budu mami.
Lily šla do kuchyně a Sev ji následoval. Sev ji odsunul a přisunul židli. Lily mu poděkovala. Poděkovala taky za to že ji udělal snídani. Severus ji objal a Lil mu opětovala objetí ale Sev se musel sklonit, ptotože byl o něco málo vyšší jak Lil.
Po snídani šly ven a poté se vydaly do Příčné.
První kam zamířily tak pro peníze ke Grinngotům do banky pro peníze a pak pro učebnice, kotlíky, hábity a pak pro hůlky. Po koupení hůlky zamířily pro sovy. Sev si koupil černou sovu a dal jí jméno Blackhorn a Lily si koupila sovu pálenou a jméno ji dala Athéna. Když šly zpět tak vrazila do něakého kluka, nybrž tam s ním byly tři další kluci.
Ten do kterého údajně vrazila měl hnědé vlasy, modré oči a hubená postava celkem vysoký jak Lily.
Druhý měl hubenou postavu, černé vlasy, modré oči a stejně vysoký první kluk.
Třetí kluk byl hubený tak jako první a druhý kluk. Měl hnědé kaštanově tmavé vlasy, zelené oči a stejně hubený a vysoký jako první a druhý kluk.
Poslední byl tlustý. Hnědé vlasy,hnědé oči a menší jako první tři kluci.První kluk: promiň.... *vyhrkne a odmlčí se* Já jsem James Potter a tohle *odmlčí se a ukáže na ty tři* Tohle je Sirius Black, Remus Lupin a Peter Pettigrew *začne postupně ukazovat na kluky když je jmenuje* A ty ???
Lil: Lily. Lily Evansová *špitne a odmlčí se* A tohle je můj nejlepší kamarád-
Lily to nestačí ani doříct, protože ji James skočí do řeči.
James: Snape. Severus Snape !!! *štěkne James po Severusovi*
Sev: POTTRE NECH MĚ A LILY NA POKOJI !!! *štěkne Severus na Jamese a vezme Lily za ruku, poté odejdou a James a kluci za nimi koukají jako opaření horkou vodou*
O KUS DÁL Z DOHLEDU JAMESE A OSTATNÍCH
Lil: Severusi Snape co tě to napadlo ?!? *Lily byla na Seva prvně pořádně naštvaná*
Sev: Lily poslouchej mě- *Severus je zklamaný a Lily mu skočí do řeči*
Lil: Co tě to popadlo Severusi ?!? *je na dně a je hlavně naštvaná*
Sev: No... já už jsem Jamese viděl a byl na mě hnusný a nejen on. On a jeho parta... *vyhrkne a vloží si tvář do dlaní a po chvilce je odendá*
Lil: Proč jsi mi to neřekl ?? *je zoufalá*
Sev: nechtěl jsem aby jsi si o mě dělala starosti...
Lil: Seve-Severusi jak můžeš něco takového říct ??? *rozvzlyká se*
Sev: nechci ti být na obtíž...
*Sev se otočí a přemístí se k sobě domů a Lily to samé*Lily vzlykala až do večera.
Když se uklidnila šla na večeři.
Rodíče si všimly že Lily brečela.Máma: Co se stalo ??? Severus ??
Lily: Ano Severus.... on se semnou pohádal a odešel k sobě domů, nemám zdání jestly semnou bude ještě mluvit... *Lily není ve své kůži*
Máma: a co ti řekl ???
Lily: Jak jsme byly v Příčné ulici tak jsem cestou zpět narazila do kluka jménem James Potter abyl tam se Siriusem Blackem, Remusem Lupinem a Peterem Pettigrewem. Severus se začal dohadovat s Jamesem. Pak jsme se přemístily každý k sobě domů a já se v Příčné ulici se Severusem pohádala. Zeptala jsem se ho co to mělo znamenat a on řekl že... že mi nechce být na obtíž... *Lily to rozhodilo*
------------------------------------------------------
Takže vás vítám po dlouhé době. Co říkáte na tuto knihu ?
Tato kniha bude vycházet tak jak to bude vycházet časově mě. Mám dost práce jako opravování esejí nebo testování vzorků a tak dále...
Tato kniha no... vznikla náhodou není to, to že bych měl zapotřebí tady zde na Wattpadu kopírovat tento typ knihy. Celkově tato kniha má 900 - 1000 slov což je neuvěřitelné že se po tak dlouhé době rozepíšu.
Takže se opět s vámi loučím a u příští kapitoly.S pozdravem
Prof. Severus Snape
ČTEŠ
Za doby Pobertů - tak trochu jinak
FanfictionPříběh o Pobertech, který bude o něco málo upravený a nebude podle pravdivého příběhu