Story Line and Written By -
EuropaYooSulHan
"ငါမႀကိဳက္တာေတခ်ည္းေရြးလုပ္တယ္..တမင္ရြဲ႔ေနတာလား...ေယာက်ာ္ေယာက်ာ္းေလးအေပါင္းအသင္းမိန္းကေလးအေပါင္းသင္းမထားပါနဲ႔သိပ္ပူးပူးမေနပါနဲ႔ေျပာတာကိူမင္းကိုၾကည့္လိုက္တိုင္းမိန္းကေလးေတေယာက်ာ္းေလးေတတ႐ုန္း႐ုန္းနဲ႔"
"ငါကလူေလစက္႐ုပ္မွမဟုတ္တာငါ့လဲလူ႔အသိုင္းအဝိုင္းၾကားထဲမွာေနရဦးမယ္အေပါင္းအသင္းဆိုတာ႐ွိေသးတယ္အသားလြတ္မင္းရဲ႕သဝန္တ္ုိစိတ္ေတြေၾကာင့္ငါကတေယာက္တည္းေနရမယ္ဆိုတာအဓိပၸါယ္မ႐ွိတာ"
"ဟာအဲ့သဝန္တိုမူေတကမင္းကိုခ်စ္လြန္းလို႔ျဖစ္လာတာေလငါခ်စ္တဲ့မင္းကိုတျခားသူေတနဲ႔ရင္းရင္းႏွီးႏွီးေနတာငါမႀကိဳက္ဘူး...မင္းတေယာက္တည္းျဖစ္တယ္ေျပာရေအာင္မင္းခ်စ္သူငါကေသသြားတာမို႔လားမင္းနားမွာငါတေယာက္လံုး႐ွိတာပဲဘာလိုေသးလို႔လဲ"
Baekhyun စိတ္ေနာက္ဟန္ျဖင့္နားႏွစ္ဖက္ကိုလက္ႏွင့္ပိတ္ကာေအာ္သည္...
"မသိဘူးဘာမွလာမေျပာနဲ႔စိတ္႐ူပ္လာၿပီ!"
Chanyeol Baekhyun လက္ေလးႏွစ္ဖက္ကိုဆြဲဖယ္ကာသူ႔စကားကိုဆံုးေအာင္နားေထာင္ေစသည္...
"ငါစကားမဆံုးေသးဘူးမင္းအရမ္းေသာက္တယ္...က်န္းမာေရးအရမေကာင္းလို႔ေလွ်ာ့ေသာက္ပါေျပာတာကိုမင္းရြဲ႔တယ္ငါ့ေ႐ွ႕မွာတင္တခါခါ႐ွန္ပိန္၃ပုလင္းေလာက္ကၿပိဳက္ကနဲ...ကလပ္တက္တာေလွ်ာ့ပါေျပာတယ္အဲတာကိုညတိုင္းသြားတယ္ၿပီးရင္းဟိုလူန့ဲတ႐ုန္း႐ုန္းဒီလူနဲ႔တ႐ုန္း႐ုန္းရန္ျဖစ္မွာစိုးလို႔ငါ့မွာအျမဲေနာက္ကလိုက္ထိန္းရတာ"
"ဘယ္သူကထိန္းခိုင္းေနလို႔လဲ မထိန္းပါနဲ႔မထိန္းခိုင္းဘူး ငါ့ဘာသာဘာျဖစ္ျဖစ္မင္းကိုထိန္းခိုင္းလို႔လား...
မင္းကငါ့ခ်စ္သူပါငါ့ကေလးထိန္းလဲမဟုတ္ဘူးငါအေမလဲမဟုတ္ဘူး""မင္းတခုခုျဖစ္မွာစိတ္ပူလို႔ကြ အဓိကကေတာ့ေလ ေ႐ွာ့ပင္ကိစၥငါ့မွာေတာ့ကုန္း႐ုန္းပီး႐ွာလိုက္ရတာ.ဓာတ္ပံု ႐ိုက္တဲ့အလုပ္ကဘီလ်ံနာလိုမ်ားရတယ္ထင္ေနလား...ဘယ္ brandကဘယ္လိုအသစ္ထြက္လို႔ဝယ္ေပးပါဦး
ဘယ္ limited edition ေလးမွလိုခ်င္လို႔ပါ...ဘာညာနဲ႔ငါ့မွာခ်စ္လြန္းေတာ့ဝယ္ေပးရျပန္ၿပီ...လြန္လြန္းတယ္!"