Ayaklı ego yığını!

16.1K 487 53
                                    

Sinirlenmemeye çalışarak "Demek öyle.Söylede bende bileyim senin adını"dedim.Gayet sakin bi şekilde "Adımı öğrenmek için can atıyosun dimi ? Her kız bunu merak eder" dedi ve güldü.'Sakin Güneş sakin bu salak için katil olamazsın değmez' diye içimden söyleniyorum.Tamam çok tatlı ve yakışıklı ama nerden geliyo bu ego 'Şu tipe bak nasıl ego yapmasın.Kaslarına öl geber' diye araya giren iç sesim yüzünden kendimi kötu kiz hissediyodum."Neyse söyleme tamam" dedim ve kafamı çevirdim.O sıra bağırdı.Pardon kükredi."Benle konuşurken o lanet olası gözlerini kaçırma benden çevirme o kafanı.Yüzüme bak !İnadını sıçayim  bidaha bana bu hareketi yapma.Adım Rüzgar" dedi.Bir dakika bu yaptığıma sinir mi olmuştu? Kafamı ona çevirmicektim,gözlerine bakmıcaktım ve öylede yaptım.Kafamı ona çevirmeden "İyi tamam"dedim.Beni çok sinir etmişti sıra bendeydi.Ama hiç bir tepki vermiyodu. Sadece nefes alışverişleri hızlanıyordu.Ürkmüştüm.Dönmemek için kendimi zor tutuyordum.Aniden çenemde bir el hissettim.Sıçradım korkudan.Karşımda sinirden gözleri siyaha yakın bi renk alan Rüzgarı gördüm.Korkudan ağlıcaktım resmen.Bana yaklaştı yaklaştı ve aramızda mesafe kalmamıştı resmen birden "Bidaha dediklerimi yapmazsan sana bunu ödetirim." diye bağırdı.Ben nolduğunu anlamaya çalışırken o kapıyı vurup çıkmıştı bile.Ama bir dakika ' O kim ya bana böyle davranıyo? Kendini ne sanıyo ayaklı ego yığını!!'

Yaptığı sinirlerimi bozmuştu.Bunları düşünemicek kadar yorgun olduğumu farkettim.iç sesim 'Çocuğun kaslarını gördün dimi? ' diye bağırırken bi küfür savurup yatağa uzandım.tabi siz merak ediyosunuz bu çocuk çıplak mı geziyo nasıl gördün kaslarını diye ama kazak olmasına rağmen bizde burdayız diye bağırıyolardı.Neyse çok geçmeden uyuya kalmıştım.Gecenin bi yarısı duyduğum sesler yüzünden uykum bölünmüştü.Uyku sersemi sesleri seçememiştim .Umrumdada değildi zaten.En fazla komşunun yaramaz çocuğu falandır.Bücürüğe söverken uyuyakalmışım...Sabah odamdaki tıkırtı seslerine uyanmıştım.Gözlerimi açtığımda karşımda Rüzgarı gördüm ve elinde salladığı şeyii.OHA...

Telefondan yazıyorum hatalarım çok olabilir kusura bakmayın.

TAKINTILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin