"Vaay"

43 0 0
                                    

Lunaparktan çıkıp Üsküdar'a gittik Mado diye bi yere getirdiler beni. Tatlı çeşitleri olan bi restoranttı burası en üst kata çıkıp oturduk. Genelde 20 li yaşlarında insanların geldiği bi yerdi burası besbelli. Serdar "Ne yersiniz? " diye bi doru yöneltti.

Ben "Hiçbişey " derken Defne
" Çikolatalı pasta fena olmaz" demişti.

Serdar tekrar bana dönüp sordu.

" Ne yiyosun Eylem bişey söyle sipariş vericez."

" Canım bişey istemiyo ki. "

"İyi o zaman hangi aromaları seviyosun. "

"Farketmiyo bana. "

" İçecek söyle o zaman. "

" Meyveli soda iyi gelebilir. "

" Tamamdır. "

Garsonlardan birisi geldi ve Serdar siparişleri verdi Defne için çikolatalı bi pasta ve şeftalili ice tea, kendi için tahinli profiterol ve karışık meyvesuyu benim içinse frambuazlı pasta ve meyveli soda söyledi . Spariş hazırlanana dek Defne çıkartıp bi sigara yaktı.

"Sen sigara içmiyosun galiba ?" diye bi soru yönelttim Serdar'a.

"Nadiren. "Dedi.

Siparişler gelene kadar birkaç muhabbet daha geçti aramızda genelde bana soruyolardı konu aileye gelince babam hakkında olanlarıda söyledim. İkiside anlayışla fazla uzatmadan konuyu kafalarını salladılar. En sonunda sipariş gelince yemeye başladık.

Önümüzdekileri bitirince Defne beni tuvalete çekti. Ağzının kenarındakileri silerken ben gülüyodum.

"Genelde ben yüzümle yerim ama bu sefer yapan sen oldun " dedim. Bunun üzerine orta ve baş parmaklarını dudaklarının kenarından son kez geçirirken gülüyordu.

"Hadi gel" dedi ve içeri Serdar'ın yanına gittik . Tabi beyfendi napmış hesabı isteyip kapatmış bile defteri çoktan. Defneye dönüp.

"Siz iş birliği mi yaptınız. " deyince Defne hemen kendini savunmaya geçti.

" Ne alakası var ya bilmiyodum ki böyle yapıcağını. "

"Tabii" der gibi başımı salladım.

Dışarı çıktığımızda Serdar

"Şimdi napıyoruz gençler? "Dedi. Defneyle düşünmeye başladık.

Pek bi karar alamayınca ortada bi sessizlik oluştu.

"Saat 5 olmuş evlere dağılalım artık bence ben geç kalıyorum zaten. " dedim.

İkiside kafasını salladı ve otobüs durağına gittik hep birlikte .

Bi yarım saat sonra hepimiz evlerimizdeydik onlarlada telefonda konuştuğumdan biliyodum.

-Tatlım. Yine ben .

Sizde bişey duydunuzmu ben duymadım.

-Kime diyon, safım ya.

Otobüslere binip evlere gittikten sonra bilgisayarımı hemen açtım ve YouTube a girdim.

Ruhi Çenet yeni bi video atmış izledikten sonra bu adamı neden sevdiğimi tekrar hatırladım. Herneyse saat baya geç olmuş artık abimle Oğuz abide gelmiş yataklarına geçmişlerdi. Bende bilgisayarı kapatıp yatağıma iyice girdim derin bi uyku beni bekliyordu.

***

Yine bi okul günü daha Oğuz abi ile abim uyanmış beni uyandırmayada Oğuz abim gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadist AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin