Ik pakte mijn pijlen en boog en rende weer uit de lobby. Hoe dan ook zal ik Bradd vinden. 'Stop nou Peline.' Het was de stem van Link. Ik draaide me om en liep zijn kant op. 'Waarom wil je dit nou doen?' Link pakte mijn schouders vast zodat ik niet kon wegdraaien. 'Ik wil dat hij boet voor wat hij jullie allemaal heeft aangedaan.' Link knikte. Ook al snapt hij het zelf niet. Dit is echt iets dat ik in mijn eentje moet oplossen. 'Ik ga dan met je mee.' Ik schudde mijn hoofd. Hij mag niet nog een keer in elkaar geslagen worden.
En al helemaal niet om de reden dat ik waarschijnlijk met hem gaat vechten. 'Ik kan dit alleen.' Ik haalde de handen van mijn schouder af en draaide me om. Zonder doei te zeggen ofz. liep ik weg. Link kwam helaas wel achter me aan. Ik ging hem maar niet tegen houden, dan zou die toch alleen maar achter me blijven lopen. 'Als je maar zorgt dat ik je niet raak.' Link liep naast me en knikte. Het was opzich wel lief dat Link met me mee wou om me te beschermen. Al had ik het niet nodig. Na een paar minuten zag ik Bradd om de hoek staan.
Ik duwde Link tegen de muur aan zodat hij niet zo opvallen. 'Waarom--?' Ik deed mijn hand voor zijn mond. Hij mocht even geen woord meer zeggen. 'Bradd staat daar om de hoek. Jij blijft hier. Punt uit.' Link knikte. In zijn ogen zag ik angst, veel angst. Het was best wel zielig om mijn beste vriend zo te zien. 'He! Jij daar!' Ik liep in de richting van Bradd. 'Je bent sneller opgeknapt dan dat ik dacht.' Bradd haalde een mes uit zijn jas. Hij was blijkbaar ook voorbereid. Ik schoot de eerste paar pijlen in zijn benen en armen.
Hij sneed alleen maar een paar keer in mijn bovenarm en eentje in mijn nek. Met veel moeite rende hij weg. Hij was nu veel zwakker omdat zijn vrienden er niet waren. Wankelend liep ik terug naar Link. 'Gaat het wel? Peline?' Ik viel recht in Link's armen. Hij tilde me op en liep in de richting van het hotel. 'Link het gaat goed met me. Zet me maar neer.' Link zette me neer met een twijfel. Ik zette een paar stappen en viel neer op de grond. 'Ik help je. Of je dat wil of niet.' Link legde een arm om me heen. Daardoor had ik meer steun.
Ik opende mijn kamer. Link tilde me op en legde me op bed. Link liep daarna richting de deur van mijn kamer. 'Link...' Link draaide om en keek me vragend aan. 'Ja?' Er rolde een random traan over mijn wang. 'Kan je bij mij komen liggen?' Link knikte. Ik schoof op zodat Link erbij kon liggen. Mijn hoofd lag op Link zijn borst. Hij had een hand om me heen geslagen. Ik voelde me heel erg fijn. Met dat gevoel viel ik in slaap.
'Word wakker.' Ik word zachtjes wakker geschud. Ik draaide mijn hoofd en zag dat het Pascall was. Waarom die fluisterde snap ik niet. Ik draai me terug en zie dan dat Link nog slaapt. Zo stil mogelijk probeer ik op te staan. 'We gaan naar het strand. Wil je mee?' Ik knikte. Alleen nu kwam het probleem dat ik al die sneeën had. Ik pakte mijn telefoon en startte de camera op. Nu ik nog de kans had maakte ik een aantal foto's van Link nu die aan het slapen was. Natuurlijk ook een slefie. Die zette ik natuurlijk op instagram.
Niet veel later kreeg in reacties als; Aw. Jullie zijn zo cute samen! 😍😍. Zelfs reacties als; #LinLine confirmed. (Kon niks beters verzinnen) Ik moest lachen en Pascall keek me vragend aan. 'Een foto op insta.' Hij knikte. Ik liep naar mijn kast toe en pakte mijn bikini eruit. Pascall had zijn zwembroek al aan. Er werd geklopt op de deur, Pascall deed al open. 'Ik kreeg bericht dat Link slaapt.' Ik moest lachen. Joost wil heel graag dat Link slapend in de vlog komt. Hij zoemt een paar keer in en uit. 'Oké, dat was slapende Link. Nu over naar wakkere Peline.' Pascall en ik begonnen heel hard te lachen.
'Kun jij de kijkers vertellen wat we gaan doen?' Ik knikte. Dat was een best wel domme vraag. 'We gaan lekker naar het strand.' Joost glimlachte van achter de camera. 'En nu de vraag die zich rondspookt in alle hoofden van de kijkers.' Ik keek vragend naar Joost. 'Ben je verliefd op een van de squadleden?' Ik facepalmde mezelf. Die vraag was zo vaak gevraagd. 'Nee. Ik ben niet verliefd op een van de squadleden.' Ik liep in de richting van Pascall. 'Ik ga me even omkleden.' Pascall ging uit de weg omdat hij voor de badkamerdeur stond. Ik stormde naar binnen. 'Ah. Kijk Link is al wakker.' Ik moest gniffelen.
Ik trok snel mijn bikini aan en mijn gewone kleren weer. Ik liep naar buiten en zag iedereen op me wachten. De jongens hadden namelijk al vanaf de ochtend hun zwembroek aan omdat het hier zo warm is. Maar het is best wel raar als je als meisje alleen een bikinitopje draagt. Als zie ik wel meiden die dat doen. Pascall sloeg een arm om me heen. Met zo'n drieën liepen we naar de lobby. Daar stonden Harm en Jer te wachten. Ze gaven mij allebei een knuffel. 'Link, Pascall, kunnen jullie niet beter uitrusten?' Ze deden allebei hun schouders omhoog.
Daardoor ging de rest lachen. Op een chille maar toch sweksie manier liepen we naar het strand. Het was heel warm vandaag, dus er waren veel meer mensen op het strand. We legde eerst onze handdoeken neer. De jongens deden hun shirt al uit. Ik bleef maar met kleren aanzitten omdat ik gewoon bang was dat ze die sneeën gingen zien. Niet dat ze ze nooit zullen zien. Link kwam naast me zitten. 'Jij zegt het tegen hun. Of ik gooi je in het water.'
YOU ARE READING
My Brother Is A FREAKING Streamer
FanfictionHaar broer (Pascall) is altijd veel te luid in zijn streams. Dit stoort Peline wanneer ze slaapt of met haar huiswerk bezig is. Gelukkig kan ze dan altijd Link bellen of appen die haar iets blijer maakt. Ook spreekt ze vaak met Jeremy af om samen e...