O nouă echipă

64 2 0
                                    

Hope, Damon, Dany, Bon, Klaus, Tyler si Alaric formeaza o echipa pentru a desface ceea ce toti doreau sã desfacã ... un blestem, ba chiar același blestem...

Alaric: Cel mai bine ca sa desfacem blestemul mai repede facem o echipa cu totii.

Bon: Eu ma bag, daca va bagati si voi.

Dany: Si eu ma bag.

Klaus si Tyler: Si noi.

Damon: Ce zici Hope?

Hope: Bine..., ma alatur si eu.

Cei 7 trebuiau sa plece de undeva, Alaric, cu o vraja descopera locul pe unde a fost in trecutul apropriat cheia pentru a dezlega blestemul.

Hope, desi s-a alatuart echipei, nu le-a spus in tocmai adevarul... Hope stia ca, cheia dezlegarii blestemului e un antidot, ba chiar mai mult, antidotul acela era pentru o singura persoana, asa ca Hope se va folosi de echipa pentru a fi cat mai aproape de antidot, dar nu era singura care tinea secrete fata de echipa. Dany, la randul ei stia vraja care trebuie rostita pentru a deschide cufarul in care se afla antidotul, dar vraja trebuia spusa de trei vrajitori si tocmai bine ca s-a alaturat echipei, a si mai e ceva, Dany nu stia unde se afla cufarul. Nici Damon nu era foarte sincer, el stia locul unde e cufarul, de fapt Damon nu e asa secretuos, i-a spus si lui Hope unde se afla cufarul.

Dublura vol. 1 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum